Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Gjest Tigerjente
Skrevet

Men du vet at de har satt restriksjoner på bare ett gavekort per. pers?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært det hele tiden, etter hva jeg har fått med meg. Får bare følge med på hva jeg får av mail!

Nå tar jeg kvelden :sove:

Gjest Helen Parr
Skrevet

Slenger kjapt inn en liten godnatthilsen på min siste oppdateringsrunde etter at middagsgjestene har gått og vi har ryddet.

:goodbye:

Gjest Tigerjente
Skrevet
Har vært det hele tiden, etter hva jeg har fått med meg. Får bare følge med på hva jeg får av mail!

Nå tar jeg kvelden :sove:

Neida, det kom for en to-tre uker siden.

Dumme bokklubben :fnise:

Håper du sover godt i natt!

Natta :klemmer:

Skrevet
Har du lagt deg?? :gråte:

Ventet og ventet på at du skulle stikke innom jeg :gråte:, men ga opp til slutt.

Neida, det kom for en to-tre uker siden.

Dumme bokklubben :fnise:

Håper du sover godt i natt!

Natta :klemmer:

Ojda, kanskje jeg har gjort en stor tabbe og meldt meg inn i så mange - får benytte meg av angrefristen da!

Skrevet

Så en film på TV og prata med mannen. Hadde en fin kveld :)

Skrevet
Så en film på TV og prata med mannen. Hadde en fin kveld :)

Det hørtes veldig koselig ut!

Ble litt tv her også!

Gjest Tigerjente
Skrevet
Ventet og ventet på at du skulle stikke innom jeg :gråte:, men ga opp til slutt.

Ojda, kanskje jeg har gjort en stor tabbe og meldt meg inn i så mange - får benytte meg av angrefristen da!

Får du ikke gavekort, så blir du ikke meldt inn heller. Akkurat det er ganske greit. Får håpe du får en snill behandler som godtar litt flere enn 1. Jeg fikk tre, men det er to uker siden.

Skrevet
Får du ikke gavekort, så blir du ikke meldt inn heller. Akkurat det er ganske greit. Får håpe du får en snill behandler som godtar litt flere enn 1. Jeg fikk tre, men det er to uker siden.

Får bare vente noen dager og se hva som skjer da......

Gjest Tigerjente
Skrevet

Så deilig å få det gjort!

Det har jeg også hatt planer om siden....jah, kremt... siden han fikk det gamle rommet sommeren 2005. Nå er det vanlige gardiner som skal opp, men jeg er ikke sterk nok i armene til å skru inn skruene, også har jeg aldri fått spurt tigermannen om han kan hjelpe meg.

Skrevet

Har nettopp shoppa for kr 4000,- på bokklubben! :Hehe:

Skrevet
Har nettopp shoppa for kr 4000,- på bokklubben! :Hehe:

Håper jeg er heldig og sklir gjennom systemet og får gavekortene mine!

I dag har pc'n på jobben tatt kvelden, bare så vidt innom på et annet kontor med håpløs maskin, men den duger litt til KG da :fnise:

I ettermiddag begynner vi på alvor på kjøkkenet!

Skrevet

Husk å ta maaaange bilder. Fra alle kanter og høyder! VIL SE!! :klemmer: Og når du er ferdig kommer jeg på inspeksjon :fnise:

Skrevet
Husk å ta maaaange bilder. Fra alle kanter og høyder! VIL SE!! :klemmer: Og når du er ferdig kommer jeg på inspeksjon :fnise:

Knipser i vei, jeg!

Gleder meg til du kommer på inspeksjon :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...