Annie Skrevet 24. september 2007 #1381 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Da er det i hvertfall ikke i nærheten!! *påstå noe sånt om Kamelaen min da gitt!! :slåss: * Endret 24. september 2007 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. september 2007 #1382 Del Skrevet 24. september 2007 Da er det i hvertfall ikke i nærheten!! *påstå noe sånt om Kamelaen min da gitt!! :slåss: * Filler'n Men BN hadde også en sønn på 23 og da blir det i nærheten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. september 2007 #1383 Del Skrevet 24. september 2007 70-siders-fest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 24. september 2007 Forfatter #1384 Del Skrevet 24. september 2007 Da er det i hvertfall ikke i nærheten!! *påstå noe sånt om Kamelaen min da gitt!! :slåss: * Nei, da stemmer det dårlig - ikke så mange damer her inne som har passert 70 tror jeg Filler'n Men BN hadde også en sønn på 23 og da blir det i nærheten... Var det jeg merket med 70-siders-fest Åhhhh, endelig en fest hos meg også! :danser: :duskedame: :danser: :duskedame: :danser: :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 24. september 2007 Forfatter #1385 Del Skrevet 24. september 2007 Da har vi feiret bursdag og spist kaker. Jeg er mett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. september 2007 #1386 Del Skrevet 24. september 2007 HAr spist kake jeg også, og er kvalm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. september 2007 #1387 Del Skrevet 24. september 2007 *stalker Annie* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. september 2007 #1388 Del Skrevet 24. september 2007 *stalker Skravla* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 25. september 2007 Forfatter #1389 Del Skrevet 25. september 2007 God morgen! til de som vil ha for å våkne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 25. september 2007 #1390 Del Skrevet 25. september 2007 Herlig. Nå vet jeg hvor jeg skal gå for å få kaffe om morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 25. september 2007 #1391 Del Skrevet 25. september 2007 Når jeg skal hjem fra jobb, så er det det jeg skal, med fast arbeidstid har jeg ikke noen interesse av å sitte over tiden Nei vi lærer stadig noe nytt ! Må finne ut litt mer om deg, siden du er meg, mener å ha plukket opp at alderen ihvertfall er i nærheten av .... Spennende spennende Alderen er ikke helt i nærheten... Har kaker her vi også, men har ikke lyst på... :klemmer: Den allvitende Annie Jammen BN har jo en sønn på 60 år.... var det ikke det da? Jo, vi må jo ikke glemme...Bodvar! (Kamela: jeg har hverken en sønn på 60 eller en på 23 - det var en avledningsmanøver så de ikke skulle sette griller og forlede min 6 årige snuppeluppe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. september 2007 #1392 Del Skrevet 25. september 2007 (Kamela: jeg har hverken en sønn på 60 eller en på 23 - det var en avledningsmanøver så de ikke skulle sette griller og forlede min 6 årige snuppeluppe) Urbanisering.... sier ikke mer jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 25. september 2007 #1393 Del Skrevet 25. september 2007 Urbanisering.... sier ikke mer jeg. Her er det ingen som skal urbaniseres. Hun skal...landifiseres..hm...er det noe som heter det :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. september 2007 #1394 Del Skrevet 25. september 2007 Her er det ingen som skal urbaniseres. Hun skal...landifiseres..hm...er det noe som heter det :klø: Jammen vi ble jo enige om at hun skulle ha noen helger i storbyen sammen med meg og Daria. :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 25. september 2007 #1395 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Jammen vi ble jo enige om at hun skulle ha noen helger i storbyen sammen med meg og Daria. :kaffe: Enige? ENIGE??? ENIGE??? Vis meg det stedet det står at vi er enige om noe sånt er du grei Endret 25. september 2007 av Brukernavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 25. september 2007 Forfatter #1396 Del Skrevet 25. september 2007 Spennende spennende Den allvitende Annie Jo, vi må jo ikke glemme...Bodvar! (Kamela: jeg har hverken en sønn på 60 eller en på 23 - det var en avledningsmanøver så de ikke skulle sette griller og forlede min 6 årige snuppeluppe) Her er det ingen som skal urbaniseres. Hun skal...landifiseres..hm...er det noe som heter det :klø: Jammen vi ble jo enige om at hun skulle ha noen helger i storbyen sammen med meg og Daria. :kaffe: Da tipper jeg at du er mye yngre enn meg, enda jeg slett ikke er gammel, er jeg vel det, Skravla Dette er ikke stedet å forvirre, de fleste av oss sliter med å oppdatere oss på alle nyhetene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 25. september 2007 Forfatter #1397 Del Skrevet 25. september 2007 Herlig. Nå vet jeg hvor jeg skal gå for å få kaffe om morgenen. Serverer kaffe så snat jeg rekker å snike meg innom her om morgenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 25. september 2007 #1398 Del Skrevet 25. september 2007 Da tipper jeg at du er mye yngre enn meg, enda jeg slett ikke er gammel, er jeg vel det, Skravla Dette er ikke stedet å forvirre, de fleste av oss sliter med å oppdatere oss på alle nyhetene Tja, ut i fra reaksjonen til Annie er vi nok ikke helt like gamle i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. september 2007 #1399 Del Skrevet 25. september 2007 Da tipper jeg at du er mye yngre enn meg, enda jeg slett ikke er gammel, er jeg vel det, Skravla Dette er ikke stedet å forvirre, de fleste av oss sliter med å oppdatere oss på alle nyhetene Alderen vår er aldeles strålende perfekt den Kamela. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. september 2007 #1400 Del Skrevet 25. september 2007 Enige? ENIGE??? ENIGE??? Vis meg det stedet det står at vi er enige om noe sånt er du grei Jeg og Daria har jo vært enige om det på flere steder vi..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå