Anglofil Skrevet 5. oktober 2006 #21 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Øynene, sjarmen, utstrålingen, humoren, smilet, meningene og hvor åpen og varm han virker. Personlighet er også veldig viktig, men det kan være vanskelig å se med det samme. Mvh Yvonne Endret 5. oktober 2006 av yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 5. oktober 2006 #22 Del Skrevet 5. oktober 2006 Når det kommer til kropp, så ser jeg vel egentlig bare på rumpa, tror jeg... På ansiktet tels vel smilet og øynene mest... Jeg liker ansikter som er normalt pene, å ikke sån sminka opp TV pen, ellerno Personligheten tels mest da. Humor er viktig, for det fins ikke så mange jenter som har samma dritthumor som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. oktober 2006 #23 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg vil gjerne tro det skal gå greit å være sammen med en som er religiøs/overtroisk så lenge hun ikke misjonerer. Likevel merker jeg at jeg alltid rygger tilbake hvis jeg oppdager at en potensiell partner er religiøs. Det kommer kanskje av dårlige erfaringer med en som var veldig opptatt av astrologi. Spesielt hvis jeg har kommet over profiler på nett, har jeg merket at jeg aller først leter etter om de sier noe om livssyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_RPM_* Skrevet 5. oktober 2006 #24 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det er ikke noe første der nei, analyserer hele kjerringen og godtar hennes småfeil i mine øyne, er jo selv ikke perfekt. Men lærer mye med hvordan hun er med sine venninner, for dere har en tendens til å sladre mye og baktale deres egne venninner på en slu og ekkel måte. Og sånt frastøter meg mer enn annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 5. oktober 2006 #25 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg ser på helheten. Faller som oftest for høye menn med mørkt hår. Skjeggstubber = nam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #26 Del Skrevet 6. oktober 2006 Smilet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2006 #27 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg ser stort sett bare på menn med langt hår og litt viking-look. Gjerne høy og stødig i kroppsbygningen, men det kan variere. (Den SNILLE versjonen av langhårede menn, altså ikke den litt herja looken, dette er veldig viktig! ) Selv om det høres svært overfladisk ut, funker det for meg. De mennene på min alder som ser slik ut har gjerne mye til felles med meg når det gjelder hobbyer. Liker samme musikk, spiller gjerne også selv, er gjerne nerdete på data og slikt, og ganske rolige av seg. Ikke typisk a4-folk som fører lange samtaler om finans og regninger og husvask. Har vært sammen med flere med kort hår, som ikke passer inn i kategorien over, men de har jeg ikke snudd meg etter på gata, bare blitt kjent med og følelsene utviklet seg etter lang tid. Wow-faktoren på gata får jeg bare av viking-looken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sextroll Skrevet 6. oktober 2006 #28 Del Skrevet 6. oktober 2006 helheten...så personlighet og øyene.... kropp og utseende er bare bonus :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søt Skrevet 6. oktober 2006 #29 Del Skrevet 6. oktober 2006 Blikk!! Å, et blikk kan sende meg til himmel'n! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neffi Skrevet 6. oktober 2006 #30 Del Skrevet 6. oktober 2006 Uttryksfulle öyne... Ikke bare tomme kuler. Smil, at han er fin når han ler Hender, de bör väre gode og sterke... Fine mannen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scapa Skrevet 6. oktober 2006 #31 Del Skrevet 6. oktober 2006 Ansikt,hår,kroppsholdning/størrelse,stil og håndtrykk er faktorer som sammen avgjør om min interesse tennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest metalheart Skrevet 6. oktober 2006 #32 Del Skrevet 6. oktober 2006 første jeg ser på sånn fysisk er nok at jenta er slank, mørkt eller blondt havlangt/langt hår. Tenner er og viktig for meg (masse plumber, svarte stumper ødelagte tenner gir meg lite lyst til å kysse henne). Pent smil, at hun utstråler trygghet og varme. Eller så ser jeg rimelig mye etter felles interesser, musikkvaner (tviler på at det er så mye normale jenter som liker langhåra metalkarer), kjemien, utstrålingen, dype øyne som sier mye og ikke minst at hun er trofast og tar meg for den jeg er. som sagt, det vil jo alltid være noen som liker en og ikke;) none liker mora og noen liker dattera. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest d'Arc Skrevet 6. oktober 2006 #33 Del Skrevet 6. oktober 2006 Øyne! Ingenting er som et par intense og pene (helst blå) øyne Jeg ser også etter humor (det er viktig), og han bør være litt barnslig (som meg). Han må ha sine egne meninger og ikke være stokk dum. At han smiler mye og ikke er negativ til alt. Utseende har ikke så mye å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaya83 Skrevet 14. oktober 2006 #34 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) At han ikke har kvapsemage og tjukke lår, at han ikke er skitten og har stygge tenner, at han har en stil.. Og så må han ikke ha skjegg og sånn med mindre det er en del av stilen hans.. Små, snasne rumper Endret 14. oktober 2006 av Kaya83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarke Skrevet 14. oktober 2006 #35 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg ser etter såbarhet. Liker menn som har litt triste øyne. I tillegg til at jeg digger menn med guttekropp i saggebukser, hettegenser, 70-talls jakker og lue. De får meg til å glemme tid og sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 14. oktober 2006 #36 Del Skrevet 14. oktober 2006 Han må få meg til å le, og må syns jeg er rasende morsom. (det er jeg også, selvsagt ...) Utenpå tenner jeg på underarmer, øyne/blikk og smil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liskat Skrevet 14. oktober 2006 #37 Del Skrevet 14. oktober 2006 Han må ha fine øyne med glimt og personlighet. Og et smil som gjør meg helt mo i knærne! En akkurat passe myk, og mørk stemme er fint. Og han må kunne snakke for seg. Og så bør han helst være litt høy, slank og ha mørkt hår. Det er viktig at han har en fin stump! Hendene bør være store og sterke, kan ikke ha en mann med damehender! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fliss Skrevet 14. oktober 2006 #38 Del Skrevet 14. oktober 2006 3 stikkord: Glimt i øyet Sporty (orker ikke late og arbeidssky menn) Humor (burde stått øverst - kjempeviktig og en absolutt nødvendighet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest squeeky Skrevet 17. oktober 2006 #39 Del Skrevet 17. oktober 2006 Øynene...har ikke bommet hittil når det kommer til gutter med pene, snille og ærlige øyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #40 Del Skrevet 17. oktober 2006 Høyde, kraftige øyenbryn, humor, intelligens. Gjør enhver kjekkas ekkel. ← Ok, så får jeg anlegge kinnskjegg på den ene siden og ta det bort på den andre. Blir alle fornøyde da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg