kamela Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #5481 Skrevet 19. oktober 2008 Tusen takk for koselig post! Håper noe av det falt i smak hos deg Hei, jeg ser dere har fått til en link med dagboken deres nederst på siden. Kan dere lære meg hvordan jeg gjør det? Har nemmelig fått dagbok her, og er veldig grønn på disse KG greiene Velkommen innom TittTitt, ser du som du har fått hjelp til linken din Har hatt en deilig og avslappende helg, kost oss masse
Sauen Shaun Skrevet 19. oktober 2008 #5482 Skrevet 19. oktober 2008 Håper noe av det falt i smak hos deg Har hørt tre av platene hittil. Og har kost meg med dem.
kamela Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #5485 Skrevet 20. oktober 2008 Har hørt tre av platene hittil. Og har kost meg med dem. Så bra! Her er det skikkelig ruskevær i dag, grått og blåser på tvers. Har akkurat forsøkt å få Metallica-billetter, men klarte det ikke, utsolgt på under 30 minutter
Annie Skrevet 20. oktober 2008 #5487 Skrevet 20. oktober 2008 AC/DC gikk på en time, og Metallica da altså på enda kortere tid. Skjønner ikke at det mulig i grunn.. Jaja, jeg skulle ikke på noen av dem allikevel. Håper du får en fin dag. Her startet dagen med strålende sol, men nå regner det visst litt.
kamela Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #5488 Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Utsolgt så raskt? Er ikke så store forhold her, tror de la ut 8000 billetter AC/DC gikk på en time, og Metallica da altså på enda kortere tid. Skjønner ikke at det mulig i grunn.. Jaja, jeg skulle ikke på noen av dem allikevel. Håper du får en fin dag. Her startet dagen med strålende sol, men nå regner det visst litt. Har levert inn brukte dvd-er og fått gavekort på kr. 415,- og enda er det mye mer å ta av i hylla Endret 20. oktober 2008 av kamela
loffen Skrevet 20. oktober 2008 #5489 Skrevet 20. oktober 2008 God formiddag! Er ikke så store forhold her, tror de la ut 8000 billetter Har levert inn brukte cd-er og fått gavekort på kr. 415,- og enda er det mye mer å ta av i hylla Hvor får du gavekort for brukte cd'er? Jeg skal på ac/dc forresten.
kamela Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #5490 Skrevet 20. oktober 2008 God formiddag! Hvor får du gavekort for brukte cd'er? Jeg skal på ac/dc forresten. EB-games! Forsøkte på ac/dc også, men fikk ikke tak i der heller
loffen Skrevet 20. oktober 2008 #5491 Skrevet 20. oktober 2008 EB-games! Forsøkte på ac/dc også, men fikk ikke tak i der heller Nei, billetter er ikke lett. Jeg hadde flaks. EB-games har jeg aldri hørt om. -- Nå fant jeg det på nett. Er visst en i Sarpsborg og en i Fedrikstad. Så smart! Hvor mye får man for 1 cd tro?
Gjest TittTitt Skrevet 20. oktober 2008 #5492 Skrevet 20. oktober 2008 Ååh, det hadde vært drit kult å gå på Metallica konsert Hvor er konserten? Dumt du ikke fikk fatt i biletter da, men er vel alltid noen som legger ut på finn.no el noe? Bare de da er myye dyrere
kamela Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #5493 Skrevet 20. oktober 2008 God formiddag! Hvor får du gavekort for brukte cd'er? Jeg skal på ac/dc forresten. Skrivefeil, det var dvd-er som ble med på denne turen Nei, billetter er ikke lett. Jeg hadde flaks. EB-games har jeg aldri hørt om. -- Nå fant jeg det på nett. Er visst en i Sarpsborg og en i Fedrikstad. Så smart! Hvor mye får man for 1 cd tro? For dvd-ene var det fra kr. 10 og oppover! Ååh, det hadde vært drit kult å gå på Metallica konsert Hvor er konserten? Dumt du ikke fikk fatt i biletter da, men er vel alltid noen som legger ut på finn.no el noe? Bare de da er myye dyrere Konserten er i Oslo Spectrum til sommeren, lite å gjøre med det!
Impala Skrevet 21. oktober 2008 #5497 Skrevet 21. oktober 2008 Så bra! Her er det skikkelig ruskevær i dag, grått og blåser på tvers. Har akkurat forsøkt å få Metallica-billetter, men klarte det ikke, utsolgt på under 30 minutter Jeg prøvde også å få tak i billetter, men det var helt nyttesløst ja
Annie Skrevet 21. oktober 2008 #5498 Skrevet 21. oktober 2008 Tusen takk for en utrolig hyggelig tur!!! Gjentar det når som helst!
kamela Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #5499 Skrevet 22. oktober 2008 Tusen takk for en utrolig hyggelig tur!!! Gjentar det når som helst! Blir vel ikke så lenge til ferdigbefaring Takk for at du ville være med
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå