kamela Skrevet 24. august 2007 Forfatter #1121 Del Skrevet 24. august 2007 Folksom her nå, så jeg ønsker alle en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. august 2007 #1122 Del Skrevet 24. august 2007 Hei snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 24. august 2007 #1123 Del Skrevet 24. august 2007 og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 25. august 2007 #1124 Del Skrevet 25. august 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. august 2007 #1125 Del Skrevet 25. august 2007 Hva gjør du i helgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 26. august 2007 Forfatter #1126 Del Skrevet 26. august 2007 Hei snuppa Velkommen tilbake Hva gjør du i helgen da? I dag var det kollektivtrafikkens dag, så mannen og jeg har vært på bytur og kost oss :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 26. august 2007 Forfatter #1127 Del Skrevet 26. august 2007 Noen som har fordi jeg er her nå? Mannen på en pc og jeg låner podens litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 26. august 2007 #1128 Del Skrevet 26. august 2007 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. august 2007 #1129 Del Skrevet 26. august 2007 Noen som har fordi jeg er her nå? Mannen på en pc og jeg låner podens litt På etter at jeg har lagt meg da gitt! Trøtt i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 26. august 2007 Forfatter #1130 Del Skrevet 26. august 2007 På etter at jeg har lagt meg da gitt! Trøtt i dag? Neida, ikke trøtt jeg! Har klippet mannen og støvsugd litt i dag. Det er i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 26. august 2007 #1131 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Så deilig med sol da! Her kommer regnbyene etter hverandre. Litt slitsomt i går da vi flytta litt, men i dag orker jeg ikke bry meg engang Endret 26. august 2007 av Tigerjente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 26. august 2007 Forfatter #1132 Del Skrevet 26. august 2007 Har benyttet det fine været og jobbet litt ute i hagen - var sikkert siste gangen i år. Hjemmelaget pizza(med posekjøpebunn) til middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 26. august 2007 #1133 Del Skrevet 26. august 2007 Har ikke gjort noe i dag jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. august 2007 #1134 Del Skrevet 26. august 2007 Har benyttet det fine været og jobbet litt ute i hagen - var sikkert siste gangen i år. Hjemmelaget pizza(med posekjøpebunn) til middag. Siste dagen i hagen?? Sånt vil jeg ikke høre! Posebunnen til Toro er kjempebra syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 26. august 2007 #1135 Del Skrevet 26. august 2007 Nei, det kan ikke være siste dagen i hagen. Jeg skal trosse vær og vind. Gresset skal klippes. Bærene og plommene som er igjen skal i hus. Jeg skal grave opp to bed (minimum) og plante løk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 27. august 2007 Forfatter #1136 Del Skrevet 27. august 2007 Siste dagen i hagen?? Sånt vil jeg ikke høre! Posebunnen til Toro er kjempebra syns jeg. Nei, det kan ikke være siste dagen i hagen. Jeg skal trosse vær og vind. Gresset skal klippes. Bærene og plommene som er igjen skal i hus. Jeg skal grave opp to bed (minimum) og plante løk... Gir meg med en gang, fikk bare den følelsen i går Ønsker flere varme dager jeg - og har mer kosearbeid igjen hvis det blir vær til det. Kunne trenge et par høststauder i bedet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 27. august 2007 #1137 Del Skrevet 27. august 2007 Nå fikk jeg lyst på pizza... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 27. august 2007 #1138 Del Skrevet 27. august 2007 Gir meg med en gang, fikk bare den følelsen i går Ønsker flere varme dager jeg - og har mer kosearbeid igjen hvis det blir vær til det. Kunne trenge et par høststauder i bedet mitt! Det er bra du gir deg.. I dag har det nesten vert vær til å lage noe bed, men så skifta det igjen og det hølja ned.. Og sånn oldt det på i hele dag. Dritsurt. Men jeg tror ikke jeg har noe til å lage bed med i det nye huset heller, når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 27. august 2007 Forfatter #1139 Del Skrevet 27. august 2007 Det er bra du gir deg.. I dag har det nesten vert vær til å lage noe bed, men så skifta det igjen og det hølja ned.. Og sånn oldt det på i hele dag. Dritsurt. Men jeg tror ikke jeg har noe til å lage bed med i det nye huset heller, når jeg tenker meg om. Det får bare vente til våren, da vet du! Vasket pyntefigurene som sto ute i bedene i ettermiddag, blir så ekle med masse sniler og sånt inni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. august 2007 #1140 Del Skrevet 27. august 2007 Det får bare vente til våren, da vet du! Vasket pyntefigurene som sto ute i bedene i ettermiddag, blir så ekle med masse sniler og sånt inni. Glad jeg ikke har have jeg Har du det bra Kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå