Gjest Elastica Skrevet 24. september 2007 #1361 Skrevet 24. september 2007 God morgen. Nå sitter jeg med morgenkaffen og biscotti (de tar aldri slutt). To av ungene har fri fra skolen - så den tredje får også være hjemme. Noen innlegg lenger opp minner meg om at jeg kanskje skal sette på Eva Cassidy igjen. Eller kanskje jeg skal vente til P2's nyhetsmorgen er over. Radka Toneff er også et alternativ. Idag blir det en rolig dag, med stearinlys og kos.
kamela Skrevet 24. september 2007 Forfatter #1362 Skrevet 24. september 2007 God morgen. Nå sitter jeg med morgenkaffen og biscotti (de tar aldri slutt). To av ungene har fri fra skolen - så den tredje får også være hjemme. Noen innlegg lenger opp minner meg om at jeg kanskje skal sette på Eva Cassidy igjen. Eller kanskje jeg skal vente til P2's nyhetsmorgen er over. Radka Toneff er også et alternativ. Idag blir det en rolig dag, med stearinlys og kos. Høres ut som en koselig høstdag Her er det Eva Cassidy i dag, sikkert til stor glede for de som ringer inn og får høre litt
Brukernavn Skrevet 24. september 2007 #1363 Skrevet 24. september 2007 Bedre sent enn aldri er mitt motto for tiden...
kamela Skrevet 24. september 2007 Forfatter #1364 Skrevet 24. september 2007 Bedre sent enn aldri er mitt motto for tiden... Så koselig at du stakk innom hos meg også
Skravla Skrevet 24. september 2007 #1365 Skrevet 24. september 2007 Så koselig at du stakk innom hos meg også Hun er overalt - unntatt på jobb. Men der får hun snart noen til å hjelpe seg.....
Brukernavn Skrevet 24. september 2007 #1366 Skrevet 24. september 2007 Hun er overalt - unntatt på jobb. Men der får hun snart noen til å hjelpe seg..... Jeg er jo på jobb, skjønner du vel...ellers hadde de jo etterlyst meg....å VÆRE på jobb, og JOBBE er to vidt forskjellige ting
Skravla Skrevet 24. september 2007 #1367 Skrevet 24. september 2007 Jeg er jo på jobb, skjønner du vel...ellers hadde de jo etterlyst meg....å VÆRE på jobb, og JOBBE er to vidt forskjellige ting My mistake
Brukernavn Skrevet 24. september 2007 #1368 Skrevet 24. september 2007 Jeg er jo på jobb, skjønner du vel...ellers hadde de jo etterlyst meg....å VÆRE på jobb, og JOBBE er to vidt forskjellige ting Men det visste vel du alt om fra før
Skravla Skrevet 24. september 2007 #1369 Skrevet 24. september 2007 Men det visste vel du alt om fra før Moi??
kamela Skrevet 24. september 2007 Forfatter #1371 Skrevet 24. september 2007 Jeg er jo på jobb, skjønner du vel...ellers hadde de jo etterlyst meg....å VÆRE på jobb, og JOBBE er to vidt forskjellige ting Du har det omtrent som meg, skjønner jeg! OK, jobber litt innimellom da...
kamela Skrevet 24. september 2007 Forfatter #1372 Skrevet 24. september 2007 *begynner å rydde pulten så jeg er klar til å gå klokka 15.00*
Skravla Skrevet 24. september 2007 #1373 Skrevet 24. september 2007 *begynner å rydde pulten så jeg er klar til å gå klokka 15.00* Har du sommertid enda Når slutter dere med sommertid da?
Brukernavn Skrevet 24. september 2007 #1374 Skrevet 24. september 2007 Du har det omtrent som meg, skjønner jeg! OK, jobber litt innimellom da... Jeg også...det er der effektiviteten min er et STORT pluss...jeg rekker mye mer på kortere tid enn de fleste, derfor er det ingen som merker hvor lite TID jeg bruker på jobbingen og at jeg kunne rukket mye mer dersom jeg hadde lyst... *begynner å rydde pulten så jeg er klar til å gå klokka 15.00* Greit å forberede seg i god tid (eller var pulten så rotete at du faktisk trengte så lang tid )
kamela Skrevet 24. september 2007 Forfatter #1375 Skrevet 24. september 2007 Har du sommertid enda Når slutter dere med sommertid da? Bare jeg som har sommertid (eneste som kun sitter på kontoret), regner med at den varer ut uka eller noe sånt, jeg drøyer som regel til sjefen sier fra. Jeg også...det er der effektiviteten min er et STORT pluss...jeg rekker mye mer på kortere tid enn de fleste, derfor er det ingen som merker hvor lite TID jeg bruker på jobbingen og at jeg kunne rukket mye mer dersom jeg hadde lyst... Greit å forberede seg i god tid (eller var pulten så rotete at du faktisk trengte så lang tid ) Er du meg??? Uansett, du har ihvertfall beskrevet meg veldig godt Alltid noe som dukker opp i siste liten, derfor synes jeg det er greit å rydde vekk litt og gjøre klart det jeg skal begynne på i morgen!
Brukernavn Skrevet 24. september 2007 #1376 Skrevet 24. september 2007 Bare jeg som har sommertid (eneste som kun sitter på kontoret), regner med at den varer ut uka eller noe sånt, jeg drøyer som regel til sjefen sier fra. Er du meg??? Uansett, du har ihvertfall beskrevet meg veldig godt Alltid noe som dukker opp i siste liten, derfor synes jeg det er greit å rydde vekk litt og gjøre klart det jeg skal begynne på i morgen! Det har du i hvertfall HELT rett i (at folk ikke kan lære seg å planlegge bedre :klø: ) Jeg vet jo at jerle er Dallandra, men ikke visste jeg vel at vi var hverandre også
kamela Skrevet 24. september 2007 Forfatter #1377 Skrevet 24. september 2007 Det har du i hvertfall HELT rett i (at folk ikke kan lære seg å planlegge bedre :klø: ) Jeg vet jo at jerle er Dallandra, men ikke visste jeg vel at vi var hverandre også Når jeg skal hjem fra jobb, så er det det jeg skal, med fast arbeidstid har jeg ikke noen interesse av å sitte over tiden Nei vi lærer stadig noe nytt ! Må finne ut litt mer om deg, siden du er meg, mener å ha plukket opp at alderen ihvertfall er i nærheten av ....
kamela Skrevet 24. september 2007 Forfatter #1378 Skrevet 24. september 2007 Her blir det kakeselskap etterpå, feirer bursdag et par dager på etterskudd. Bare oss 4 så det blir veldig greit!
Annie Skrevet 24. september 2007 #1379 Skrevet 24. september 2007 De lager retter som jeg aldri har hørt om og med et innhold som jeg ikke aner hva er, så verden går tydeligvis fremover. Hos oss er vi også glade i pannekaker, kjøttkaker, spaghetti og pizza. Lenge siden pizza og spaghetti var eksotiske retter, men husker jo det! Når jeg skal hjem fra jobb, så er det det jeg skal, med fast arbeidstid har jeg ikke noen interesse av å sitte over tiden Nei vi lærer stadig noe nytt ! Må finne ut litt mer om deg, siden du er meg, mener å ha plukket opp at alderen ihvertfall er i nærheten av .... Alderen er ikke helt i nærheten... Her blir det kakeselskap etterpå, feirer bursdag et par dager på etterskudd. Bare oss 4 så det blir veldig greit! Har kaker her vi også, men har ikke lyst på... :klemmer:
Skravla Skrevet 24. september 2007 #1380 Skrevet 24. september 2007 Alderen er ikke helt i nærheten... Har kaker her vi også, men har ikke lyst på... :klemmer: Jammen BN har jo en sønn på 60 år.... var det ikke det da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå