kamela Skrevet 7. november 2007 Forfatter #1961 Skrevet 7. november 2007 Men... det er så lett å bli revet med... Grisejente
Brukernavn Skrevet 7. november 2007 #1962 Skrevet 7. november 2007 Grisejente Ja, her inne er det hun som tar HELT av, men når jeg kommer med en bitteliten uskyldig kommentar et annet sted ser hun seg nødt til å sensurere..ikke lett å bli klok på den Annien vår altså.....
kamela Skrevet 7. november 2007 Forfatter #1963 Skrevet 7. november 2007 Ja, her inne er det hun som tar HELT av, men når jeg kommer med en bitteliten uskyldig kommentar et annet sted ser hun seg nødt til å sensurere..ikke lett å bli klok på den Annien vår altså..... Kanskje det er forskjell på bøkene , tipper at hun har rom for det meste på Bordellet!
Brukernavn Skrevet 7. november 2007 #1964 Skrevet 7. november 2007 Kanskje det er forskjell på bøkene , tipper at hun har rom for det meste på Bordellet! Ja...vet ikke hvilken bok hun sensurerte i, men når jeg finner den igjen skal jeg notere bak øret at det er nonnestilen som gjelder i den boken
kamela Skrevet 7. november 2007 Forfatter #1965 Skrevet 7. november 2007 Ja...vet ikke hvilken bok hun sensurerte i, men når jeg finner den igjen skal jeg notere bak øret at det er nonnestilen som gjelder i den boken Jobber du innimellom i dag, BN? Jeg veksler mellom nettbank og KG, og det høres veldig effektivt ut, skriver jo ut en del kvitteirnger
kamela Skrevet 7. november 2007 Forfatter #1966 Skrevet 7. november 2007 Må løsrive meg litt og dra for å kjøpe lunch!
Brukernavn Skrevet 7. november 2007 #1967 Skrevet 7. november 2007 Jobber du innimellom i dag, BN? Mja, jobber litt innimellom, men veldig lite Må løsrive meg litt og dra for å kjøpe lunch! ser deg veldig snart, da!!
Brukernavn Skrevet 7. november 2007 #1968 Skrevet 7. november 2007 Mja, jobber litt innimellom, men veldig lite ser deg veldig snart, da!! Med trykk på veldig og snart, så du må ikke finne på å somle!!!
Annie Skrevet 7. november 2007 #1969 Skrevet 7. november 2007 Tar en liten U-sving og bytter tema Mannen og jeg drar samtidig på jobb. I dag stoppet han litt nedi bakken og vinket for at jeg skulle stoppe. Så spratt han ut av bilen og sa at vi skulle bytte bil i dag, så kunne han legge om til vintedekk for meg! :love: :love: Snille mannen :rødme: Grisejente MOI??? Ja, her inne er det hun som tar HELT av, men når jeg kommer med en bitteliten uskyldig kommentar et annet sted ser hun seg nødt til å sensurere..ikke lett å bli klok på den Annien vår altså..... Det var HJERNEN min jeg sensurerte. Ikke det du sa...
Brukernavn Skrevet 7. november 2007 #1970 Skrevet 7. november 2007 Snille mannen :rødme: MOI??? Det var HJERNEN min jeg sensurerte. Ikke det du sa... Aaaaaahhhhhhh
Annie Skrevet 7. november 2007 #1971 Skrevet 7. november 2007 Det hender den tar av litt skjønner du....
Brukernavn Skrevet 7. november 2007 #1972 Skrevet 7. november 2007 Det hender den tar av litt skjønner du.... Ja, men det skal jo ikke gå utover meg Hjernen min er så uskyldig at den sjelden eller aldri tar av
kamela Skrevet 7. november 2007 Forfatter #1973 Skrevet 7. november 2007 Ja, men det skal jo ikke gå utover meg Hjernen min er så uskyldig at den sjelden eller aldri tar av Bare vent til du har vært her en stund. Alt for mye folk her nå, men tror snart de forsvinner alle sammen, så da blir det KG tid igjen!
Annie Skrevet 7. november 2007 #1974 Skrevet 7. november 2007 Snart party!! :juhu: 6 innlegg til Kamela kan starte festen
kamela Skrevet 7. november 2007 Forfatter #1976 Skrevet 7. november 2007 Snart party!! :juhu: 6 innlegg til Kamela kan starte festen Jøss, vet du sånt også, du da Går det like mange innlegg på hver side?
Brukernavn Skrevet 7. november 2007 #1977 Skrevet 7. november 2007 Jøss, vet du sånt også, du da Går det like mange innlegg på hver side? Lurer på om det er 20 eller noe? eller 15?
kamela Skrevet 7. november 2007 Forfatter #1978 Skrevet 7. november 2007 Jeg har telt - 20 på en side
kamela Skrevet 7. november 2007 Forfatter #1979 Skrevet 7. november 2007 *begynner å dekke bordet og bake kaker*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå