sometime Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Hei. Jeg regner med at det har vært flere innlegg med dette, men jeg har ikke funnet de. Har vel kanksje ikke lett SÅ mye da Men det jeg lurer på er: Jeg er 32 år med både små og noen mer tydelige rynker har kommet. Finnes det vidunderkur uten sprøyter som Botox? Jeg har prøvd flere kremer, men har ikke sett noe forandring Er det noen som har noen tips på krem/serum jeg bør bruke?
Lola83 Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Det er ingen kremer som hjelper direkte mot rynker..de bare steller huden fint, slik at rynkene kommer senere enn de vanligvis hadde gjort. Det eneste som hjelper mot rynker er plastisk kirurgi og Botox. Beklager for denne fatale nyheten om du ikke visste det fra før av Endret 5. oktober 2006 av Lola83
Gjest Tanita Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Kremer kan redusere tørrhetslinjer, men ikke permanente rynker, de vil alltid være der (om man ikke tar restylane, botox og evt laser).
Gjest Blanca Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) A-vitaminkrem som du får på resept hos lege, kan redusere rynker til en viss grad (kilde: hudlege og skeptiker Ole Fyrand). Gener, sykdom og livsstil er det som i størst grad er med på å bestemme hvor mye rynker man får, men fuktighetskremer kan som Tanita sier forebygge tørrhetsrynker. Endret 5. oktober 2006 av Blanca
Millis Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 A-vitaminkrem som du får på resept hos lege, kan redusere rynker til en viss grad (kilde: hudlege og skeptiker Ole Fyrand). Gener, sykdom og livsstil er det som i størst grad er med på å bestemme hvor mye rynker man får, men fuktighetskremer kan som Tanita sier forebygge tørrhetsrynker. ← Signerer, men det er a vitaminsyre - ikke krem (men i kremform) Den heter Aberela, og du må bruke både fuktighetskrem og høy solfaktor ÅRET RUNDT om du vil bruke det. Ellers blir du brent bare du stikker hue ut av døra... Kremer med ibenone har også en effekt. Sjekk også ut kremer med dmae (har en oppstrammende effekt) og Siax hepta øyekrem, som bedøver litt slik som botox.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå