Gå til innhold

Kamelas dagbok

kamela

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skravla

Multitasking

Tigerjente

fler?

MEG selvfølgelig!! Vær så god, her har du en :fisk: som vi kan passe mens du er borte! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEG selvfølgelig!! Vær så god, her har du en :fisk: som vi kan passe mens du er borte! :ler:

:fisk::fisk:

Det kunne jeg godt hatt, fasinerende å se på :)

God morgen, det er :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om jeg skal hente poden i dag eller i morgen, fortsatt ikke noen som svarer der opp. :søvn: :ler: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fisk::fisk:

Det kunne jeg godt hatt, fasinerende å se på :)

God morgen, det er :sol:

Vi har, kom å se på vårt du ;)

GOD FERIE!! :klem: Vi reiser bort i dag og kommer hjem på søndag. Da har vi en barnefri uke! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg ? :klø:

Ja, med deg også, men jeg tenkte egentlig på Kamela, siste dag på jobb før ferien og slikt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Går bra med meg, men jeg irriterer meg fortsatt over svigermor. :sur:

:troest:

Kanskje noen vitser hjelper?

Q: What do you have when your MIL is covered in concrete up to her shoulders?

A: Too little concrete!

My FIL was driving down the road and was pulled over by a policeman. Walking up to my FIL's car, the policeman said, "Your wife fell out of the car five miles back." My FIL replied, "Thank God for that, I thought I'd gone deaf!"

George went on a vacation to the Middle East with most of his family, including his mother-in-law. During their vacation, and while they were visiting Jerusalem, George's mother-in-law died. With the death certificate in hand, George went to the American Consulate Office to make arrangements to send the body back to the States for proper burial. The Consul, after hearing of the death of the mother-in-law, told George, "My friend, the sending of a body back to the States for burial is very, very expensive. It could cost as much as $5,000 dollars." The Consul continued, "In most of these cases, the person responsible for the remains normally decides to bury the body here. This would only cost $150 dollars". George thinks for some time, and answers the Consul, "I don't care how much it will cost to send the body back. That's what I want to do." The Consul, after hearing this says, "You must have loved your mother-in-law very much, considering the difference in price between $5,000 and $150 dollars." "No, it's not that," says George. "You see, I know of a case many, many years ago of a person that was buried here in Jerusalem, and on the third day he was resurrected. Consequently, I do not want to take that chance!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har, kom å se på vårt du ;)

GOD FERIE!! :klem: Vi reiser bort i dag og kommer hjem på søndag. Da har vi en barnefri uke! :juhu:

"titter inn :fisk: "

God ferie til deg også!

Hvordan går det med deg i dag?

Begynner å bli ferdige med det som skal gjøres.

Meg ? :klø:

Bra, nå som du skal bort, tenker jeg :)

Ja, med deg også, men jeg tenkte egentlig på Kamela, siste dag på jobb før ferien og slikt. ;)

3 timer igjen av dagen, og ting er ganske greit. Ikke noen ferieplaner ennå, men det kommer sikkert i løpet av helga.

:ler:

Går bra med meg, men jeg irriterer meg fortsatt over svigermor. :sur:

Glem henne nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...