Multi Skrevet 7. september 2007 #1201 Del Skrevet 7. september 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. september 2007 #1202 Del Skrevet 7. september 2007 God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. september 2007 Forfatter #1203 Del Skrevet 8. september 2007 Har hatt en deilig lat morgen, frokost i senga og slutten på Dennisfilm på Tv 3. Festlig! Nå tror jeg det er butikktid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 8. september 2007 #1204 Del Skrevet 8. september 2007 Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. september 2007 #1205 Del Skrevet 8. september 2007 Du kan jo bli med på treffet vårt i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. september 2007 Forfatter #1206 Del Skrevet 8. september 2007 Du kan jo bli med på treffet vårt i morra Hvem skal ha treff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. september 2007 #1207 Del Skrevet 8. september 2007 Skravla, Daria og jeg. Vet ikke om Iss og Kort Innpå blir med enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. september 2007 Forfatter #1208 Del Skrevet 9. september 2007 Tror ikke jeg får til det i dag, dessverre. Har et større kjøkkenprosjekt på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. september 2007 #1209 Del Skrevet 9. september 2007 Da tar vi det neste gang jeg skal nedover Kos deg på kjøkkenet Hva skal du gjøre der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. september 2007 Forfatter #1210 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Sender en stor klem til Annie. Skal pusse opp kjøkkenet, det innebærer å rive ned alt som er der, inn med nytt gulv og nye skap. Her måles og tenkes i dag! Endret 9. september 2007 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. september 2007 #1211 Del Skrevet 9. september 2007 Takk for klemmen Kamela. Den trengte jeg i dag! :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 9. september 2007 #1212 Del Skrevet 9. september 2007 Innom og veldig misunnelig på kjøkkenoppussing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. september 2007 Forfatter #1213 Del Skrevet 9. september 2007 Takk for klemmen Kamela. Den trengte jeg i dag! :gråte: Har tenkt på deg siden jeg leste innlegget ditt, vondt når sånt rammer de nærmeste. Innom og veldig misunnelig på kjøkkenoppussing! Jeg gleder meg vil til det - vi har snakket om å pusse opp kjøkkenet siden vi flytta inn for 4 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 9. september 2007 #1214 Del Skrevet 9. september 2007 Så utrolig gøy å pusse opp kjøkkenet! Håper du tar før og etter bilder, jeg syns sånne ting alltid er kjemepgøy! Har dere fått gjort noe da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. september 2007 #1215 Del Skrevet 9. september 2007 Forlanger å få bilder tilsendt! Å fy fa"#¤!! Pus feis på fanget mitt nå, og det lukta ikke blomster!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. september 2007 #1216 Del Skrevet 10. september 2007 Å fy fa"#¤!! Pus feis på fanget mitt nå, og det lukta ikke blomster!! Forlanger å få bilder tilsendt! Det er da en selvfølge at vi skal få se bilder..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 10. september 2007 #1217 Del Skrevet 10. september 2007 Hadde du en fin helg sammen med Ikeas kjøkkenplanlegger? Jeg husker man kan ha det mye gøy med den, mye morsommere enn all verdens dataspill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. september 2007 Forfatter #1218 Del Skrevet 10. september 2007 Så utrolig gøy å pusse opp kjøkkenet! Håper du tar før og etter bilder, jeg syns sånne ting alltid er kjemepgøy! Har dere fått gjort noe da? God idè med bilder, det skal jeg gjøre også! Bare symbolsk start ennå. Forlanger å få bilder tilsendt! Å fy fa"#¤!! Pus feis på fanget mitt nå, og det lukta ikke blomster!! Det er notert. Det gamle er nesten så jeg ikke tør vise det frem Hadde du en fin helg sammen med Ikeas kjøkkenplanlegger? Jeg husker man kan ha det mye gøy med den, mye morsommere enn all verdens dataspill. Ikke sikkert at det blir IKEA kjøkken, men planleggeren er morsom ihvertfall Blir vel en tur ut for inspirasjon i ettermiddag, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. september 2007 Forfatter #1219 Del Skrevet 10. september 2007 Var på IKEA i lunchen og hentet brosjyrer. Kjøpe med meg en ny stekepanne også, det gamle bærer preg av å være hardt brukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. september 2007 #1220 Del Skrevet 10. september 2007 Syns godt du kunne kjøpt med en til meg også. Den er klar for utskifting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå