Brukernavn Skrevet 31. oktober 2007 #1841 Skrevet 31. oktober 2007 Det snakkes mye om snø på radioen, og på radarbilder er det :snø: i Notodden Det er ingen overraskelse...hm...kanskje jeg skal feire Halloween på Notodden ??
kamela Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #1842 Skrevet 31. oktober 2007 Det er ingen overraskelse...hm...kanskje jeg skal feire Halloween på Notodden ?? Liker du :snø: du også :juhu: Skal du ut og feire i dag? Mitt bidrag blir innkjøp av noe snop til å dele ut til de som ringer på, det får være bra
Annie Skrevet 31. oktober 2007 #1843 Skrevet 31. oktober 2007 Det snakkes mye om snø på radioen, og på radarbilder er det :snø: i Notodden Var ute og tok inn trampolineduken som har hengt til tørk, nå, og da kom det litt :snø: gitt! Kanskje like greit at vi har planlagt at mannen skal ha med bilen på jobb i dag og bytte til vinterdekk..
Annie Skrevet 31. oktober 2007 #1844 Skrevet 31. oktober 2007 Prinsessa har gjort en ting som var lite smart, og har derfor fått forbud mot å gå rundt i dag. Tenkte dog at jeg skulle kjøpe inn noen halloweenremedier, og at vi kunne ha vår egen feiring, sånn at hun ikke går helt glipp av det..
Brukernavn Skrevet 31. oktober 2007 #1845 Skrevet 31. oktober 2007 Liker du :snø: du også :juhu: Skal du ut og feire i dag? Mitt bidrag blir innkjøp av noe snop til å dele ut til de som ringer på, det får være bra Jeg har sagt ja til å hjelpe til på skolens Halloween feiring for 1.-4. klasse, og så har snuppa sagt hun har lyst til å ringe på hos naboen, og det skal hun få lov til.
kamela Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #1848 Skrevet 31. oktober 2007 Var ute og tok inn trampolineduken som har hengt til tørk, nå, og da kom det litt :snø: gitt! Kanskje like greit at vi har planlagt at mannen skal ha med bilen på jobb i dag og bytte til vinterdekk.. Det håper jeg manne min har lyst til snart også Prinsessa har gjort en ting som var lite smart, og har derfor fått forbud mot å gå rundt i dag. Tenkte dog at jeg skulle kjøpe inn noen halloweenremedier, og at vi kunne ha vår egen feiring, sånn at hun ikke går helt glipp av det.. Huffda, men blir sikkert koselig hjemme for dere Jeg har sagt ja til å hjelpe til på skolens Halloween feiring for 1.-4. klasse, og så har snuppa sagt hun har lyst til å ringe på hos naboen, og det skal hun få lov til. Ungenen skal nok ut på tur i kveld, har heldigvis kostymer fra tidligere PS. Jeg ELSKER snø :juhu: Da er vi to :snø: :snø: Takk for kaffen, Multi! Her er det skikkelig høststemning ute, grått og halvmørk. Litt koselig det også, det går tross alt mot vinter
Annie Skrevet 31. oktober 2007 #1849 Skrevet 31. oktober 2007 Nå er det så fint her så. Legger ut bilder i spacet etterhvert så kan du se
kamela Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #1850 Skrevet 31. oktober 2007 Nå er det så fint her så. Legger ut bilder i spacet etterhvert så kan du se Gleder meg til å se - var inne og kikket på festbilder her om dagen Gleder meg til jeg kommer så langt selv
kamela Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #1852 Skrevet 31. oktober 2007 Det er fort gjort å lage space Tror jeg ha gjort det - men så var det resten da!
Annie Skrevet 31. oktober 2007 #1853 Skrevet 31. oktober 2007 Det er like fort gjort å legge til bilder
kamela Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #1854 Skrevet 31. oktober 2007 Det er like fort gjort å legge til bilder Ja da så :klø: Du hører sikkert fra meg når jeg kommer så langt
kamela Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #1855 Skrevet 31. oktober 2007 Da drar jeg hjem til kjøkkenet mitt
kamela Skrevet 1. november 2007 Forfatter #1857 Skrevet 1. november 2007 God morgen :kaffekopp: til den som har lyst på! Fikk utrettet en hel masse i går. Ble heldigvis ikke nedrent av Holloweenfeirende
Gjest Helen Parr Skrevet 1. november 2007 #1858 Skrevet 1. november 2007 God morgen :kaffekopp: til den som har lyst på! Fikk utrettet en hel masse i går. Ble heldigvis ikke nedrent av Holloweenfeirende Ja takk! Ingen her heller. Jeg hadde ikke kjøpt inn snop, så det var like greit.
kamela Skrevet 1. november 2007 Forfatter #1859 Skrevet 1. november 2007 Ja takk! Ingen her heller. Jeg hadde ikke kjøpt inn snop, så det var like greit. Snop var innkjøpt og forsvant nesten, men få som ringte på kom i flokk, så det gikk fort unna
Annie Skrevet 1. november 2007 #1860 Skrevet 1. november 2007 God morgen Kamela! Ingen som var her i går heller. Dvs, det var ventet, for vi bor i et strøk med bare eldre og det er ikke naturlig å gå inn her i blindgata vår. Heldigvis
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå