Bettie Skrevet 5. mars 2009 #6082 Skrevet 5. mars 2009 Selv om det er grått og trist ute, synes jeg det er deilig, for det blir stadig mindre snø ute, og det passer meg bra nå.
kamela Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #6083 Skrevet 6. mars 2009 Så flink du var som gikk så lenge!!! Skulle ønske jeg likte å gå.. Vi kan gjøre en avtale - gå ut på likt og skravle i telefonen mens vi går Har du en god dag Kamela? Dagen i går ble veldig bra! Så i en avis at det var prøvetilbud på et helsestudio i nærheten - kr. 100 for 2 måneder og uten videre binding hvis man ikke ville det selv. Så nå har jeg prøvemedlemsskap Ingen ambisjoner om mer enn de 2 månedene (er sikkert lei når de har gått) men hvis jeg klarer å gi meg selv et dytt bak i 2 måneder så er jeg stolt av meg selv! Selv om det er grått og trist ute, synes jeg det er deilig, for det blir stadig mindre snø ute, og det passer meg bra nå. Her har det kommet påfyll av snø natt til i går, og så var det noen fjoner i lufta i dag også, så ting tar tid!
Annie Skrevet 6. mars 2009 #6085 Skrevet 6. mars 2009 (endret) Vi kan gjøre en avtale - gå ut på likt og skravle i telefonen mens vi går Så i en avis at det var prøvetilbud på et helsestudio i nærheten - kr. 100 for 2 måneder og uten videre binding hvis man ikke ville det selv. Så nå har jeg prøvemedlemsskap Ingen ambisjoner om mer enn de 2 månedene (er sikkert lei når de har gått) men hvis jeg klarer å gi meg selv et dytt bak i 2 måneder så er jeg stolt av meg selv! GENIALT!! 2 måneder er mye bedre enn ingenting! Så flink du er!! Hva er planen for i dag da? Endret 6. mars 2009 av Annie
Impala Skrevet 6. mars 2009 #6086 Skrevet 6. mars 2009 Jeg synd treningssenter er genialt. Hadde aldri klart å trene regelmessig uten.
kamela Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #6087 Skrevet 6. mars 2009 GENIALT!! 2 måneder er mye bedre enn ingenting! Så flink du er!! Hva er planen for i dag da? Tar deg på ordet, vi har en avtale neste uke Har kjøpt joggesko og gått tur! Jeg synd treningssenter er genialt. Hadde aldri klart å trene regelmessig uten. Liker ikke å gå sånne steder alene, ellers er det genialt!
Impala Skrevet 6. mars 2009 #6088 Skrevet 6. mars 2009 Liker ikke å gå sånne steder alene, ellers er det genialt! Det går over etter en stund.
Annie Skrevet 6. mars 2009 #6089 Skrevet 6. mars 2009 Tar deg på ordet, vi har en avtale neste uke Har kjøpt joggesko og gått tur! Liker ikke å gå sånne steder alene, ellers er det genialt! Da har vi en date neste uke!
kamela Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #6090 Skrevet 6. mars 2009 Det går over etter en stund. Gjør det virkelig det :klø: Da har vi en date neste uke! Jepp! Minner meg på at jeg må ringe og sjekke fremdriften på hytta!
kamela Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #6092 Skrevet 6. mars 2009 Hvor mye er det igjen nå? De burde jo være ferdig for lengst. Siden jeg ikke har hørt noe (og han ikke svarte) tipper jeg at de ikke er det. Kunne tenke meg en tur oppover snart, så nå må jeg mase litt!
kamela Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #6094 Skrevet 6. mars 2009 Si i fra om du vil ha selskap Det vil jeg gjerne! Tror jeg sender en mail til han!
kamela Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #6096 Skrevet 6. mars 2009 Mail sendt - nå begynner jeg på pizzaen!
kamela Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #6098 Skrevet 6. mars 2009 Kjempefornøyd med pizzaen, både mannen og jeg! Hjemmelaget bunn, toro saus mexicana, løk, paprika, jalapenopepper, biffstrimler, bacon og mozzarellaost. Og så ble vi mette og trette . . . . .
Sauen Shaun Skrevet 6. mars 2009 #6100 Skrevet 6. mars 2009 Så flink du var som gikk så lenge!!! Skulle ønske jeg likte å gå.. Er bare å begynne å gå regelmessig, så blir du avhengig etterhvert...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå