kamela Skrevet 20. august 2007 Forfatter #1081 Del Skrevet 20. august 2007 Steker du pizza midt på natta??? :klø: Aldri hørt om nattmat, du da? I går ble det kino på alle sammen, så nå holder det med aktiviteter for en stund. Mye som ventet på meg på jobb i dag, så det blir dårlig med tid til oppdatering, og det liker jeg selvfølgelig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 20. august 2007 #1082 Del Skrevet 20. august 2007 Forventer de at du skal jobbe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 20. august 2007 Forfatter #1083 Del Skrevet 20. august 2007 Forventer de at du skal jobbe? Så nesten sånn ut, masse som bare lå og ventet, må være en eller annen som har misforstått noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 20. august 2007 #1084 Del Skrevet 20. august 2007 Hva er jobbing??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 20. august 2007 #1085 Del Skrevet 20. august 2007 Mye som ventet på meg på jobb i dag, så det blir dårlig med tid til oppdatering, og det liker jeg selvfølgelig ikke. Kjip jobb du har da...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. august 2007 Forfatter #1086 Del Skrevet 21. august 2007 Hva er jobbing??? Kjip jobb du har da...... Ja, vil ha ny Rakk gjennom to dagbøker i går, er god start. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. august 2007 #1087 Del Skrevet 21. august 2007 Så lenge den ene dagboka er Kupperne så er jeg fornøyd Hva så dere på kino? Nå skal jeg drikke opp kaffen min og så skal jeg ut og spa opp bedet her ute. Mannen skal grave det opp skikkelig med gravemaskinen, jeg må bare få opp blomstene jeg har satt der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. august 2007 #1088 Del Skrevet 21. august 2007 God morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 21. august 2007 #1089 Del Skrevet 21. august 2007 Innom med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. august 2007 Forfatter #1090 Del Skrevet 21. august 2007 Så lenge den ene dagboka er Kupperne så er jeg fornøyd Hva så dere på kino? Nå skal jeg drikke opp kaffen min og så skal jeg ut og spa opp bedet her ute. Mannen skal grave det opp skikkelig med gravemaskinen, jeg må bare få opp blomstene jeg har satt der. Var nok ikke Kupperne sin, det er den som er tyngst å komme gjennom Så på Nancy Drew, ganske ok film (til å være barnefilm - jeg har lyst til å se på voksenfilm snart) God morgen. Mornings! Innom med God morgen - den smakte god ved siden av Pepsien min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 21. august 2007 #1091 Del Skrevet 21. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. august 2007 Forfatter #1092 Del Skrevet 21. august 2007 Hei - hvordan har du det? Full aktivitet som vanlig, regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. august 2007 Forfatter #1093 Del Skrevet 21. august 2007 Julemagasinet har åpnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. august 2007 #1094 Del Skrevet 21. august 2007 Var nok ikke Kupperne sin, det er den som er tyngst å komme gjennom :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 21. august 2007 #1095 Del Skrevet 21. august 2007 Julemagasinet har åpnet Det begynner å bli på tide å tenke på juletur & julegaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. august 2007 #1096 Del Skrevet 21. august 2007 Det begynner å bli på tide å tenke på juletur & julegaver. Nedover i Europa er det mange fine julemarkeder.... skal vi dra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 21. august 2007 #1097 Del Skrevet 21. august 2007 Julemagasinet har åpnet Hva? hvor? når? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 21. august 2007 #1098 Del Skrevet 21. august 2007 Nedover i Europa er det mange fine julemarkeder.... skal vi dra? Jeg er lett med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 22. august 2007 Forfatter #1099 Del Skrevet 22. august 2007 Det begynner å bli på tide å tenke på juletur & julegaver. Nedover i Europa er det mange fine julemarkeder.... skal vi dra? Jeg er lett med.. Det høres hyggelig ut Hadde akkurat logget meg på i dag og var i ferd med et lengre innlegg da det plusetlig datt noen innom som har brukt pulten min helt til nå Ødela liksom litt av planene for dagen, trodde det bare var en kort visitt, men dengang ei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 22. august 2007 #1100 Del Skrevet 22. august 2007 Det høres hyggelig ut Hadde akkurat logget meg på i dag og var i ferd med et lengre innlegg da det plusetlig datt noen innom som har brukt pulten min helt til nå Ødela liksom litt av planene for dagen, trodde det bare var en kort visitt, men dengang ei! For noen dumme besøkende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå