Gå til innhold

Kamelas dagbok

kamela

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp. Måtte på jobb før sjefen gikk i morgenmøte.

Er det ikke litt deilig å være tidlig på jobb, du kan jo gå hjem tilsvarende før :fnise:

I dag hadde jeg for første gang is på bilrutene, :snø: bør jeg pakke vekk sandalene mine nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt deilig å være tidlig på jobb, du kan jo gå hjem tilsvarende før :fnise:

I dag hadde jeg for første gang is på bilrutene, :snø: bør jeg pakke vekk sandalene mine nå?

Kommer meg nok ikke fra jobb før kl 16, tenker jeg. Blir litt ekstra nå som det nærmer seg siste arbeidsdag...... :sjenert:

Anbefaler deg å pakke bort sandaler ja. Det har jeg nesten ikke brukt i sommer. Det har vært altfor kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer meg nok ikke fra jobb før kl 16, tenker jeg. Blir litt ekstra nå som det nærmer seg siste arbeidsdag...... :sjenert:

Anbefaler deg å pakke bort sandaler ja. Det har jeg nesten ikke brukt i sommer. Det har vært altfor kaldt.

Ok, får høre på deg og parkere de siste sandalene for i år. Betyr at jeg må begynne å gå med sko, får ikke viftet så mye mer tærne da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fryser: av å lese her inne. Ville absolutt ha pakket bort sandalene, og funnet fram skjerfet. ;)

Bedre temperatur nede hos deg, tenker jeg :)

Har akkurat begynt å gå med ytterjakke, så det er da fremgang å spore, selv hos meg :ler: Er litt varm av meg og har en isolert kropp :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fryser: av å lese her inne. Ville absolutt ha pakket bort sandalene, og funnet fram skjerfet. ;)

Skjerf er ikke noe must enda, men sokker er.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandalene kan du da bruke LENGE enda!

Er nesten aldri for kaldt for sandaler. Ikke så lenge det ikke er snø i allefall.. :ler:

Ok, får høre på deg og parkere de siste sandalene for i år. Betyr at jeg må begynne å gå med sko, får ikke viftet så mye mer tærne da :fnise:

ELSKER å gå i sandaler!

Bedre temperatur nede hos deg, tenker jeg :)

Har akkurat begynt å gå med ytterjakke, så det er da fremgang å spore, selv hos meg :ler: Er litt varm av meg og har en isolert kropp :skratte:

Er du også sånn? :hoho:

PØH, brukte ikke sokker i hele vinter jeg.

Hvordan er formen Kamela? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke sokker....

Jeg er ekstrem frossen av meg, noen kvelder trenger jeg to pledd og store mengder varm te for å tine opp. :fnise:

*tenner på i peisen for Multi*

Sandalene kan du da bruke LENGE enda!

Er nesten aldri for kaldt for sandaler. Ikke så lenge det ikke er snø i allefall.. :ler:

ELSKER å gå i sandaler!

Er du også sånn? :hoho:

PØH, brukte ikke sokker i hele vinter jeg.

Hvordan er formen Kamela? :klemmer:

Der kom den fornuftige damen på banen, godt vi er flere :skratte::skratte:

Venter spent på å høre noe i en eller annen retning når det gjelder jobb, må snart finne noe mer å søke på hvis jeg ikke får denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så ei dame i kjipp-kjapper i morges! :hakeslepp::fryser:

Tærne hennes koste seg sikkert :fnise:

Har vært en tur i butikken (med sko og strømper), byttet en bok til poden, så han kommer til å bli kjempefornøyd. Siste boka til Colfer, vet ikke om det hører til Artemis Fowl eller er selvstendig.

Kjøpte også ny engelsk- norsk ordbok til han.

Snart tid for bønder og kjærlighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Der kom den fornuftige damen på banen, godt vi er flere :skratte::skratte:

Venter spent på å høre noe i en eller annen retning når det gjelder jobb, må snart finne noe mer å søke på hvis jeg ikke får denne.

:tommelopp::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BØNDER :rødme: :hjerte::hjerte::hjerte:

Akkurat nå er det dumt at bokhylla står i veien sånn at jeg ikke kan sitte foran pc'n og se på tv. :fnise:

Ser ikke på bønder, men laptop er min venn.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...