kamela Skrevet 1. august 2007 Forfatter #821 Skrevet 1. august 2007 Eh..... jeg laget middag i stedet, og bretta tøy, men nå etter middagen er det frem med støvsugeren!! Går vel som husarbeid det også ..... måtte vel bare passe litt på her inne du, tenker jeg god kveld, kamela! Sier god morgen tilbake! Skal dere reise bort i ferien, Kamela? Blir sikkert til det. Så gøy med shopping!! Håper du ikke får en for hard uke før ferien endelig kommer igjen.. Gjør så godt jeg kan for at dette skal bli rolige dager på jobb! Ikke her i kveld heller?? Neida, men nå er jeg her! God morgen alle sammen - sola skinner i dag også!
kamela Skrevet 1. august 2007 Forfatter #823 Skrevet 1. august 2007 Endelig noen som er våkne! I går så vi på Heartbreak Hotel. Anbefales! "Svigersønnen" så på bilen min i går, har noen ulyder der. Rust på bremseskivene. Jeg kjører for pent, det er derfor det blir sånn, så nå får jeg vel begynne å råne for å holde rusten unna
Multi Skrevet 1. august 2007 #824 Skrevet 1. august 2007 Den har jeg også sett! Den var morsom! Jeg savnet bare litt innimellom, det manglet på en måte noe innimellom. *klarer ikke helt å sette fingeren på det*
kamela Skrevet 1. august 2007 Forfatter #825 Skrevet 1. august 2007 Den har jeg også sett! Den var morsom! Jeg savnet bare litt innimellom, det manglet på en måte noe innimellom. *klarer ikke helt å sette fingeren på det* Enig i det, første timen var veldig bra, lå og småhumret hele tida. Men så skjedde det liksom ikke mer, selv om slutten var bedre enn fryktet.
kamela Skrevet 1. august 2007 Forfatter #826 Skrevet 1. august 2007 Legge inn en arbeidsøkt nå - får logge med av for sikkerhets skyld
kamela Skrevet 1. august 2007 Forfatter #827 Skrevet 1. august 2007 Må ta dette litt pent, legger inn en liten pause. - smaker akkurat som Pepsi Max!
kamela Skrevet 1. august 2007 Forfatter #829 Skrevet 1. august 2007 good morning! God formiddag Tidlig oppe i dag!
kamela Skrevet 1. august 2007 Forfatter #830 Skrevet 1. august 2007 Sier hei til Skravla i tilfelle du stikker innom, ser at du er her et sted Logger meg av og jobber litt til!
Skravla Skrevet 1. august 2007 #831 Skrevet 1. august 2007 God morgen Kamela. Er innom og sniker litt. Men en av sjæfene sniker i korridoren så jeg sitter klar med avknappen. Ha en fin dag på jobben.
kamela Skrevet 1. august 2007 Forfatter #832 Skrevet 1. august 2007 Er innom og sniker litt. Men en av sjæfene sniker i korridoren så jeg sitter klar med avknappen. Akkurat sånn jeg har det også Kos deg videre
Skravla Skrevet 1. august 2007 #833 Skrevet 1. august 2007 Akkurat sånn jeg har det også Kos deg videre Nå er jeg innom igjen. Han skravler i telefonen.....
kamela Skrevet 1. august 2007 Forfatter #834 Skrevet 1. august 2007 Jeg sitter og klaprer i vei på tastaturet, noen ganger lurer jeg på hva sjefen tror jeg holder på med. Han ser jo ikke resultatet av hva jeg gjør Straks lunchtid her!
Skravla Skrevet 1. august 2007 #835 Skrevet 1. august 2007 Jeg sitter og klaprer i vei på tastaturet, noen ganger lurer jeg på hva sjefen tror jeg holder på med. Han ser jo ikke resultatet av hva jeg gjør Straks lunchtid her! Han tror du jobber hardt og effektivt. Nå har jeg lunsj.....
Multi Skrevet 1. august 2007 #836 Skrevet 1. august 2007 Jeg sitter og klaprer i vei på tastaturet, noen ganger lurer jeg på hva sjefen tror jeg holder på med. Han ser jo ikke resultatet av hva jeg gjør Straks lunchtid her! Han er sikkert overbevist om at det er mye han ikke har oversikten over som sikkert må gjøres... Og det stemmer jo på et vis!
kamela Skrevet 1. august 2007 Forfatter #837 Skrevet 1. august 2007 Han tror du jobber hardt og effektivt. Det gjor jeg jo også - når jeg jobber! Han er sikkert overbevist om at det er mye han ikke har oversikten over som sikkert må gjøres... Og det stemmer jo på et vis! Det er ihvertfall helt riktig
kamela Skrevet 1. august 2007 Forfatter #838 Skrevet 1. august 2007 Ute til lunch! Må hente sandalene mine hos skomakeren.
Annie Skrevet 1. august 2007 #839 Skrevet 1. august 2007 "Svigersønnen" så på bilen min i går, har noen ulyder der. Rust på bremseskivene. Jeg kjører for pent, det er derfor det blir sånn, så nå får jeg vel begynne å råne for å holde rusten unna Du må kjøre hardere! Større fart og mere oppbremsing. Mine bremser ruster ALDRI!
kamela Skrevet 1. august 2007 Forfatter #840 Skrevet 1. august 2007 Du må kjøre hardere! Større fart og mere oppbremsing. Mine bremser ruster ALDRI! Fikk beskjed om det Kjører stort sett bare til og fra jobben og det er en liten lunketur på 10 minutter uten store utfordringer. Tar hintet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå