Gjest Elastica Skrevet 21. september 2007 #1341 Del Skrevet 21. september 2007 God morgen, Kamela. Jeg slår meg ned med en liten kopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 21. september 2007 #1342 Del Skrevet 21. september 2007 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. september 2007 Forfatter #1343 Del Skrevet 21. september 2007 God morgen, Kamela. Jeg slår meg ned med en liten kopp ? Hyggelig at noen stikker innom og koser seg litt! Om en liten time er det helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. september 2007 #1344 Del Skrevet 21. september 2007 God morgen Kan jo ligge et brev i postkassa i morgen også, så jeg venter spent..... I går halvsov vi oss gjennom mesteparten av kvelden, det er deilig av og til Hørtes godt ut Ha en nydelig helg vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. september 2007 #1345 Del Skrevet 21. september 2007 Kamela.... jeg forventer sms når du får beskjed. God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. september 2007 #1346 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 21. september 2007 #1347 Del Skrevet 21. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 22. september 2007 Forfatter #1348 Del Skrevet 22. september 2007 Hørtes godt ut Ha en nydelig helg vennen!! Du også Kamela.... jeg forventer sms når du får beskjed. God helg. Klart det Jeg også!! Du også Det er lørdag, og kjøkkenfunderingene fortsetter..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 22. september 2007 #1349 Del Skrevet 22. september 2007 Det er lørdag, ja. Og her er det biscotti i ovnen, kaffe på kannen og Eva Cassidy på radioen. Livet er egentlig ganske bra! Ha en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 22. september 2007 #1350 Del Skrevet 22. september 2007 Det er lørdag, og kjøkkenfunderingene fortsetter..... Kom med alle kjøkkenforslag så skal jeg fundere sammen med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 22. september 2007 Forfatter #1351 Del Skrevet 22. september 2007 Det er lørdag, ja. Og her er det biscotti i ovnen, kaffe på kannen og Eva Cassidy på radioen. Livet er egentlig ganske bra! Ha en fin helg. Eva Cassidy er bra - står noen i hylla her også. Kom med alle kjøkkenforslag så skal jeg fundere sammen med deg. Tror vi begynner å komme frem til noe etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 23. september 2007 #1352 Del Skrevet 23. september 2007 God morgen, Kamela. Det er mange biscotti igjen - heldigvis. Ha en fin søndag - jeg ser du har rapportert på Hva skal vi ha til middag. Kanskje jeg skal se om jeg kan få litt inspirasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 23. september 2007 Forfatter #1353 Del Skrevet 23. september 2007 God morgen, Kamela. Det er mange biscotti igjen - heldigvis. Ha en fin søndag - jeg ser du har rapportert på Hva skal vi ha til middag. Kanskje jeg skal se om jeg kan få litt inspirasjon? God ettermiddag! Synes det er greit å se hva vi har hatt til middag, og så får jeg noen nye ideer, veldig mange her inne som har de mest fantastiske retter som jeg aldri har hørt om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 23. september 2007 Forfatter #1354 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Så fint, dette innlegget kom 3 ganger når det først skjedde noe her Har bakt kanelsnurrer, hvetestang og skolebrødstang, og en liten bløtkakebunn i dag. Endret 23. september 2007 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 23. september 2007 Forfatter #1355 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) :klø: Her er det skikkelig høstvær i dag, blåser og er grått og trist. Endret 23. september 2007 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 23. september 2007 Forfatter #1356 Del Skrevet 23. september 2007 Da har jeg tatt vaniljekrem i sukkerbrødet og pyntet det, og sjokoladekaken er ferdig med glasur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 23. september 2007 #1357 Del Skrevet 23. september 2007 Da har jeg tatt vaniljekrem i sukkerbrødet og pyntet det, og sjokoladekaken er ferdig med glasur. Det hørtes godt ut. Jeg har ikke så mye som en liten kjeks eller is i huset i dag. Men knekkebrød med brunost er jo godt det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 23. september 2007 Forfatter #1358 Del Skrevet 23. september 2007 Det hørtes godt ut. Jeg har ikke så mye som en liten kjeks eller is i huset i dag. Men knekkebrød med brunost er jo godt det også Blir alt for mye kaker på meg, liker litt for godt å bake Knekkebrød med brunost er kjempegodt, det fikk jeg også lyst på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. september 2007 #1359 Del Skrevet 23. september 2007 Det er lørdag, ja. Og her er det biscotti i ovnen, kaffe på kannen og Eva Cassidy på radioen. Livet er egentlig ganske bra! Ha en fin helg. Eva Cassidy er sååå bra!! God ettermiddag! Synes det er greit å se hva vi har hatt til middag, og så får jeg noen nye ideer, veldig mange her inne som har de mest fantastiske retter som jeg aldri har hørt om! Har lagt merke til det jeg også. Føler meg nesten rar som "bare" har kjøttkaker og pannekaker og sånne norske ting på menyen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 24. september 2007 Forfatter #1360 Del Skrevet 24. september 2007 Eva Cassidy er sååå bra!! Har lagt merke til det jeg også. Føler meg nesten rar som "bare" har kjøttkaker og pannekaker og sånne norske ting på menyen.. De lager retter som jeg aldri har hørt om og med et innhold som jeg ikke aner hva er, så verden går tydeligvis fremover. Hos oss er vi også glade i pannekaker, kjøttkaker, spaghetti og pizza. Lenge siden pizza og spaghetti var eksotiske retter, men husker jo det! Spista pasta bolognes på restaurant med mamma en gang når jeg var 10-12 år, og det var veldig nytt God morgen - her er det grått og trist i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå