Gå til innhold

Kamelas dagbok

kamela

Anbefalte innlegg

Jada, og så er vi jo ganske mange fornuftige her inne også :ler:

Snakk for deg sjæl! Jeg vil ikke være fornuftig!!! :sur:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde du fortsatt hadde ferie, jeg?

Ingen stor planer,bare ha fri :sol:

Hvordan er formen?

Jeg har ikke så mye ferie i år. Ny jobb og dermed bare to uker. Har hatt en og skal ha en til snart :) (Gleder meg til neste år og masse fri, men gruer meg litt også, for jeg er ikke så vant med så mye fri...)

Tja formen er nok bittelitt bedre. Fikk vite i dag at jeg har ganske lav blodprosent, akkurat på nedre grense av normalen. Alt annet så normalt ut. Og tok litt ekstra prøver, alltid like moro :ler: Satser på bedring fremover!

Jeg er forresten ofte inne som gjest, helt til jeg skal skrive noe, da logger jeg meg inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så mye ferie i år. Ny jobb og dermed bare to uker. Jeg er forresten ofte inne som gjest, helt til jeg skal skrive noe, da logger jeg meg inn...

:sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa ganske mange - ikke alle.

Ingen kan beskylde deg for å være fornuftig vel.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa ganske mange - ikke alle.

Ingen kan beskylde deg for å være fornuftig vel.... :ler:

Frekk eller???? :slåss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld, mente ikke deg da :ler::ler:

Jeg har ikke så mye ferie i år. Ny jobb og dermed bare to uker. Har hatt en og skal ha en til snart :) (Gleder meg til neste år og masse fri, men gruer meg litt også, for jeg er ikke så vant med så mye fri...)

Tja formen er nok bittelitt bedre. Fikk vite i dag at jeg har ganske lav blodprosent, akkurat på nedre grense av normalen. Alt annet så normalt ut. Og tok litt ekstra prøver, alltid like moro :ler: Satser på bedring fremover!

Jeg er forresten ofte inne som gjest, helt til jeg skal skrive noe, da logger jeg meg inn...

Så kjedelig med kort ferie, spesielt for deg som jobber så mye.

Har de sjekket D vitaminlagrene dine, mine var elendige i vinter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva har skjedd med dagboka di, har du slettet den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :sol:

:sol:

:sol:

Om ikke det er så veldig varmt, er det ihvertfall flott ute i dag :sol:

Og så er det litt stille på jobben, det er alltid deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hva har skjedd med dagboka di, har du slettet den?

Den dro på ferie... Jeg tenker å starte ny dagbok når ferien er over. Jeg vet ikke om de sjekket D-vitamin lagrene. Fikk med en liste over alt de sjekket, så jeg skal sjekke når jeg kommer hjem!

Deilig vær i dag, da :sol: Kjøpte et picnic-teppe i går som kanskje skal testes i ettermiddag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille på jobben er bra, jeg leter etter diverse info, og det tar laaaaang tid. Tror jeg trenger litt ekte kaffe igjen snart, det ble litt lite søvn i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille på jobben er bra, jeg leter etter diverse info, og det tar laaaaang tid. Tror jeg trenger litt ekte kaffe igjen snart, det ble litt lite søvn i natt.

Har du fått kastet ut besøket? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, nesten en time senere enn avtalt. Hun synes visst det er like vanskelig å stå opp om morgenen som jeg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, nesten en time senere enn avtalt. Hun synes visst det er like vanskelig å stå opp om morgenen som jeg. :sjenert:

Egentlig er det å stå tidlig opp veldig oppskrytt. Jeg sov til 7.30 i dag. :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dro på ferie... Jeg tenker å starte ny dagbok når ferien er over. Jeg vet ikke om de sjekket D-vitamin lagrene. Fikk med en liste over alt de sjekket, så jeg skal sjekke når jeg kommer hjem!

Deilig vær i dag, da :sol: Kjøpte et picnic-teppe i går som kanskje skal testes i ettermiddag :)

Venter i spenning!

Håper bare det fine været holder seg i hovedstaden nå - da blir det bra!

Egentlig er det å stå tidlig opp veldig oppskrytt. Jeg sov til 7.30 i dag. :søvn:
Våknet 06.22 og måtte opp, ikke så fryktelig moro akkurat.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det IKEA tur i lunchen - håper det ikke er stappfullt med turister så tidlig på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...