Gjest Søt Skrevet 5. oktober 2006 #1 Del Skrevet 5. oktober 2006 *store , fine hender *store deilige kysselepper *brede skuldre (sambo har, og det er det deiligste jeg vet om... ) Det er det første jeg legger merke til hos en gutt.. Så sambo var heldig der gitt å hadde det jeg så etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 5. oktober 2006 #2 Del Skrevet 5. oktober 2006 Kinnskjegg! Gjør enhver ekling pen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibi Skrevet 5. oktober 2006 #3 Del Skrevet 5. oktober 2006 Legger vel først merke til helheten...Hvis den er bra, er det hendene jeg legger merke til. skikkelige "mannehender" er utrolig sexy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #4 Del Skrevet 5. oktober 2006 legger først merke til helheten...så legger jeg merke til øyne åg personlighet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norwegian Blue Skrevet 5. oktober 2006 #5 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hmm. Sånn fysisk, kommer ikke helt på noe konkret jeg tiltrekkes av med en gang. Alle guttene jeg har vært svak for har vært de som virker veldig sympatiske, og som ser meg i øynene når de snakker med meg. Også har de litt glimt i øyet, litt sjarm. Kinnskjegg! Gjør enhver ekling pen Haha, du ville likt eksen min. Hans kinnskjegg vokste vilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 5. oktober 2006 #6 Del Skrevet 5. oktober 2006 Høyde, kraftige øyenbryn, humor, intelligens. Kinnskjegg! Gjør enhver ekling pen ← Gjør enhver kjekkas ekkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 5. oktober 2006 #7 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hmmm, store hender og brede skuldre... ja, det så jeg etter husker jeg, men kjæresten min er forholdsvis spinkel Men jeg falt for ham fordi han kunne diskutere alt mellom himmel og jord, fordi han hadde masse kunnskap om mye, og det gjør en mann dritsexy!! Så jeg tror jeg ser etter noe, men så kan det forandre seg etterhvert som jeg prater med dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #8 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ett direkte og sterkt blikk - gjerne med blåe/ grønne øyne Rak holdning Liker veeeldig godt lyst bustete hår Brede skuldre / nakkeparti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 5. oktober 2006 #9 Del Skrevet 5. oktober 2006 Haha, du ville likt eksen min. Hans kinnskjegg vokste vilt. ← Neinei ikke villmannskjegg, bare sånne pene litt buskete (ikke sleske) namminam!! Gjør enhver kjekkas ekkel. ← Pføy! Dritogdra hedda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 5. oktober 2006 #10 Del Skrevet 5. oktober 2006 Øynene og blikket. Her en dag skvatt jeg da jeg så en jente på nært hold. Hun så helt annerledes ut (veldig pen) enn hvordan jeg hadde fått inntrykk av henne på avstand (via øyne og blikk). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 5. oktober 2006 #11 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Øynene/blikket og smilet - som gode indikasjoner på kjemi, intelligens og humor. Og så gjør det ingenting om han er noen cm høyere enn meg. Endret 5. oktober 2006 av Champagnepiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 5. oktober 2006 #12 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Edit: Dobbelposting. Endret 5. oktober 2006 av Champagnepiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 5. oktober 2006 #13 Del Skrevet 5. oktober 2006 Kontoutskriften, puppene og dentalhygienen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet ii Skrevet 5. oktober 2006 #14 Del Skrevet 5. oktober 2006 Lommeboka, penisen og verktøykassa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utlogget bruker Skrevet 5. oktober 2006 #15 Del Skrevet 5. oktober 2006 Kontoutskriften, puppene og dentalhygienen. ← På hvilket kjønn da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 5. oktober 2006 #16 Del Skrevet 5. oktober 2006 På hvilket kjønn da? ← Intetkjønn, første person flertall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Utlogget bruker Skrevet 5. oktober 2006 #17 Del Skrevet 5. oktober 2006 Intetkjønn, første person flertall. ← fillern, jeg er jente og tror jeg ville ha stemt med din drøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #18 Del Skrevet 5. oktober 2006 fillern, jeg er jente og tror jeg ville ha stemt med din drøm ← Alle jenter har da pupper og kontoutskrift. Mener du at du pusser tenner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 5. oktober 2006 #19 Del Skrevet 5. oktober 2006 fillern, jeg er jente og tror jeg ville ha stemt med din drøm ← Da foreslår jeg at du endrer nick til Kinderegg. Hvis du både har kontoutskrift, pupper og dentalhygiene oppfyller du jo mine tre høyeste drømmer på én gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 5. oktober 2006 #20 Del Skrevet 5. oktober 2006 Volum, vannforbruk og vinutvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg