Gå til innhold

Kamelas dagbok

kamela

Anbefalte innlegg

Åååå, ja men da er det greit. :ler:

:klem:

Vurderer om jeg skal vaske bilen i dag, burde vaske litt hus også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vaske bil er dødskjedelig..

Tenkte på å dra et sted andre vasker den for meg i så fall, og ta både utvendig og innvendig vask. Koster ikke all verden, og nå får jeg valuta for pengene fordi den er så skitten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mere morsomt når den er skikkelig skitten ja. Utvendig tar alltid mannen den på jobb, så da må jeg ta innvendig hjemme og det er sååå kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mere morsomt når den er skikkelig skitten ja. Utvendig tar alltid mannen den på jobb, så da må jeg ta innvendig hjemme og det er sååå kjedelig!

Innvendig er ikke så veldig morsom, utvendig på selvvaskeanlegg er ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søren å! Klarer jeg ikke snike meg usett forbi??!
:ler:

Følger nok med. Nå skal jeg tørke av pulten min og logge meg ut.

God helg til de som måtte stikke innom :sol::sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gdo morgen!

I går var jeg hos venninne min og hentet poden. Deilig å se han igjen :) . Har hatt det kjempebra, badet stor sett hver dag, vært på Badeland på Raufoss en dag, syklet og hoppet på trampoline.

Tok en tur til Skarnes lekeland/badeland sammen med venninne og sønnen. Veldig lite, men greit nok for ungene akkurat i går, lite basseng og to vannsklier. For disse gutta er det egentlig bra så lenge de er sammen, da er det meste greit. Grillet pølser og klarte å dra før deg begynte å regne.

I dag er mann og datter borte, så vi har huset for oss selv.

Nå er det straks frokost!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen.

Høres ut som om poden har hatt det fint. Skarnes badeland er lite ja, men samtidig er det greit hvis været er greit til bading etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så koselig at du er her da - følte meg litt alene på KG i dag!

Med 25 grader i vannet var Skarnes helt ok, men passer nok bedre til SFO og barnehager.

I morgen eller på tirsdag har vi planer om å dra til Sommarland i Bø, jeg har aldri vært der før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så koselig at du er her da - følte meg litt alene på KG i dag!

Med 25 grader i vannet var Skarnes helt ok, men passer nok bedre til SFO og barnehager.

I morgen eller på tirsdag har vi planer om å dra til Sommarland i Bø, jeg har aldri vært der før.

Sommarland i Bø har jeg ikke vært i heller, men det ser jo herlig ut for unger og badenymfer. :sol:

Håper dere får masse sol. Blir morsommere da. :sol: :sol: :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sommarland i Bø har jeg ikke vært i heller, men det ser jo herlig ut for unger og badenymfer. :sol:

Håper dere får masse sol. Blir morsommere da. :sol: :sol: :sol:

Jeg er hverken barn eller badenymfe, men tar vel med badedrakt for sikkerhets skyld :ler:

:sol::sol::sol:

(hvor er den )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hverken barn eller badenymfe, men tar vel med badedrakt for sikkerhets skyld :ler:

(hvor er den )

Badedrakt er lurt å ha med uansett ja. Blir vel noen vannsklier du må slenge dem med på. Magasuget etc.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(hvor er den )

Solen hviler til den skal skinne på dere i Bø. :sol: :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badedrakt er lurt å ha med uansett ja. Blir vel noen vannsklier du må slenge dem med på. Magasuget etc.... :fnise:

Særlig det ja :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...