Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:lete:

Lurer på hvor hun har gjemt seg, :lur: kanskje prøve å lokke hun fram med :humpe: :humpe: :humpe: :humpe: :humpe: :humpe: :humpe: :humpe: :humpe:

Skrevet

Ser ikke ut til at det var særlig hjelp i lokkemidlene til KI gitt... :hoho:

Skrevet
Ser ikke ut til at det var særlig hjelp i lokkemidlene til KI gitt... :hoho:

Nei det hjalp vist ikke, eller kanskje hun stakk fort ut igjen, når hun så det var meg.

:vetikke:

Skrevet

:klemmer: til alle sammen :)

Har vært pc-lei en stund, men det går sikkert over.

Håper det går bra med juleforberedelser, baking, skriving av julekort og pakking av pakker hos alle sammen :)

Fikk pakket inn de pakkene som var i hus i går, det var veldig greit å få en oversikt!

Skrevet

Hyggelig å stikke innom også - har sikkert mange timers jobb med oppdateringer!

Skrevet

Begynner å bli oppdatert i dagbøkene.

Vurderer en liten shoppingtur :klø:

Skrevet

Det er ikke så mange av oss som har tid/lyst til å være på kg for tiden. Så oppdateringene er stort sett en grei jobb. :jepp:

Skrevet

Godt vi har fått sykdommen på likt ;)

Her er det mørkt og trist, og snøen smelter :gråte:

Skrevet

Merker tøyet som moren min skal få til jul, omtrent som å ha barn i barnehagen igjen ;)

Skrevet

Har ryddet litt i fryseren (les: spist opp restene i en isboks), klar for en tur på sykehjemmet og gartneriet!

Skrevet
Det er ikke så mange av oss som har tid/lyst til å være på kg for tiden. Så oppdateringene er stort sett en grei jobb. :jepp:

Det har jeg også lagt merke til. Er veldig lite her inne om dagen, men det er ikke noe særlig å oppdatere seg på uansett :)

Her er det mørkt og trist, og snøen smelter :gråte:

Her også :grine:

Merker tøyet som moren min skal få til jul, omtrent som å ha barn i barnehagen igjen ;)

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...