Gå til innhold

Kamelas dagbok

kamela

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo det hun vil selv nå... så får vi se når fornuften kommer (håper jeg) snikende.. :ler:

Det ville være en stor fordel :fnise:

Ikke noe svar på søknaden min i dag heller, i morgen skal jeg ringe og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville være en stor fordel :fnise:

Ikke noe svar på søknaden min i dag heller, i morgen skal jeg ringe og spørre.

Ja det må du gjøre! :Nikke:

Jeg har klart å lage meg en blogg her inne :hoppe::hoppe:

ILER!! og håper jeg er lagt til... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det må du gjøre! :Nikke:

ILER!! og håper jeg er lagt til... :sjenert:

Finner ikke noen blogg jeg... :gråte:

Hva galt har jeg gjort nå da - har lagt deg inn også (ihvertfall tror jeg det, skoleengelsken er ikke så veldig god).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva galt har jeg gjort nå da - har lagt deg inn også (ihvertfall tror jeg det, skoleengelsken er ikke så veldig god).

Jeg finner en link nederst, men det er ikke skrevet noe i den. Hvis du legger til første innlegg, så kan det hende vi finner den på listen...

(Jeg forutsetter at jeg kommer inn nemlig :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner en link nederst, men det er ikke skrevet noe i den. Hvis du legger til første innlegg, så kan det hende vi finner den på listen...

(Jeg forutsetter at jeg kommer inn nemlig :sjenert: )

Det gjør du - helt riktig.

Har vært inne og endre noe der nå, kanskje det hjalp. Har lagt inn et par innlegg også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Det er jo det hun vil selv nå... så får vi se når fornuften kommer (håper jeg) snikende.. :ler:

Du har forsiktig fortalt henne at han allerede er gift håper jeg? Eller tenker dere at siden 50% av alle ekteskap ryker, hvorfor ikke hans? :ler:

Jeg har klart å lage meg en blogg her inne :hoppe::hoppe:

Så pussig..jeg lette etter en bloggen din i går ettermiddag....FØR du hadde lagd en da vel og merke...men siden jeg er deg og du er meg hadde jeg vel på følelsen at jeg/du kom til å lage en :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har forsiktig fortalt henne at han allerede er gift håper jeg? Eller tenker dere at siden 50% av alle ekteskap ryker, hvorfor ikke hans? :ler:

Så pussig..jeg lette etter en bloggen din i går ettermiddag....FØR du hadde lagd en da vel og merke...men siden jeg er deg og du er meg hadde jeg vel på følelsen at jeg/du kom til å lage en :ler:

Fant du den til slutt da - jeg hadde litt (masse) problemer med å få den ut på lufta :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...