Sauen Shaun Skrevet 7. oktober 2008 #5362 Skrevet 7. oktober 2008 Enda en heldiggris! Er nesten bare du og meg igjen nå som ikke har vært så heldige og fått hilse på Multi...
Sauen Shaun Skrevet 7. oktober 2008 #5364 Skrevet 7. oktober 2008 Men neste gang...DA! Ja, i februar da får vi være med også.
Multi Skrevet 8. oktober 2008 #5366 Skrevet 8. oktober 2008 Det var veldig koselig å bli kjent med deg! Vi klarte forresten ikke å motstå bananboksene, så i dag har multimannen med seg en grønn en på jobb.
loffen Skrevet 8. oktober 2008 #5367 Skrevet 8. oktober 2008 Bananbokser er kjekt! God formiddag Kamela!
kamela Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #5369 Skrevet 8. oktober 2008 Enda en heldiggris! Har ikke du møtt Multi før? Det var veldig koselig å bli kjent med deg! Vi klarte forresten ikke å motstå bananboksene, så i dag har multimannen med seg en grønn en på jobb. Storkoste meg sammen med dere i går Var enkelt å lage matpakke i dag da Bananbokser er kjekt! God formiddag Kamela! God ettermiddag - KG er tregt hos meg i dag Håper du sover nå, Inlove
Annie Skrevet 8. oktober 2008 #5370 Skrevet 8. oktober 2008 Har hatt en super dag - tilbragt flere timer med Multi og Multimannen Heldiggrisen... det ville jeg gjort også, hadde jeg bare hatt bil.. Er nesten bare du og meg igjen nå som ikke har vært så heldige og fått hilse på Multi... Heldigvis har jeg truffet dem før Det var veldig koselig å bli kjent med deg! Vi klarte forresten ikke å motstå bananboksene, så i dag har multimannen med seg en grønn en på jobb. Bananboks? Sånn bøyd plastboks? Hvor får man kjøpt dem?
loffen Skrevet 8. oktober 2008 #5371 Skrevet 8. oktober 2008 Har ikke du møtt Multi før? Storkoste meg sammen med dere i går Var enkelt å lage matpakke i dag da God ettermiddag - KG er tregt hos meg i dag Håper du sover nå, Inlove *snufs*
kamela Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #5372 Skrevet 8. oktober 2008 Trøster Loffen og Inlove, var sikker på at du traff henne i fjor høst, Loffen
Skravla Skrevet 8. oktober 2008 #5373 Skrevet 8. oktober 2008 Trøster Loffen og Inlove, var sikker på at du traff henne i fjor høst, Loffen Det var bare Annie og jeg i fjor høst.
kamela Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #5374 Skrevet 8. oktober 2008 Nå er det bare å glede seg til februar - har du begynt planleggingen enda
Skravla Skrevet 8. oktober 2008 #5375 Skrevet 8. oktober 2008 Nå er det bare å glede seg til februar - har du begynt planleggingen enda Ingen planlegging enda. Må overleve høsten først. Eneste jeg vet er at det blir minst en, kanskje to som bor her hos meg.
kamela Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #5376 Skrevet 8. oktober 2008 Kommer de til å være her helt på likt?
Skravla Skrevet 8. oktober 2008 #5377 Skrevet 8. oktober 2008 Kommer de til å være her helt på likt? Jepp.... er klansfolk begge to da. Inlove bor hos meg og jeg har tilbudt Multi en seng også.
kamela Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #5378 Skrevet 9. oktober 2008 Gleder meg til februar I dag er det skikkelig høstvær ute, vått og mørkt
iss Skrevet 9. oktober 2008 #5379 Skrevet 9. oktober 2008 Er nesten bare du og meg igjen nå som ikke har vært så heldige og fått hilse på Multi... Jeg og Heldiggrisen... det ville jeg gjort også, hadde jeg bare hatt bil.. Heldigvis har jeg truffet dem før Bananboks? Sånn bøyd plastboks? Hvor får man kjøpt dem? Jeg har bananboks! Den er godt brukt, er lettvint å ha med en banan når man er på tur med små barn! Jeg er Tupperware da... Men fikk den i forbindelse med en utfordring fra min teamleder. Bananboksen er ikke til salg til vanlig, men jeg skal skrike ut hvis den kommer til salg eller som gave eller noe. Jeg har sett bananboks på nille eller noe, men de har vært kjempebøyd og smale! Må ha med boksen for å kjøpe bananer som passer da jo Heldigvis er min litt bred og med eu-bøy
Multi Skrevet 9. oktober 2008 #5380 Skrevet 9. oktober 2008 Den bananboksen fant jeg inne på Byporten på en butikk med mye rart. Vaser av en slags tykk plastpose til turbruk, f.eks. Jeg husker ikke hva butikken heter, men det er i samme etasje som Kiwi, men på den andre siden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå