Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Elastica
Skrevet

Vel, da bidrar jeg bittelitt, jeg også.

Kaffe og vann. God start på dagen. Snart tannlege. Ikke fullt så god start på dagen.

Skrevet
:lete: KAMEEEEEEELAAAAAAA!! :klemmer:

Du ropte nok ikke høyt nok..

:rope: K A M E L A

Skrevet

Hvor er hun i dag?? OG i dag som jeg er her og greier! :gråte:

Skrevet

Takker for alle informative, nyttige, koselige, muntre og hjelpende innlegg i kampen for å nå 100 sider. Beklager at jeg ikke har bidratt selv. :sjenert:

Har hatt en stille helg, kommet litt videre i kjøkkenprosjektet, og det nærmer seg riving av vegg. Har spist god mat, bakt en sjokoladekake, kost meg med mannen min, fyrt i peisen og sett på tv!

Dette var kortversjonen av helga, på jobb har jeg ikke vært nok alene til å ha tid her inne i dag.

:klemmer::klemmer::klemmer: til de som stikker innom, sterkere tilbake om litt :)

Gjest Joker'n
Skrevet

Siden vi tråkker om hverandre i alle andre dagbøker tenkte jeg det var på tide å legge igjen en hilsen her jeg også. :smilyblomst:

Skrevet
Takker for alle informative, nyttige, koselige, muntre og hjelpende innlegg i kampen for å nå 100 sider. Beklager at jeg ikke har bidratt selv. :sjenert:

Har hatt en stille helg, kommet litt videre i kjøkkenprosjektet, og det nærmer seg riving av vegg. Har spist god mat, bakt en sjokoladekake, kost meg med mannen min, fyrt i peisen og sett på tv!

Dette var kortversjonen av helga, på jobb har jeg ikke vært nok alene til å ha tid her inne i dag.

:klemmer::klemmer::klemmer: til de som stikker innom, sterkere tilbake om litt :)

Hørtes ut som en god helg :)

Beklager overhøvlinga du fikk inne hos meg... :sjenert::klemmer:

Gjest Helen Parr
Skrevet

Jeg er bare på en liten få-på-mine-innlegg-runde.

Og forresten: null hull.

Gjest Tigerjente
Skrevet

God morgen!

Håper dagen i dag blir kjempeflott!

Skrevet (endret)
Siden vi tråkker om hverandre i alle andre dagbøker tenkte jeg det var på tide å legge igjen en hilsen her jeg også. :smilyblomst:

Så koselig, Jokern, vi snakker jo sammen de andre stedene vi treffes også :)

Hørtes ut som en god helg :)

Beklager overhøvlinga du fikk inne hos meg... :sjenert::klemmer:

Har ikke oppdatert meg inne hos deg ennå, men du er selvfølgelig tilgitt, Annie :klemmer:

Jeg er bare på en liten få-på-mine-innlegg-runde.

Og forresten: null hull.

Velkommen tilbake i ny drakt !

God morgen!

Håper dagen i dag blir kjempeflott!

God morgen til deg også - selv om det er formiddag!

Gårsdag i hurtigversjon.

Hjem til middag (egg og bacon), vaske klær, kjøre til kino i byen i forbindelse med stedatters bursdagsfeiring, liten shopping, sykehjemsbesøk hos moren min, hente etter kinoen, spise pizzarester og se på Berlinerpoplene.

Og vips - der gikk mandagen :ler:

Endret av kamela
Skrevet

God morgen!

I dag er det min tur til å være hjemme med sykt barn :spy:

Skrevet (endret)

Jeg håper det ikke er noe alvorlig?

Endret av Multi
Skrevet
Gårsdag i hurtigversjon.

Hjem til middag (egg og bacon), vaske klær, kjøre til kino i byen i forbindelse med stedatters bursdagsfeiring, liten shopping, sykehjemsbesøk hos moren min, hente etter kinoen, spise pizzarester og se på Berlinerpoplene.

Og vips - der gikk mandagen :ler:

Legger til at jeg også fikk kjøpt en bursdagspresang til mannen min som snart har bursdag.

Jeg håper det ikke er noe alvorlig?

Han kastet friskt opp på morgenen, skulle forsøke litt mat selv om han var litt kvalm.......... :spy:

Gjest Helen Parr
Skrevet

God bedring til barnet, og kos deg som best du kan.

Kaffe?

Skrevet
God bedring til barnet, og kos deg som best du kan.

Kaffe?

:kaffekopp: her er den!

Takk, har vært stille etter at han la seg igjen, heldigvis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...