kamela Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #541 Del Skrevet 22. juni 2007 Du må ikke grue deg til ungene skal avgårde, se på det som en liten ferie for deg og samboeren og kos deg istedenfor Aldri blitt , men er sikkert fin trim og underholdende lesing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. juni 2007 #542 Del Skrevet 22. juni 2007 Sambo skal jobbe kveldsskift hele uka, så han ser jeg ikke mye når ungene er borte. Men det skal bli litt godt å bare være oss 2 allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. juni 2007 #543 Del Skrevet 22. juni 2007 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninen Skrevet 22. juni 2007 #544 Del Skrevet 22. juni 2007 God helg! Du får nyte den, og forhåpentligvis få slappet godt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #545 Del Skrevet 22. juni 2007 Hvordan går det med deg? Har det igrunnen ganske bra om dagen (alltid farlig å si sånt, men). Sysler litt med ferieplanlegging av ferien for mannen og meg, det er bare 2 uker igjen Fra tirsdag skal jeg være i full jobb igjen, det blir rart. Regner med at det går greit, har sørget for at det meste som kan være ajour er på plass, og det er ikke ofte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #546 Del Skrevet 22. juni 2007 God helg! Du får nyte den, og forhåpentligvis få slappet godt av Takk, det skal jeg, selv om været ikke akkurat innbyr til noe annet enn å være inne akkurat i dag! God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. juni 2007 #547 Del Skrevet 22. juni 2007 Har det igrunnen ganske bra om dagen (alltid farlig å si sånt, men). Sysler litt med ferieplanlegging av ferien for mannen og meg, det er bare 2 uker igjen Fra tirsdag skal jeg være i full jobb igjen, det blir rart. Regner med at det går greit, har sørget for at det meste som kan være ajour er på plass, og det er ikke ofte.... Det er godt å være ajour ja! Synd det bare er så sjelden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #548 Del Skrevet 22. juni 2007 Håper været i Gøteborg også blir bedre neste uke når dine unger skal nedover, Annie, i dag har jeg fått rapporter om styrtregn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #549 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Det er godt å være ajour ja! Synd det bare er så sjelden.... Har benyttet vikaren til alt tenkelig som kunne gjøres Endret 22. juni 2007 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. juni 2007 #550 Del Skrevet 22. juni 2007 Håper været i Gøteborg også blir bedre neste uke når dine unger skal nedover, Annie, i dag har jeg fått rapporter om styrtregn! Da må det pakkes regntøy og gummistøvler! Synd i grunn, det er mye mer morsomt å reise på tur når det er sol. Har benyttet vikaren til alt tenkelig som kunne gjøres Lurt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #551 Del Skrevet 22. juni 2007 Lurt!! Da kan det jo blir litt KG tid på meg siden sjefen har ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #552 Del Skrevet 22. juni 2007 Fikk mensen på tirsdag, minimale blødninger frem til i dag. Rart, ikke det at jeg savner det akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. juni 2007 #553 Del Skrevet 22. juni 2007 Gravid eller overgangsalder? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #554 Del Skrevet 22. juni 2007 Helg! God helg til den som måtte titte innom hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #555 Del Skrevet 22. juni 2007 Gravid eller overgangsalder? :klø: Nærmer seg vel helst det siste.... tror det er noe fysioterapeuten gjør som gjør at det blir sånn, er bl.a. kvitt ømme bryster i forkant nå, og det er deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. juni 2007 #556 Del Skrevet 22. juni 2007 Hva i alle dager gjør h*n da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 22. juni 2007 #557 Del Skrevet 22. juni 2007 Håper dere får en kjempeknall helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #558 Del Skrevet 25. juni 2007 Hva i alle dager gjør h*n da??? Hun setter en del nåler på meg :hår: ganske greit, egentlig. Glemte å logge meg av på fredag, litt dumt ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #559 Del Skrevet 25. juni 2007 Stille og rolig helg, fint vær å være inne i! Poden hadde hatt en fin tur, selv om det hadde regnet mye på fredagen, var godt fornøyd. Om 2 uker har ferien begynt - jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #560 Del Skrevet 25. juni 2007 Sitter og kikker på hoteller i Tyskland, interessant hobby på en stille dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå