Netten Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har prøvd både i.d. og Pure Luxe, og liker begge to, men pga. prisen er Pure Luxe favoritten. Hva synes dere?
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Purelux er garantert favoritten, men nå har ikke jeg prøvd glo minerals.
Gjest Deception Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg vingler mellom ID og Glominerals. ID har skimrende finish, som er fin til tørr hud. GloMinerals har mye bedre fargeutvalg...
Gjest KATTAstrofe Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg stemte GloMinerals. Har egentlig bare prøvd det merket, og liker det kjempegodt Har prøvd øyenskyggene fra PureLux, men fikk eksem av de.
Gjest Blanca Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 I.D, absolutt. Jeg liker den skinnende finsihen og den har ikke Pure Luxe eller Glo Minerals. Jeg trodde en periode at jeg fikk utslett av I.D, men synderen her var den ekstremt grove kabuki-børsten derfra.
Chic' Wilma Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 Drar opp denne igjen for skal man dømme etter antall tråder startet om i.d ol de siste mnd-ene er det nok mange flere som vil være med å bestemme. Det kan jo være moro å se om ting har forandret seg. Det er ganske jevnt ihvertfall så her er det bare å stemme på sin favoritt
Merneith Skrevet 30. januar 2007 #8 Skrevet 30. januar 2007 (endret) Stemte ikke, fordi jeg bare har prøvd Pure Lux og ID. Av de to liker jeg ID best. Pure lux ble litt sært for meg (hjemmelaget..?), og dessuten gjorde den meg tørrere enn ID. Nå skal det nevnes at jeg ikke bruker mineralsminke om vinteren nettopp pga uttørking. Tillegg: jeg synes øyeskyggen fra Pure Lux var direkte dårlig. For det første så var øyeskyggene så lyse at den mørkebrune som jeg hadde tenkt å bruke som eyeliner såvidt synes. Har nå 3 skygger som bare kan brukes til highlighting. Endret 30. januar 2007 av Merneith
Gjest gjesta Skrevet 30. januar 2007 #9 Skrevet 30. januar 2007 Jeg stemmer ikke, siden jeg bare har prøvd I.D., men jeg er veldig begeistret for at den er litt skimrende, så jeg kommer nok ikke til å prøve noe annet heller.
Gjest Deception Skrevet 30. januar 2007 #10 Skrevet 30. januar 2007 Noen måneder senere har jeg bestemt meg: Jeg liker gloMinerals helt klart best.
Gjest Borghild Skrevet 30. januar 2007 #11 Skrevet 30. januar 2007 Jeg har kun prøvd purelux og den var fin men kjente at jeg hadde den på og det liker jeg ikke. Pudderfoundationen derfra fikk jeg ikke til å bruke.
Karamba Skrevet 30. januar 2007 #12 Skrevet 30. januar 2007 Stemte ikke for jeg har kun prøvd I.d. Er veldig fornøyd med det.
kitekatt Skrevet 31. januar 2007 #13 Skrevet 31. januar 2007 (endret) Stemmer heller ikke da jeg bare har prøvd Pureluxe og ID. Jeg liker ID sin best i "konsistensen". Merker ikke at den er på. Pure Luxe sin kjente jeg at jeg brukte, samt at jeg synes fargene (prøvd flere prøver) var alt for gule eller grå, lite friske liksom. Øyeskyggene er svake og striper fort, og det er synd for fargene er pene men rougen liker jeg! ID sin har denne glansen da, som jeg ikke vet om jeg er helt fortrolig med, men den ser veldig naturlig ut selv om den jeg har er litt for blek. Har presset pudder til Glo Minerals, fargefri, men den synes jeg legger seg i et vel tykt lag med svampen om følger med, og med kost føler jeg at jeg ikke får den ordentlig på kosten. Vet ikke helt om jeg liker den helt. Elsket det transparente pudderet til ID, da. Pureluxe sitt var også ok, men det var så hvitt så fikk litt melete følelse. Konklusjon er; vet ikke helt enda Dere som bruker pure luxe, hvilken farger bruker dere? Jeg har prøvd creamy natural (for blek) buff (grå) og warm cream (for gul) også blanmdet disse, men det blir ikke helt bra. Endret 31. januar 2007 av kitekatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå