Gjest Tigerjente Skrevet 31. august 2007 #1181 Del Skrevet 31. august 2007 så dumt at det er hektisk da! Men nå er det endelig helg, og det er fint vær!! (ihvertfall her) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 3. september 2007 #1182 Del Skrevet 3. september 2007 Har du hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. september 2007 #1183 Del Skrevet 3. september 2007 Hola Kamela! Grunnet dataundervisning på kurs, kan jeg sitte her og kose meg med :kaffe: Mangler i grunn bare jeg nå... Hvordan er det med deg denne rike dagen?` Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 3. september 2007 #1184 Del Skrevet 3. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. september 2007 #1185 Del Skrevet 3. september 2007 God morgen. I dag var det grått og kaldt her... nå er sommeren over gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. september 2007 #1186 Del Skrevet 3. september 2007 Her er det NYDELIG !!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 3. september 2007 Forfatter #1187 Del Skrevet 3. september 2007 Har du hatt en fin helg? Stille og fredlig, akkurat som det pleier! Har det vært full fart hos deg denne helga også? Hola Kamela! Grunnet dataundervisning på kurs, kan jeg sitte her og kose meg med :kaffe: Mangler i grunn bare jeg nå... Hvordan er det med deg denne rike dagen?` Deg på datakurs - trenger du det da? Jaja, du kan ihvertfall hygge deg med KG! God formiddag! God morgen. I dag var det grått og kaldt her... nå er sommeren over gitt. Første dag med ytterjakke, men det har kommet seg betraktelig! Her er det NYDELIG !!! :juhu:Nydelig her også nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 3. september 2007 Forfatter #1188 Del Skrevet 3. september 2007 Pc'n er plutselig ikke helt frisk, skjermbildet blinker og endrer seg, snodige greier. Tror det har noe å gjøre med skjerminnstillingne mine, det får proffene ta seg av. Marerittet er at det henger seg opp i noe sånt når jeg er på Kg og at jeg ikke blir kvitt bildet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. september 2007 #1189 Del Skrevet 3. september 2007 Kanskje den trenger et plaster? Det pleier å hjelpe på barn i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 3. september 2007 Forfatter #1190 Del Skrevet 3. september 2007 Kanskje den trenger et plaster? Det pleier å hjelpe på barn i hvertfall. Har akkurat bestilt med abonnement på Bonytt, får med 2 fine Herstal lysestaker ved bestilling i dag! Kostet bare litt mer enn lysestakene alene, og de hadde jeg veldig lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 3. september 2007 Forfatter #1191 Del Skrevet 3. september 2007 Da er middagen laget og spist. På tide med litt husarbeid i dag, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 4. september 2007 #1192 Del Skrevet 4. september 2007 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 4. september 2007 Forfatter #1193 Del Skrevet 4. september 2007 God formiddag, får vel avlegge et besøk i egen dagbok også! Ble ikke mye husarbeid på meg i går, men bakte rundtsykker med pizzafyll, og de ble ganske gode. Ble litt for lite fyll - ikke alltid så lett å få det til å holde seg inni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 4. september 2007 Forfatter #1194 Del Skrevet 4. september 2007 Var hjemme i lunchen, stekte kjøtt og gjorde klar lasagnesausen til middagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 4. september 2007 #1195 Del Skrevet 4. september 2007 lasagne er godt. Det må jeg huske å lage en dag igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 4. september 2007 Forfatter #1196 Del Skrevet 4. september 2007 Var populær her, ihvertfall, mange måneder siden sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. september 2007 #1197 Del Skrevet 4. september 2007 Lasagne ja. Tror jeg må lage det i morra. Med hvitløksbaguetter og en god salat. Alt bra ellers? Vi må treffes igjen snart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 4. september 2007 #1198 Del Skrevet 4. september 2007 Åh, lasagne!! Jeg er sulten nå jeg. Tror jeg må sette det opp på menyen til fredag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 4. september 2007 #1199 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg kommer sent hjem i morgen. Kanskje jeg skal lure mannen til å lage lasagne til jeg kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 7. september 2007 Forfatter #1200 Del Skrevet 7. september 2007 Lasagne ja. Tror jeg må lage det i morra. Med hvitløksbaguetter og en god salat. Alt bra ellers? Vi må treffes igjen snart!!! JA :juhu: Åh, lasagne!! Jeg er sulten nå jeg. Tror jeg må sette det opp på menyen til fredag... Neimen, er det liv i deg også her inne, så koselig. Har hatt det kjempehektisk på jobben de siste dagene, ikke hatt noe tid alene til å snike meg innom her, må forsøke å rette på det i løpet av helgen! God helg, alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå