Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva fant du på Ikea? :hoppe:

:kaffekopp:

Det ble Ikea-tur ;)

2 hvite duftlys

3 røde duftlys

gavepapir

gavebånd - rødt med hjerter

gladioler

2 novemberkaktuser

1 Ikea-pizza

I tillegg vet jeg nå at kjøkkenstolene vi har sett oss ut er på Slependen, så da må vi dit hvis vi vil ha dem!

Det har sludddet og regnet i dag, og er grått og trist ute :tristbla:

Skrevet

Du får ta deg en tur hit da. Her har det vært helt nydelig vær i hele dag. :jepp:

Skrevet
Du får ta deg en tur hit da. Her har det vært helt nydelig vær i hele dag. :jepp:

Fristende :sol:

Fikk forresten også levert tilbake en gardinstang og 2 hylleplater som har ligget i bilen i en måned og ventet på å komme "hjem til Ikea ;)

Skrevet

Tror ikke jeg skal ha flere turer til ikea før jul jeg. Liker ikke alt stresset og kaoset som er der de to siste månedene før jul. Hvis jeg i det hele tatt skal vurdere det, så må det være tidlig på formiddagen...

Skrevet (endret)
Tror ikke jeg skal ha flere turer til ikea før jul jeg. Liker ikke alt stresset og kaoset som er der de to siste månedene før jul. Hvis jeg i det hele tatt skal vurdere det, så må det være tidlig på formiddagen...

Ikea er som regel greit enten når de åpner eller et sted mellom klokka 15 og 16, da er det også veldig stille.

Hadde en del fine juleting der, bl.a. noen hjerter i blankt glass som kunne være fine å dekorere selv :klø:

Endret av kamela
Skrevet

Satser på å kjøpe minst mulig julepynt i år. Har stort sett det jeg trenger. Skal ha et sånn minijuletre da. I fjor hadde jeg ikke juletre. I år skal jeg ha et minitre. Også skulle jeg hatt et par nye juleduker.

Skrevet
Satser på å kjøpe minst mulig julepynt i år. Har stort sett det jeg trenger. Skal ha et sånn minijuletre da. I fjor hadde jeg ikke juletre. I år skal jeg ha et minitre. Også skulle jeg hatt et par nye juleduker.

Små juletrær er koselige. Har hendt at jeg har hatt et lite tre i tillegg til det store, f.eks. på barnerommet.

Skrevet

Har spist taco-middag og ryddet etter den.

Ute er det snart mørk, kjenner jeg blir trøtt av sånt vær. Liten oppdateringsrunde og så er det kaffe og aviser ;)

Skrevet

Merker at jeg blir fortere trøtt jeg også, nå når det blir så tidlig mørkt. Liker det IKKE!!!

Skrevet

Har lest dagens aviser og sett på Helstrøm uten å sovne :)

Fikk lyst på kinamat - noen som har vært på den restauranten?

Skrevet

Nei, ikke vært der. Men jeg fikk også lyst på kinamat!

Skrevet
Nei, ikke vært der. Men jeg fikk også lyst på kinamat!

Da vet vi hva vi kan spise på neste treff ;)

God morgen!

Kopierer og forminsker kart, blir visst mye søppel før jeg får det i den størrelsen jeg vi ha :fnise:

Skrevet

Ikke så lett. Det minner meg om at jeg må pakke noen papirer også. :ler:

:hoppe: Det er fredag!

Skrevet
Ikke så lett. Det minner meg om at jeg må pakke noen papirer også. :ler:

:hoppe: Det er fredag!

:hoppe: også fordi det er fredag - mannen og jeg skal ha kort dag, begge to :)

Skrevet
Så bra! :hoppe:

Hva skal dere gjøre i helga?

Håper det blir en Ikeatur på oss for å kjøpe stoler, og ellers er det som vanlig, ingen store planer. Kanskje litt bygging på hobbyprosjektet vårt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...