Annie Skrevet 22. august 2007 #1101 Del Skrevet 22. august 2007 på besøket til Kamela!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 22. august 2007 Forfatter #1102 Del Skrevet 22. august 2007 på besøket til Kamela!! Besøket var hyggelig nok, tok bare så alt for lang tid Trodde ikke du hadde tid til å være her, har foreldrene dine reist igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. august 2007 #1103 Del Skrevet 22. august 2007 De reiste i formiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 23. august 2007 Forfatter #1104 Del Skrevet 23. august 2007 De reiste i formiddag. Er det deilig eller trist det da? God morgen, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. august 2007 #1105 Del Skrevet 23. august 2007 Er det ikke alltid litt deilig når besøket reiser da? Som moren min så pent sa det, da vi var der nede sist: Fisk og gjester stinker etter 3 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 23. august 2007 Forfatter #1106 Del Skrevet 23. august 2007 Er det ikke alltid litt deilig når besøket reiser da? Som moren min så pent sa det, da vi var der nede sist: Fisk og gjester stinker etter 3 dager. Sikkert riktig det Håper du har like fint vær som meg i dag, her er det SOMMER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. august 2007 #1107 Del Skrevet 23. august 2007 Det er det her også, og jeg har vært flink ute i bedet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 23. august 2007 Forfatter #1108 Del Skrevet 23. august 2007 Det er det her også, og jeg har vært flink ute i bedet mitt! Heldiggrisen! Nyt de dagene som er igjen før du skal i gang neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. august 2007 #1109 Del Skrevet 23. august 2007 Takk Kamela. Skrekken brer seg. Omtrent like fort som jeg gleder meg til å gjøre noe og treffe nye mennesker. Nå blir det fint ute. Har bare et par takløk igjen. Måtte inn for mobilen ringte og dermed glemte jeg å gå ut igjen... Legger ut bilde i kupperne når jeg er ferdig for i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 24. august 2007 Forfatter #1110 Del Skrevet 24. august 2007 Takk Kamela. Skrekken brer seg. Omtrent like fort som jeg gleder meg til å gjøre noe og treffe nye mennesker. Nå blir det fint ute. Har bare et par takløk igjen. Måtte inn for mobilen ringte og dermed glemte jeg å gå ut igjen... Legger ut bilde i kupperne når jeg er ferdig for i dag. Du er så sosial og hyggelig, så det går helt sikkert kjempefint Gleder meg til å se bilder.... I går hadde vi skikkelig kosedag hjemme uten barn. Etter middag så vi 3 episoder av Vinbaronen, og gjorde ingen ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 24. august 2007 #1111 Del Skrevet 24. august 2007 Innom med en . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 24. august 2007 Forfatter #1112 Del Skrevet 24. august 2007 Innom med en . Hyggelig med besøk Det er fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 24. august 2007 #1113 Del Skrevet 24. august 2007 :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 24. august 2007 Forfatter #1114 Del Skrevet 24. august 2007 I går høstet jeg den første tomaten av egen avling. Var ca. 4 cm i diameter og smakte veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. august 2007 #1115 Del Skrevet 24. august 2007 Du er så sosial og hyggelig, så det går helt sikkert kjempefint Gleder meg til å se bilder.... I går hadde vi skikkelig kosedag hjemme uten barn. Etter middag så vi 3 episoder av Vinbaronen, og gjorde ingen ting Godt du har troen på meg... Vinbaronen har jeg aldri sett faktisk. Er den bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 24. august 2007 Forfatter #1116 Del Skrevet 24. august 2007 Godt du har troen på meg... Vinbaronen har jeg aldri sett faktisk. Er den bra? Klart jeg har tro på deg, og det må du også ha, dette fikser du som bare det! Jeg synes Vinbaronen er bra, koselig å høre tysk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 24. august 2007 #1117 Del Skrevet 24. august 2007 I går høstet jeg den første tomaten av egen avling. Var ca. 4 cm i diameter og smakte veldig godt Så utrolig gøy!! Har du flere tomater på planten? Har du plantet ute eller inne? Jeg super i meg all info jeg kan få ang. hage og dyrking, for vi skal ha masse gøy i hagen/kjøkkenvinduet vårt nå når vi skal bo på landet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 24. august 2007 Forfatter #1118 Del Skrevet 24. august 2007 Så utrolig gøy!! Har du flere tomater på planten? Har du plantet ute eller inne? Jeg super i meg all info jeg kan få ang. hage og dyrking, for vi skal ha masse gøy i hagen/kjøkkenvinduet vårt nå når vi skal bo på landet.. Jeg har kun en plante og den står ute. Har 4-5 klaser med bittesmå tomater, så jeg tror ikke jeg har kjøpt av den vanlige typen. Kan selvfølgelig hende at det er det fårlige været som har tatt knekken på den. Neste år tror jeg at jeg skal forsøke med å så frø selv inne, og så plante ut. Det har alltid fungert bra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 24. august 2007 #1119 Del Skrevet 24. august 2007 Vi tenkte også å plante litt i vinduet for så å plante ut i hagen. Evt. i drivhuset om jeg får det i år. Kanskje det er cherrytomater? De er sååå gode! og ikke minst søte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 24. august 2007 Forfatter #1120 Del Skrevet 24. august 2007 Vi tenkte også å plante litt i vinduet for så å plante ut i hagen. Evt. i drivhuset om jeg får det i år. Kanskje det er cherrytomater? De er sååå gode! og ikke minst søte. Kanskje det? Finner ikke igjen plantelappen så vi får spise og kose oss etterhvert som de blir modne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå