Gjest Tigerjente Skrevet 15. oktober 2007 #1661 Skrevet 15. oktober 2007 God morgen Hvordan går det for tiden?
Gjest Elastica Skrevet 15. oktober 2007 #1662 Skrevet 15. oktober 2007 Vel, da bidrar jeg bittelitt, jeg også. Kaffe og vann. God start på dagen. Snart tannlege. Ikke fullt så god start på dagen.
Gjest Tigerjente Skrevet 15. oktober 2007 #1663 Skrevet 15. oktober 2007 Nå er det :tekopp: tid, og pause i ryddingen.
Brukernavn Skrevet 15. oktober 2007 #1667 Skrevet 15. oktober 2007 KAMEEEEEEELAAAAAAA!! Du ropte nok ikke høyt nok.. K A M E L A
Annie Skrevet 15. oktober 2007 #1668 Skrevet 15. oktober 2007 Hvor er hun i dag?? OG i dag som jeg er her og greier! :gråte:
kamela Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #1669 Skrevet 15. oktober 2007 Takker for alle informative, nyttige, koselige, muntre og hjelpende innlegg i kampen for å nå 100 sider. Beklager at jeg ikke har bidratt selv. Har hatt en stille helg, kommet litt videre i kjøkkenprosjektet, og det nærmer seg riving av vegg. Har spist god mat, bakt en sjokoladekake, kost meg med mannen min, fyrt i peisen og sett på tv! Dette var kortversjonen av helga, på jobb har jeg ikke vært nok alene til å ha tid her inne i dag. til de som stikker innom, sterkere tilbake om litt
Gjest Joker'n Skrevet 15. oktober 2007 #1670 Skrevet 15. oktober 2007 Siden vi tråkker om hverandre i alle andre dagbøker tenkte jeg det var på tide å legge igjen en hilsen her jeg også.
Annie Skrevet 15. oktober 2007 #1671 Skrevet 15. oktober 2007 Takker for alle informative, nyttige, koselige, muntre og hjelpende innlegg i kampen for å nå 100 sider. Beklager at jeg ikke har bidratt selv. Har hatt en stille helg, kommet litt videre i kjøkkenprosjektet, og det nærmer seg riving av vegg. Har spist god mat, bakt en sjokoladekake, kost meg med mannen min, fyrt i peisen og sett på tv! Dette var kortversjonen av helga, på jobb har jeg ikke vært nok alene til å ha tid her inne i dag. til de som stikker innom, sterkere tilbake om litt Hørtes ut som en god helg Beklager overhøvlinga du fikk inne hos meg...
Gjest Helen Parr Skrevet 15. oktober 2007 #1672 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg er bare på en liten få-på-mine-innlegg-runde. Og forresten: null hull.
Gjest Tigerjente Skrevet 16. oktober 2007 #1673 Skrevet 16. oktober 2007 God morgen! Håper dagen i dag blir kjempeflott!
kamela Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #1674 Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Siden vi tråkker om hverandre i alle andre dagbøker tenkte jeg det var på tide å legge igjen en hilsen her jeg også. Så koselig, Jokern, vi snakker jo sammen de andre stedene vi treffes også Hørtes ut som en god helg Beklager overhøvlinga du fikk inne hos meg... Har ikke oppdatert meg inne hos deg ennå, men du er selvfølgelig tilgitt, Annie Jeg er bare på en liten få-på-mine-innlegg-runde. Og forresten: null hull. Velkommen tilbake i ny drakt ! God morgen! Håper dagen i dag blir kjempeflott! God morgen til deg også - selv om det er formiddag! Gårsdag i hurtigversjon. Hjem til middag (egg og bacon), vaske klær, kjøre til kino i byen i forbindelse med stedatters bursdagsfeiring, liten shopping, sykehjemsbesøk hos moren min, hente etter kinoen, spise pizzarester og se på Berlinerpoplene. Og vips - der gikk mandagen Endret 16. oktober 2007 av kamela
kamela Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #1675 Skrevet 17. oktober 2007 God morgen! I dag er det min tur til å være hjemme med sykt barn
Multi Skrevet 17. oktober 2007 #1676 Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Jeg håper det ikke er noe alvorlig? Endret 17. oktober 2007 av Multi
kamela Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #1677 Skrevet 17. oktober 2007 Gårsdag i hurtigversjon. Hjem til middag (egg og bacon), vaske klær, kjøre til kino i byen i forbindelse med stedatters bursdagsfeiring, liten shopping, sykehjemsbesøk hos moren min, hente etter kinoen, spise pizzarester og se på Berlinerpoplene. Og vips - der gikk mandagen Legger til at jeg også fikk kjøpt en bursdagspresang til mannen min som snart har bursdag. Jeg håper det ikke er noe alvorlig? Han kastet friskt opp på morgenen, skulle forsøke litt mat selv om han var litt kvalm..........
Gjest Helen Parr Skrevet 17. oktober 2007 #1678 Skrevet 17. oktober 2007 God bedring til barnet, og kos deg som best du kan. Kaffe?
kamela Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #1679 Skrevet 17. oktober 2007 God bedring til barnet, og kos deg som best du kan. Kaffe? her er den! Takk, har vært stille etter at han la seg igjen, heldigvis!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå