Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet
Har fri i dag jo!

Så deilig da, trodde du bare skulle ha fri fredager når du jobbet :juhu:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var bare kurs 2 dager denne uka. Dvs, jeg ble ferdig med det jeg skulle gjøre på kurset på tirsdag og jobbet onsdag og torsdag.

Skrevet
Var bare kurs 2 dager denne uka. Dvs, jeg ble ferdig med det jeg skulle gjøre på kurset på tirsdag og jobbet onsdag og torsdag.

Dyktig du :klemmer:

Skrevet
:jepp::ler:

Er så koselig å ha deg her for fullt en liten stund :klemmer:

Skrevet

Det er i grunn ganske fint å være her også! :klemmer:

Skrevet
Det er i grunn ganske fint å være her også! :klemmer:

Da var Annie-fuglen fløyet!

Er så imponert over Mine innlegg, har ikke brukt det før nå. Er jo en helt annen verden, var så lei av å lete opp både folk og innlegg, men nå popper alle opp etter tur. Lærer etterhvert :)

Gjest Elastica
Skrevet
Er så imponert over Mine innlegg, har ikke brukt det før nå. Er jo en helt annen verden, var så lei av å lete opp både folk og innlegg, men nå popper alle opp etter tur. Lærer etterhvert :)

Ja, ikke sant! Jeg fant også nettopp ut av den funksjonen. :sjenert:

Ulempen er at jeg går glipp av alle nye tråder jeg kunne svart i - men mye enklere dersom jeg for eksempel skal begrense meg på jobb - da er det bare å holde seg til mine innlegg som tross alt er det viktigste.

Skrevet
Da var Annie-fuglen fløyet!

Kom innom en tur jeg... :fnise: AVHENGIG JEG? Nei det kan jeg aldri tenke meg... :ler:

Mine innlegg er genialt ja! Brukte mailvasling før, men nå når det ikke viser i overskriften hvilken tråd det gjelder, så gidder jeg ikke det mer.

Hva er helgeplanene denne helgen da?

:klemmer:

Skrevet

*stalker Annie* :sjarmor:

Håper helgen har vært bra Kamela. :klemmer:

Skrevet
:juhu: JEG BLIR STALKET!! :ler:

Det var meningen at du skulle bli :redd:

Skrevet
*stalker Annie* :sjarmor:

Håper helgen har vært bra Kamela. :klemmer:

:sjokk: Jeg blir stalket! :redd:

Bedre nå? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...