kamela Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #5741 Skrevet 1. desember 2008 Velkommen hjem!! Så godt å se :rødme: i innlegget ditt!! Traff du Noen og loffen? Loffen føk forbi når jeg var inne i en butikk, og etter det så jeg ikke noe til henne Gleder meg til å høre/lese mer om turen! Det kommer, det kommer
loffen Skrevet 1. desember 2008 #5742 Skrevet 1. desember 2008 Så du meg! :dåne: Jeg tittet etter deg hele tiden. Skulle sende melding flere ganger, men da hadde jeg ikke dekning. Og utpå natta glemte jeg det. Vi var på julebort klokka seks, så i showlounge til de stengte der, også puben. Og i den lille klesbutikken et par ganger innimellom. Vi var litt sånn
kamela Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #5744 Skrevet 1. desember 2008 Fantastisk tur, ikke sant? Veldig!
kamela Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #5745 Skrevet 2. desember 2008 Var effektiv i går: Vasket kjøleskapet Sydde hemper på julegardinene og fikk hengt de opp Kjøpte julekule med lys til tv-stua Sydde julegardiner til tv-stua Dagens prosjekter: Vaske litt gulv Få kaffebesøk + + +
loffen Skrevet 2. desember 2008 #5746 Skrevet 2. desember 2008 Ha en fin dag! Jeg skal vaske ett kjøkkenskap, kanskje dra til byen en tur, og vaske klær.
kamela Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #5747 Skrevet 2. desember 2008 Ha en fin dag! Jeg skal vaske ett kjøkkenskap, kanskje dra til byen en tur, og vaske klær. Kos deg på bytur!
loffen Skrevet 2. desember 2008 #5748 Skrevet 2. desember 2008 Har shoppet både det ene og det andre i dag, og vasket to kjøkkenskap.
Annie Skrevet 2. desember 2008 #5750 Skrevet 2. desember 2008 Er kjempelei meg for at jeg ikke fikk tid til å komme innom deg på kaffe i dag. Hadde gledet meg veldig, men da du ringte i dag var det helt fjernt fra hodet mitt. Stressa med telefoner, og diverse i et forsøk på å få lånt en bil.. Den kom for sent til at jeg rakk deg..
kamela Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #5752 Skrevet 3. desember 2008 Er kjempelei meg for at jeg ikke fikk tid til å komme innom deg på kaffe i dag. Hadde gledet meg veldig, men da du ringte i dag var det helt fjernt fra hodet mitt. Stressa med telefoner, og diverse i et forsøk på å få lånt en bil.. Den kom for sent til at jeg rakk deg.. Vi tar det igjen senere til i morgen tidlig. Takk Snøen laver ned og det er nydelig ute
kamela Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #5754 Skrevet 3. desember 2008 Jobber med papirene mine på kontoret og ser ut på :snø: Har det stille og godt akkurat nå
Annie Skrevet 3. desember 2008 #5756 Skrevet 3. desember 2008 Det har faktisk begynt å snø her også nå
kamela Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #5757 Skrevet 3. desember 2008 Var litt antydning til lysning i været, men det var bare en kort stund før det begynte å snø igjen
kamela Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #5759 Skrevet 6. desember 2008 Forsøker å dytte meg selv i gang med noen prosjekter, kanskje det hjelper å stikke innom her for litt motivasjon? Lett blanding av kg og husarbeid pleier å være effektivt! *setter på Dolly Parton og Kenny Rogers*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå