Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hva er det?? :vetikke:

Så dumt å ha det travelt, men du burde jo skjønne at det er en sånn man kan bære post i, f.eks en pose :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så dumt å ha det travelt, men du burde jo skjønne at det er en sånn man kan bære post i, f.eks en pose :hoho:

Ahh..det burde jeg selvfølgelig ha skjønt :hoho:

Skrevet

Ingen store planer, men håper vi kan bli ferdig med de siste 5% som gjenstår i stua. Musikkmøbel er i hus, så nå er det ihvertfall håp :)

Er så fint ute i dag, selv om jeg måtte skrape is. Fortsatt litt skumring, men klart og fint og så ser jeg rett opp på månen :)

Skrevet

God morgen! :klem:

Her er det :regn: foreløpig, men det ser ut til at det holder på å letne. Så jeg tror det kan bli en fin dag. Eller dagen blir fin den - uansett hva slags vær det er. Jeg skal jo bare kose meg inne hele dagen. :jepp:

Skrevet

Alltid like positiv du :klemmer:

Strålende høstdag, og jeg kan fortsatt se månen ;)

Har jobbet litt og skal fortsette med det litt til . .

Skrevet

Ikke alltid like positiv nei... Ihvertfall ikke når jeg ser alle hybelkaninene her. Må nok lete fram nok arbeidslyst til å støvsuge litt her i dag... :sukk:

Skrevet
Hva med gjennomtrekk :fnise:

Med lungebetennelse foretrekker jeg noen minutter med støvsugeren framfor gjennomtrekk... :sjenert:

Skrevet
Med lungebetennelse foretrekker jeg noen minutter med støvsugeren framfor gjennomtrekk... :sjenert:

Tenkte at du kunne gjemme deg på badet eller noe sånt, da, mente ikke at du skulle bli mere syk.

Men nå har du jo tatt støvsugeren, så da er den saken ute av verden ;)

Skrevet

Ja, jeg fant ut at det var best å ta støvsugeren. Så nå er de verste hybelkaninene borte. Skikkelig rengjøring får jeg ta til neste helg. :jepp:

Skrevet

Tusen takk for koselig post! :klemmer:

Gjest TittTitt
Skrevet

Hei, jeg ser dere har fått til en link med dagboken deres nederst på siden. Kan dere lære meg hvordan jeg gjør det? Har nemmelig fått dagbok her, og er veldig grønn på disse KG greiene :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...