Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hva som plutselig har skjedd.. Har hatt Sony k750i i noen måneder nå, og først gikk det helt greit å overføre bilder fra telefonen til pc'n. Men nå vil den plutselig ikke lenger, virker som den ikke finner de siste bildene jeg har tatt. Noen som har peiling på hva problemet kan være??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du må prøve å velge å overføre fra minnekortet i stedet for fra det som ligger på telefonen direkte..?

Skrevet

Jeg er helt grønn, hvordan gjør jeg det..?

Skrevet

Har akkurat det samme problemet. Jeg har til for ca 3 uker siden sendt over bilder fra mobilen til PC(hotmailadresse). Kjmpefine bilder, og mobilen har man jo alltid med.

Men plutselig var det slutt. En venn fortalte at han hadde hørt at p.g.a virus som nå også er på mobiler, så har det blitt strengere med hva som blir sendt igjenom.

Vil presisere at dette ikke er alltid. 2 av 20 bilder slipper igjenom. Men dette blir jo dyrt :frustrert:

Skrevet

Men jeg sender ikke til hotmailadressen. har sånn så du kobler telefonen direkte til pc'en. Er så rart at det gikk helt fint inntil et par uker siden så ville den plutselig ikke mer.

Skrevet
Kanskje du må prøve å velge å overføre fra minnekortet i stedet for fra det som ligger på telefonen direkte..?

Nei, fant ikke bildene da heller. :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...