kamela Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #641 Del Skrevet 6. juli 2007 multitasking skrev: Kos dere! Takk det skal vi :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #642 Del Skrevet 6. juli 2007 kamela skrev: Fikk mensen på tirsdag, minimale blødninger frem til i dag. Rart, ikke det at jeg savner det akkurat. Fikk mensen igjen på onsdag, alt for tidlig og kraftige blødninger denne gangen. Æsj. Men greit å få det meste overstått før ferien da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #643 Del Skrevet 6. juli 2007 Innspurten på jobben nå. I tilfelle jeg ikke rekker å stikke innom igjen - ha det bra alle sammen Håper noen passer litt på dagboka mi mens jeg er borte! Ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. juli 2007 #644 Del Skrevet 6. juli 2007 KOS DEG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 6. juli 2007 #645 Del Skrevet 6. juli 2007 kamela skrev: Håper noen passer litt på dagboka mi mens jeg er borte! Ferie! *kontrollerer at dørene og vinduene er stengt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. juli 2007 #646 Del Skrevet 6. juli 2007 *kaffetrakter og strykejern er tatt ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. juli 2007 #647 Del Skrevet 8. juli 2007 kamela skrev: Hvilken av båtene dro du med? Nå er det bare en uke igjen til ferien Skjønte at du skulle ha ferie nå - heldiggrisen! Har Skravla en egen dagbok? Jeg dro med Fantasy. Flott båt, men "handlegaten" er oppskrytt. Jeg har hatt en uke ferie og er dessverre ferdig for denne gangen. Skravla har ikke egen dagbok, men stikker innom både her og der. Annie skrev: Blir du borte såååå lenge?? Jeg skal være her resten av sommeren jeg nå. Hjelper det litt? God ferie, Kamela. Kos deg med vinsmaking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #648 Del Skrevet 19. juli 2007 Da er jeg på plass igjen! Har hatt en kjempefin tur med masse regn, opphold og knallvær, sett og opplevd masse. Mer om det kommer senere. Nå er vi vel plassert hjemme igjen, alt er vasket og hengt opp (husmoren slår til igjen med en gang). Deilig å lage sin egen middag i dag, fiskeboller med poteter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 19. juli 2007 #649 Del Skrevet 19. juli 2007 Velkommen tilbake! Høres ut som en kjekk tur! Gleder meg til å høre mer om hva dere har gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 19. juli 2007 #650 Del Skrevet 19. juli 2007 Velkommen hjem Kamela! :juhu: Godt å ha deg tilbake her Vi snakkes over helgen, i morra reiser Prinsessa og jeg til foreldrene mine. Mamma har bursdag i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 20. juli 2007 #651 Del Skrevet 20. juli 2007 hjem! jeg gleder meg til å høre om turen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #652 Del Skrevet 20. juli 2007 Er fortsatt i feriemodus, har lastet ned alle bildene og kost meg med det. De store oppdateringene kommer vel ikke før over helga, da er jeg på jobb igjen, må jo ha en behagelig start på uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 20. juli 2007 #653 Del Skrevet 20. juli 2007 Du er ikke alene om å skravle mest på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #654 Del Skrevet 21. juli 2007 multitasking skrev: Du er ikke alene om å skravle mest på jobb. Prioritering kalles vel det Deilig sløv lørdag i dag, frokost i senga og akkurat stått opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #655 Del Skrevet 22. juli 2007 Skravla skrev: Jeg dro med Fantasy. Flott båt, men "handlegaten" er oppskrytt. Jeg har hatt en uke ferie og er dessverre ferdig for denne gangen. Skravla har ikke egen dagbok, men stikker innom både her og der. Jeg skal være her resten av sommeren jeg nå. Hjelper det litt? God ferie, Kamela. Kos deg med vinsmaking. Enig i at handlegaten er oppskrytt, håper den nye båten er bedre på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #656 Del Skrevet 22. juli 2007 I dag kommer ungene hjem, rart etter å ha vært alene i over 3 uker ... Blir deilig å se poden igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. juli 2007 #657 Del Skrevet 22. juli 2007 I dag har Prinsessa reist til faren sin. Gleder meg til en uke med barnefri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #658 Del Skrevet 22. juli 2007 Annie skrev: I dag har Prinsessa reist til faren sin. Gleder meg til en uke med barnefri. Bra at du gleder deg! Venter på å få poden inn døra her hvert øyeblikk! Om 2 uker har vi 2 nye ferieuker med barn, og planene for de ukene er helt uvisse ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 22. juli 2007 #659 Del Skrevet 22. juli 2007 Skjønner godt at du gleder deg til litt fri! Har du noen planer for hva du skal gjøre når du har barnefri, eller blir det samme gamle bare uten barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. juli 2007 #660 Del Skrevet 22. juli 2007 Tigerjente skrev: Skjønner godt at du gleder deg til litt fri! Har du noen planer for hva du skal gjøre når du har barnefri, eller blir det samme gamle bare uten barn? Vi skal bygge terrasse, så fri og fri... Uansett så blir det godt å slippe å ha noen små å ta hensyn til hele tiden. Burde få med mannen på en dagstur kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå