Sauen Shaun Skrevet 6. desember 2008 #5761 Skrevet 6. desember 2008 (endret) Forsøker å dytte meg selv i gang med noen prosjekter, kanskje det hjelper å stikke innom her for litt motivasjon? Lett blanding av kg og husarbeid pleier å være effektivt! *setter på Dolly Parton og Kenny Rogers* Er ikke mye inspirasjon å hente hos late meg ihvertfall... Endret 6. desember 2008 av Inlove
kamela Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #5762 Skrevet 6. desember 2008 Ha en fin lørdagskveld! Takk det samme Vurderer å åpne ei vinflaske i kveld, men bør vel vente til jeg har kommet litt lenger Er ikke mye inspirasjon å hente hos late meg ihvertfall... Inspirasjon nok at noen er innom her Adventsduk i vaskemaskina, dratt over gulvene, fått ut søpla. Første esken jeg pakket opp var alle julekulene mine *Bettans jul*
kamela Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #5763 Skrevet 6. desember 2008 (endret) Er så deilig å kunne spille mange jule-cder uten at noen klager Har kommet meg gjennom Hanne Kroghs jul og er nå over på Brian Wilsons juleplate. I går tror jeg Smokies jul ble spilt 4 ganger på rad, var litt opptatt og gadd ikke annet enn å trykke på play-knappen Gutta stekte seg pizza - det luktet så godt at jeg måtte putte inn en til meg også Endret 6. desember 2008 av kamela
Skravla Skrevet 6. desember 2008 #5764 Skrevet 6. desember 2008 Er så deilig å kunne spille mange jule-cder uten at noen klager Har kommet meg gjennom Hanne Kroghs jul og er nå over på Brian Wilsons juleplate. I går tror jeg Smokies jul ble spilt 4 ganger på rad, var litt opptatt og gadd ikke annet enn å trykke på play-knappen Gutta stekte seg pizza - det luktet så godt at jeg måtte putte inn en til meg også :slikke: Smokies jul? Den har jeg ikke fått med meg...
kamela Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #5765 Skrevet 6. desember 2008 Smokies jul? Den har jeg ikke fått med meg... Kan godt brenne den hvis du vil ha
Skravla Skrevet 6. desember 2008 #5766 Skrevet 6. desember 2008 Kan godt brenne den hvis du vil ha Ja, tusen takk.
kamela Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #5767 Skrevet 6. desember 2008 Skal bli! Noen som har sett den fine månen vi har nå? Henger lavt på himmelen og pent delt omtrent på midten Har bakt krydderkake, laget julekakedeig og deig til serinakaker Må sette på en ny cd - har vært stille lenge nå......
loffen Skrevet 6. desember 2008 #5768 Skrevet 6. desember 2008 Skal bli! Noen som har sett den fine månen vi har nå? Henger lavt på himmelen og pent delt omtrent på midten Har bakt krydderkake, laget julekakedeig og deig til serinakaker Må sette på en ny cd - har vært stille lenge nå...... Jøss, som du ordner i dag! Er du hjemme alene eller? Her har alle lagt seg, jeg spiser nattmat, tar en øl og lister meg rundt. Har også lyst til å spille musikk og styre litt. Men det kan jeg jo ikke.. Men nå skal jeg ut og se på månen!
kamela Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #5769 Skrevet 7. desember 2008 Bare poden, kompisen hans og jeg her Har brent cd til Skravla, vært ute med søpla, pakket inn 3 julepresanger og fått julekakene i formen Ser ikke månen lenger herfra Tror jeg vet hvorfor det har holdt seg stabilt på 0 grader her i dag: føleren til værstasjonen er begravd i snø
kamela Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #5770 Skrevet 7. desember 2008 (endret) Julekakene så fine ut! Tar med meg helgens aviser og ser om jeg rekker et par sider før jeg sovner, så langt har jeg ikke åpnet en avis annet enn for å se på programoversikten! Endret 7. desember 2008 av kamela
Multi Skrevet 7. desember 2008 #5771 Skrevet 7. desember 2008 Oj, så effektiv du var i går og i natt!
Annie Skrevet 7. desember 2008 #5773 Skrevet 7. desember 2008 Forsøker å dytte meg selv i gang med noen prosjekter, kanskje det hjelper å stikke innom her for litt motivasjon? Lett blanding av kg og husarbeid pleier å være effektivt! *setter på Dolly Parton og Kenny Rogers* For en effektivitet det var på deg da!! :dåne: Har vært flink her i dag jeg også, uten at jeg egentlig vet hva jeg har gjort.. Sliten er jeg i hvertfall.. Er det juleplata til DP og KR? *lurer på om vi har den? *
kamela Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #5774 Skrevet 8. desember 2008 Tror jeg vet hvorfor det har holdt seg stabilt på 0 grader her i dag: føleren til værstasjonen er begravd i snø Gravde ut føleren, og vips så var det -3 grader ute Oj, så effektiv du var i går og i natt! Ja - det er deilig med sånne dager av og til! Håper du ikke er utslitt i dag. Våknet full av energi For en effektivitet det var på deg da!! :dåne: Har vært flink her i dag jeg også, uten at jeg egentlig vet hva jeg har gjort.. Sliten er jeg i hvertfall.. Er det juleplata til DP og KR? *lurer på om vi har den? * Er juleplata ja - si fra hvis jeg skal brenne til deg
Annie Skrevet 8. desember 2008 #5775 Skrevet 8. desember 2008 Vi har den ikke, så jeg tar gjerne litt HB
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå