kamela Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #1521 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er det noen som gjør det??? Jobber på jobb, mener jeg??? Ja dessverre :gråte: En gang presterte jeg med ansiktet i alvorlige folder OG i fullt alvor å spørre sjefen om han ikke mente at alle hadde krav på et arbeidsfritt miljø...... jeg hørte ikke selv hva jeg hadde sagt før sjefen spurte om jeg virkelig mente det (siden jeg var så alvorlig når jeg sa det, for jeg trodde jo jeg sa noe annet, trodde han at jeg mente det jeg sa...det ble en enkel forklaring...) Hva slags miljø var det du egentlig ville ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 4. oktober 2007 #1522 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ja dessverre :gråte: Hva slags miljø var det du egentlig ville ha? Røykfritt miljø var det jeg ville ha (Men jeg ville selvfølgelig ikke sagt nei til arbeidsfritt miljø heller, jeg...var nok underbevisstheten som slo inn når jeg spurte om det, tror jeg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 4. oktober 2007 #1523 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ja dessverre :gråte: Kan jeg ha flaks, så kan du ha flaks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 4. oktober 2007 #1524 Del Skrevet 4. oktober 2007 En gang presterte jeg med ansiktet i alvorlige folder OG i fullt alvor å spørre sjefen om han ikke mente at alle hadde krav på et arbeidsfritt miljø...... jeg hørte ikke selv hva jeg hadde sagt før sjefen spurte om jeg virkelig mente det (siden jeg var så alvorlig når jeg sa det, for jeg trodde jo jeg sa noe annet, trodde han at jeg mente det jeg sa...det ble en enkel forklaring...) *innom og drikker en * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #1525 Del Skrevet 4. oktober 2007 Røykfritt miljø var det jeg ville ha (Men jeg ville selvfølgelig ikke sagt nei til arbeidsfritt miljø heller, jeg...var nok underbevisstheten som slo inn når jeg spurte om det, tror jeg ) Røyfritt miljø er bra! Kan jeg ha flaks, så kan du ha flaks! Heldiggrisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 4. oktober 2007 #1526 Del Skrevet 4. oktober 2007 Røyfritt miljø er bra! Og så har alle krav på det, det var liksom det som var mitt poeng til sjefen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #1527 Del Skrevet 4. oktober 2007 Og så har alle krav på det, det var liksom det som var mitt poeng til sjefen Ikke alle sjefer skjønner det - min gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 4. oktober 2007 #1528 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ikke alle sjefer skjønner det - min gjør! Joda sjefen min har forståelse for røykfritt arbeidsmiljø, men han hadde neimen ikke forståelse for arbeidsfritt miljø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. oktober 2007 #1529 Del Skrevet 4. oktober 2007 En gang presterte jeg med ansiktet i alvorlige folder OG i fullt alvor å spørre sjefen om han ikke mente at alle hadde krav på et arbeidsfritt miljø...... jeg hørte ikke selv hva jeg hadde sagt før sjefen spurte om jeg virkelig mente det (siden jeg var så alvorlig når jeg sa det, for jeg trodde jo jeg sa noe annet, trodde han at jeg mente det jeg sa...det ble en enkel forklaring...) Røyfritt miljø er bra! Er det det man kaller et mannsdominert yrke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #1530 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er det det man kaller et mannsdominert yrke?? Lykke til, vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 4. oktober 2007 #1531 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er det det man kaller et mannsdominert yrke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. oktober 2007 #1532 Del Skrevet 4. oktober 2007 Lykke til, vennen min Gikk bra hos kiro'n. Har henta Prinsessa i Oslo, og bakt enda en eplekake. Svigers var her i ettermiddag og da forsvant restene av den andre, samt at vi fikk beskjed om at vi fikk besøk av noen venner i kveld. Hyggelig å ha noe å by på Hørt noe ang jobben enda? :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #1533 Del Skrevet 5. oktober 2007 Gikk bra hos kiro'n. Har henta Prinsessa i Oslo, og bakt enda en eplekake. Svigers var her i ettermiddag og da forsvant restene av den andre, samt at vi fikk beskjed om at vi fikk besøk av noen venner i kveld. Hyggelig å ha noe å by på Hørt noe ang jobben enda? :klemmer: Håper dere hadde det fint i går kveld. Ikke hørt noe på den jeg var på intervju på, men om noe annet, skriver mer i bloggen om det. *heller i et glass Pepsi Max* Setter frem mer Pepsi Max og litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. oktober 2007 #1534 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg skulle springe etter Kamela for å lage fest her inne....tror jeg er liiitt i raskeste laget som rakk frem før Kamela enda hun startet før meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. oktober 2007 #1535 Del Skrevet 5. oktober 2007 Åja....glemte festen....vi feirer at....hm..ike rundt tall på boka...ikke runde tall på innleggene...MEN....HVER DAG ER EN FEST (spesielt i dag, for det er fredag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #1536 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Dagboka mi er ett år i dag! :danse: :duskedame: :danse: :duskedame: :danse: :duskedame: Serverer og til de som vil ha! Endret 5. oktober 2007 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. oktober 2007 #1537 Del Skrevet 5. oktober 2007 Å!!! :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #1538 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg skulle springe etter Kamela for å lage fest her inne....tror jeg er liiitt i raskeste laget som rakk frem før Kamela enda hun startet før meg Ble bare litt forstyrret og måtte utsette festen noen minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. oktober 2007 #1539 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ble bare litt forstyrret og måtte utsette festen noen minutter Jaja, bedre sent enn aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #1540 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jaja, bedre sent enn aldri Noe sånt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå