Gå til innhold

Ditt favoritt-dyr?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Så sant, så sant! Det er godt at vi er forskjellige.

Dessuten er det vel med dyr som med barn. Alle tror vi våre egne er unike.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MARSVIN!

Perfekte kjæledyr! Utrolige fine smådyr, sosiale, elsker kos og menneskekontakt og kan bli veldig tamme. Er lette å få andre til å passe, og krever mindre stell og plass enn mange andre dyr(men de krever selvsagt sitt!)Kan absolutt anbefales, jeg har blitt positivt overrasket og sjarmert av dette dyret, slett ikke et kjedelig dyr!(jeg økte fra ett til tre dyr på kort tid)

Vennlig hilsen WAX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempeglad i katter icon_smile.gif Har alltid hatt katter rundt meg, og savner det litt nå.

Er også veldig glad i hunder.

Hester drev jeg masse med før, og synes fortsatt de er flotte dyr.

Også synes jeg flodhester er kjempesøte!

Flodhester er helt klart undervurdert. icon_lol.gif

Når jeg en gang i tiden har vært nok rastløs og slår meg ned ETT sted lengre enn et par år - da vil jeg ha katt.

Når jeg har blitt enda større og enda kjedeligere, skal jeg ha hund icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt klart et hundemenneske! Har dessverre ikke hund selv, fordi vi leier et sted det ikke er lov å ha dyr:(12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker hester. Før i tiden hadde jeg hest. Nå har jeg ikke tid icon_frown.gif Men når barna blir større skal vi ha hest igjen!!

Jeg har en puse katt, og han er skjønn! Og så har vi nettopp fått kanin, og den er jo bare helt deilig.

En gang håper jeg at jeg får tid til hund også. En shæfer eller rottwailer vil jeg ha. En som kan passe på meg litt icon_smile.gif

Men aller aller aller mest skulle jeg ønske meg en hest icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

Jeg elsker hester ,og er veeeeeeeeeldig glad i katter ,hunder ,ulver og delfiner. Edderkopper derimot.... *Grøøøøøsssssss*

hoppe.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten fisefin pusejente som heter Lille My. Hun fylte 1 år i slutten av mai, og begynner å bli en stor og flott frøken.

Er blandigskatt, mye skogskatt i seg, helt grå fra snute til haletupp. Langhåret, og en hale som er så stor og bustete at det er en fryd å se på.

Er redd hunder, hadde en traumatisk opplevelse med en hund når jeg var ca. 2 år, og har vel ikke kommet helt over det ennå! icon_smile.gif

Men skulle jeg hatt en hund, ville jeg hatt en dobberman for det hadde farfar!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

KATTER!!! Og da helst Europè eller Britisk korthår. De er alldeles nydelig! Hadde en katt som lignet veeeldig på Whiskas-katten, og han var alldeles herlig (R.I.P.)

Av ville dyr er jeg definitivt ULVEELSKER.. Noe så sinnsykt lekre dyr har jeg aldri sett...

Vil gjerne ha hund en gang også, men aller først katt igjen.... icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en NYDELIG katt! Så det er vel favorittdyret. Skal skaffe meg hund en gang også, men det får jeg vente litt med..

Dyr som facinerer meg:

~Delfin

~Spekkhogger (hval)

~Aper

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

min elskede pus ligger selvfølgelig øverst på lista.

rådyrene som kommer i hagen har også en spesiell plass, og alle fuglene som holder meg våken hele natta.

contenders:

elefant

gaupe

skilpadde

isbjørn

gorilla

kenguru

ulv

tiger

giraff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt som kan krype og gå av dyr.. hehe.. Eller fly for den saks skyld. Men hund er nok på toppen, stor og god voff er best!

Det er riktignok en stund siden jeg skrev "Hest er best, ingen protest" overalt, men savner veldig å stelle med hester..

Katt har jeg aldri hatt men gleder meg til å få.

Et liv uten dyr i huset er umulig.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Jeg har hatt dyr i alle mine leveår. Har hatt katter, hunder, fugler, fisker, gnagere osv.

Favorittdyr? Jo - hund og ilder, helt klart. :)

Katter virker litt særere, hadde en katt som var så sær som fy! Og lat var den også. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lady-M

Pusekatt - Pusekatt - Pusekatt!! :D Elsker katter, men er også glad i andre dyr. Sitter benket fora tv'en når det er dyreprogram.

Har to "fluffy" katter, en nydelig liten pusefrøken som er Norsk Skogkatt (se avatar) og en stoooor blandingskatt (nesten 10 kg :roll:) - sjefen sjøl! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, har mange favoritt dyr! Har hatt mange katter, og kaniner! De er kjempenusselige! Andre dyr jeg liker:

*fisker (har akvarie selv)

*hund

*orangutang (kjempesøte! spesielt de små!)

*koala

*sjimanser

*elefanter

ellers så er stort sett alt av dyrebabyer favorittene mine! Jeg faller for alt som ser søtt ut! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en ekte dyrevenn og liker derfor stort sett alle dyr, men mine favoritter er:

*Delfiner - har vært fascinert av disse vakre og intelligente dyrene i alle år, og min begeistring ble ikke mindre etter at jeg fikk svømme med delfiner i Mexico. :)

*Kaniner - kjempeherlige kosedyr.

*Hunder - min favorittrase er Cavalier King Charles Spaniel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...