Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2008 #121 Skrevet 18. mai 2008 Dytter på denne. Lurer på hvordan det går med datteren. Selv om jeg også har lagt merke til at denne moren skriver veldig dårlig, slik at jeg holder muligheten for tulletråding åpen...
Gjest Kan hjelpe deg. Skrevet 21. juni 2008 #122 Skrevet 21. juni 2008 Hallo, . jeg tror hun må passe litt på det spillet for det er ikke en lek , dere burde ta å snakke med foreldrene til veninnden hennes, Hvis det ikke hjelper burde dere gå til en lege eller en dere kan få snakka med . det er mye som har skjedd med dette spillet , det viktikste er å aldri spør om døden får da kan det skje . Klem Rebekka. : )
Gjest Tnita Skrevet 21. juni 2008 #123 Skrevet 21. juni 2008 Man skal aldri, ALDRI tulle med slike ting. Spiritisme fører ingenting godt med seg. Er de så nysgjerrige, så får de gå til noen som er klarsynte og har kontakt med "den andre siden" men å begynne å tulle med det selv kan gi store konsekvenser. Og det kommer aldri noe godt ut av det. Lurer på hvordan det gikk tilslutt med den datteren.
Gjest Skummelt Skrevet 30. oktober 2008 #124 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg lurer på hvordan det har gått. Men jeg må spørre. Hvor får man tak i sånne brett? Har litt lyst til og prøve, men jeg tørr ikke... :S Men moren skriver dårlig ja....... Uansett, håper alt har ordna seg!
Gjest Stjernedryss Skrevet 12. november 2008 #125 Skrevet 12. november 2008 Spiritisme er 100% ufarlig. Jeg fikk ikke lov til dette av mamma når jeg var yngre, men jeg og venninner drev med det hver gang de voksne var ute av huset Slutt å fortell barna deres at dette er farlig, eneste som er farlig med spiritisme er all propagandan om hvor farlig dette er.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2008 #126 Skrevet 12. november 2008 Spiritisme er 100% ufarlig. Jeg fikk ikke lov til dette av mamma når jeg var yngre, men jeg og venninner drev med det hver gang de voksne var ute av huset Slutt å fortell barna deres at dette er farlig, eneste som er farlig med spiritisme er all propagandan om hvor farlig dette er. Jeg synes du er naiv.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #127 Skrevet 11. februar 2013 Hva her skjedd med jenten, har hun blitt bedre? Kan moren fortelle? Anonym poster: 2e10c062b77116661fd1a335bc762fbb
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #128 Skrevet 24. februar 2013 Jeg tror det er relativt vanlig å være nysgjerrig på å utforske dette blant ungdommer. Husker vi hadde en spørreundersøkelse om dette på vgs. Selv om jeg gikk på en kristen vgs., så var det en del som hadde vært borti det. Jeg tror det er bra om du tar litt ekstra godt vare på henne fremover. Anonym poster: 393b0044e618baa7198597be96dd7eb4
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #129 Skrevet 27. februar 2013 jeg har ALDRI sagt at jeg trur djevelen har tatt bolig i venninda hennes *venninnen (beklager, men det irriteret meg sånn) Anonym poster: 4927ced148f61ab1ba44c86636a69f67
bebisss Skrevet 28. februar 2013 #130 Skrevet 28. februar 2013 Denne tråden er jo veldig gammel nå, men for å fortsette litt. Er det noen andre her som har prøvd spiritisme brett og slik? Jeg har hørt så mye skummelt om det, så jeg tørr ikke. Men den drømmen dattera her hadde hørtes jo helt vanvittig skummel ut! jeg hadde aldri fått sove igjen! Jeg har prøvd en ting da sammen med venner. Og det var å ha en kopp der du skriver alfabetet på en lapp også setter du den på ett bord så går du ut av rommet og når du kommer tilbake skal den ha flyttet på seg. Men den rørte jo aldri på seg hehe, men jeg var jo livredd mens vi holdt på med dette hehe.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #131 Skrevet 28. februar 2013 Spill det spillet etter solnedgang på do, på hjørner i leilighet, ute i skogen så skal du se hva som skjer! Hva som skjer med deg om du blir bebodd/ slått av en demon eller Djinn er ditt ansvar. Det vil ødelegge livet ditt hvis du er så heldig å være sååå uheldig. Det er en verden av en annen dimensjon.Demonene/ djinne har uante krefter som vi mennesker ikke klarer å sammenligne oss med. Hvis du får fæle drømmer hvor du ser mye dyr som slanger, råtter, hunder, kryp, skorpioner osv. Da skal du vite at prossesen har startet. Mitt råd er å holde deg til engen verden Anonym poster: 2e10c062b77116661fd1a335bc762fbb 1
omarel Skrevet 28. februar 2013 #132 Skrevet 28. februar 2013 (endret) Jeg har hørt mange skumle historier. Trodde ikke at sånt skjedde her i Norge. Endret 28. februar 2013 av omarel
encore Skrevet 28. februar 2013 #133 Skrevet 28. februar 2013 Hvordan kommer egentlig denne "ånden" inn i deg? Gjennom øregangene? Neseborene? Munnen? sært. 1
bebisss Skrevet 28. februar 2013 #134 Skrevet 28. februar 2013 Men det er jo så mange som leker med dette her, og det er rart man ikke hører om det om demoner går inn i andre hvis det virkelig er sant. Jeg vil ikke leke med det der, syns det høres skremmende ut og har ingen grunn til å gjøre det og det har ingen andre heller...
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #135 Skrevet 28. februar 2013 Men det er jo så mange som leker med dette her, og det er rart man ikke hører om det om demoner går inn i andre hvis det virkelig er sant. Jeg vil ikke leke med det der, syns det høres skremmende ut og har ingen grunn til å gjøre det og det har ingen andre heller... Demoner/ Djinner kan innta menneskekropp. Det er veldig skummelt og farlig. Det kan være veldig vanskelig å få dem ut og det kan ta veldig lang tid. Det er akkurat som svart magi eller wodoi. Heksedoktoren tar noe personlig fra den som skal besettes på bestilling og oppnår kontakt med demonen. Så blir det en form for tjeneste og kontrakt mellom demonen og heksedoktoren. Deretter blir en demon bundet opp mot det menneske for å gjøre en spesifikk handling. På samme måte som disse demoner inntar menneskekropp så kan andre demoner innta andre kropper. De kan bli provosert fram, skadet og lignede og da reagerer de men en styrke vi mennesker bare vet så lite om. Denne vitenskapen eksisterer ikke i Norge. Men reis til de land som driver med det så kommer du til å bli skremt. Hvis man blir utsatt for en/ flere demoner som inntar din kropp her i Norge så blir resten av livet ditt sterke psykiske medikamenter og psykiske lidelser. Mitt råd til alle er å holde seg unna den verden. Anonym poster: 2e10c062b77116661fd1a335bc762fbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå