Impala Skrevet 13. oktober 2008 #5421 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg burde nok tenke på å bestille julekort med bilde av snuppa snart. Huff, syns tiden etter sommeren har gått fryktelig fort
kamela Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #5422 Skrevet 13. oktober 2008 Liker fortsatt ikke høsten og gruer meg til vi skal stille klokka... Scrappe ja, kanskje vi i år skal være flinke? :klø: Tenkte på julekort.. Får se om det blir med mer enn tanken da Jeg burde nok tenke på å bestille julekort med bilde av snuppa snart. Huff, syns tiden etter sommeren har gått fryktelig fort Sikkert lurt, er vel nå fremover det er gode tilbud på sånt ihvertfall. Var ute en tur, løvet dalte omtrent som snø, så nå blir det fort bart på trærne.
kamela Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #5423 Skrevet 14. oktober 2008 5 minutter til med oppdateringer, så er det på tide å komme i gang med noe fornuftig
Annie Skrevet 14. oktober 2008 #5425 Skrevet 14. oktober 2008 Får se om det blir med mer enn tanken da Tipper at det ikke blir noe av.... 5 minutter til med oppdateringer, så er det på tide å komme i gang med noe fornuftig Hva er planene for dagen?
kamela Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #5427 Skrevet 14. oktober 2008 Hva er dagens planer? Akkurat nå har jeg unnet meg 10 minutter pause, og så skal jeg i gang med bankavstemming Vurderer å dra tidlig hjem og vaske vinduer - det er så nydelig vær ute Tipper at det ikke blir noe av.... Hva er planene for dagen? Må vel bare sette i gang for å bevise at du ikke har rett *oppdatert* Var sikker ikke så vanskelig her inne Nå jobbes det på hytta, er så spent på hvordan det blir der oppe
kamela Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #5430 Skrevet 14. oktober 2008 Ferdig med det jeg hadde planlagt å gjøre i dag (godt å starte tidlig på jobb ), vurderer å dra hjem og pusse vinduer. Skal bare litt her først
Annie Skrevet 14. oktober 2008 #5431 Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Vurderer å dra tidlig hjem og vaske vinduer - det er så nydelig vær ute Må vel bare sette i gang for å bevise at du ikke har rett Nå jobbes det på hytta, er så spent på hvordan det blir der oppe Skjønner ikke språket ditt... Det var mine julekort jeg siktet til, men greit nok, jeg utfordrer deg! Si i fra om du vil ha selskap opp dit. Jeg er klar!!! Endret 14. oktober 2008 av Annie
kamela Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #5432 Skrevet 14. oktober 2008 Var jeg vanskelig :klø: Tok det som en utfordring, jeg Vil gjerne ha selskap på en tur oppover Har spist middag - tid for å slappe av litt her
loffen Skrevet 14. oktober 2008 #5433 Skrevet 14. oktober 2008 Bare pass på å komme deg hjem før klokka blir stilt, ellers får en ekstra time med full fest Har lyst til å bestille julebordscruise til Kiel . . . . . . . . . . . Vi skal siste helga i november! Men jeg vet at det er helt fullt da i alle fall.
Annie Skrevet 14. oktober 2008 #5434 Skrevet 14. oktober 2008 Var jeg vanskelig :klø: Tok det som en utfordring, jeg Vil gjerne ha selskap på en tur oppover Har spist middag - tid for å slappe av litt her JAAAAAAA!!!
kamela Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #5435 Skrevet 15. oktober 2008 Vi skal siste helga i november! Men jeg vet at det er helt fullt da i alle fall. Må se hva vi får til JAAAAAAA!!! Kanskje neste uke?
Daria Skrevet 15. oktober 2008 #5438 Skrevet 15. oktober 2008 Det betyr at Skravla og Daria blir hos meg en time lenger enn planlagt det. En ekstra -time
Annie Skrevet 15. oktober 2008 #5439 Skrevet 15. oktober 2008 Kanskje neste uke? Jeg er klar som et egg!!
Brukernavn Skrevet 15. oktober 2008 #5440 Skrevet 15. oktober 2008 Tenk om vi hadde fått i stand julebord på Fantasy/Magic for klanen, da. *drømme* Mannen jobber når det er julebord i år, så det blir ikke ordentlig julebord på meg i år heller
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå