Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
*titter innom*

:vinke:

Synes det er så stille på KG om dagen, flere enn meg som synes det eller er det jeg som ikke henger helt med?

Arbeid og skole har "tatt" alle sammen :gråte:

Skrevet
Jeg er da alltid her....... :sjenert:

Det er bra :klemmer: , synes bare det var så stille før i dag.

Skrevet

Synes det er så stille på KG om dagen, flere enn meg som synes det eller er det jeg som ikke henger helt med?

Kan du ikke komme inn på msn?

Skrevet

Det var lurt. Kan ta en skravlekveld i dag og vi....

Skrevet

Det var lurt. Kan ta en skravlekveld i dag og vi....

Pc'n jeg sitter på er ikke koblet opp på MSN, så det får vi ta en annen dag.

Kos dere videre, jenter, nå tar jeg kvelden :)

Gjest Tigerjente
Skrevet
Det får bare vente til våren, da vet du!

Vasket pyntefigurene som sto ute i bedene i ettermiddag, blir så ekle med masse sniler og sånt inni.

Så flink du er! Akkurat det gruer jeg meg litt til, men jeg har enda ikke sett en snegl i nye hagen vår, bare en frosk. :fnise:

Men, det var en mega edderkopp der i dag, faktisk en av de største jeg har sett i tykkelse. Så den må jeg finne på en lur måte å få bort, for den henger rett over inngangsdøren, og jeg hadde panikk for å gå inn og ut i dag.

VENTE TIL VÅREN!?! Næehe!! Jeg må jo ha litt vårpynt i hagen min også, skal ut å plante løk selv om det snør f.o.m i morgen til 17.mai

Skrevet

Hvor ble det av innlegget mitt??? :klø:

Arbeid og skole har i hvertfall tatt meg i dag. Var "jobb" og møter og lekser i hele dag!

Men jeg kommer sterkere tilbake!! :klemmer:

Skrevet
Hvor ble det av innlegget mitt??? :klø:

Arbeid og skole har i hvertfall tatt meg i dag. Var "jobb" og møter og lekser i hele dag!

Men jeg kommer sterkere tilbake!! :klemmer:

Det regner jeg da med.

Du må passe på å få deg en jobb hvor du har tilgang til pc :fnise: , det bør jo være et absolutt krav for at du skal trives!

Gjest Tigerjente
Skrevet

God morgen Kamela!

Har du det kjekt på jobb i dag?

Skrevet
God morgen Kamela!

Har du det kjekt på jobb i dag?

God morgen/formiddag :)

Kjekt er vel ikke rette ordet, men jeg får jo betalt for å være her og det hjelper :ler:

Mer flytting på deg i dag?

Gjest Tigerjente
Skrevet
God morgen/formiddag :)

Kjekt er vel ikke rette ordet, men jeg får jo betalt for å være her og det hjelper :ler:

Mer flytting på deg i dag?

Er det ikke kjekt?

Hva går jobben din ut på?

Nei, det eneste i dag blir å vaske ned og pakke fra gamlehjemmet. Men jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne, og er trøtt.

Skrevet
Er det ikke kjekt?

Hva går jobben din ut på?

Nei, det eneste i dag blir å vaske ned og pakke fra gamlehjemmet. Men jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne, og er trøtt.

Jobber på kontor, sentralbord, brevskriving, fakturering. Ikke akkurat de store utfordringene, og av og til det det også greit!

Bestem deg for et lite rom, og merk godt hvor det skal i nye huset, da blir det enklere å pakke opp igjen!

Gjest Tigerjente
Skrevet
Jobber på kontor, sentralbord, brevskriving, fakturering. Ikke akkurat de store utfordringene, og av og til det det også greit!

Bestem deg for et lite rom, og merk godt hvor det skal i nye huset, da blir det enklere å pakke opp igjen!

Sånn ja! Det er jo ting jeg syns er kanongøy! Men, det blir kanskje litt mindre gøy når det er jobben din, og MÅ gjøre det hver dag.

Har ikke flere små rom igjen. Vurderer å begynne på eit soverom som bare er til å vaske kjapt igjennom, også stenge av, så er jeg ihvertfall ferdig med ett rom. Men....trett og savner kaffeen min :ler:

Også må jeg en tur i butikken å kjøpe nal, for vinduene mine blir ikke rene uten.

Skrevet
Sånn ja! Det er jo ting jeg syns er kanongøy! Men, det blir kanskje litt mindre gøy når det er jobben din, og MÅ gjøre det hver dag.

Har ikke flere små rom igjen. Vurderer å begynne på eit soverom som bare er til å vaske kjapt igjennom, også stenge av, så er jeg ihvertfall ferdig med ett rom. Men....trett og savner kaffeen min :ler:

Også må jeg en tur i butikken å kjøpe nal, for vinduene mine blir ikke rene uten.

Gled deg til alt er ferdig og dere er inne i nytt hus, da er alt det slitet på forhånd fort glemt!

Skrevet
Det regner jeg da med.

Du må passe på å få deg en jobb hvor du har tilgang til pc :fnise: , det bør jo være et absolutt krav for at du skal trives!

Håper at jeg får det neste uke ;)

De fleste flytter INN på gamlehjem... :hoho:

Skrevet
Håper at jeg får det neste uke ;)

De fleste flytter INN på gamlehjem... :hoho:

Tiger'n er heldig og flytter ut :fnise:

Hatt en fin dag, Annie?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...