Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sandalene har jeg parkert også. Blir en tur på loftet snart, for å hente ned alle støvlettene mine. :fnise:

Men her har det vært :sol: i dag!

Det var utrolig deilig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sandalene har jeg parkert også. Blir en tur på loftet snart, for å hente ned alle støvlettene mine. :fnise:

Men her har det vært :sol: i dag!

Det var utrolig deilig.

Har heldigvis noen sko som passer sånn midt i mellom, men det er nok bare å finne frem støvlettene også, plutselig er det vinter :)

5 minutter til her, og så må jeg i gang!

Skrevet (endret)

Ha en super dag! :klem:

Endret av loffen
Skrevet
Ha en super dag! :klem:

Takk det samme, Loffen!

Leter etter arbeidslyst, har noen (ikke Noen) tatt den?

Skrevet

Har skikkelig manko på høst\vintersko... I fjor hadde jeg to par, enten fine støvletter eller store fjellsko :fnise: Kanskje finne en mellomting i år?

Skrevet
Har skikkelig manko på høst\vintersko... I fjor hadde jeg to par, enten fine støvletter eller store fjellsko :fnise: Kanskje finne en mellomting i år?

Høres ut som meg det der... :sjenert:

Skrevet

Du må jo ha et par som passer når dere skal ut og leke i snøen også!

*lurer på hvor mange støvlettpar jeg har stående*

Skrevet

Har to par jeg. Et par sorte som jeg håper overlever en vinter til (men de er ikke noe fine til annet enn lange bukser). Og et par brune som jeg garantert ikke kommer til å bruke (de er livsfarlig glatte). Også har jeg et par fjellstøvler. Så jeg skulle hatt et par sorte som passer til skjørt. :sukk:

Skrevet (endret)

Jeg har rosa støvletter med blingbling og slangeskinnsmønstrede blå med altfor høye hæler :fnise: Samt mer normale i sort og brunt, og et par støvler med sølvglitter -og selvfølgelig mine elskede røde DrM...

Endret av Daria
Skrevet
Du må jo ha et par som passer når dere skal ut og leke i snøen også!

Tør ikke telle. :fnise:

Lurer på om Daria har lyst til å selge de blå? :sjarmor:

Skrevet (endret)

Du synes de fristet? :ler: Men de er ikke til salgs -det hender jo jeg lufter dem... ;) Tenkte å ta dem med til Trondheim i oktober når jeg skal på Queen-hyllest -satser på at jeg ikke må gå så langt. Brukte dem på en konsert en gang -vi trodde det var sitteplasser. Vi tok feil... *au*

Endret av Daria
Skrevet

Du vet vel sånn omtrent hvor langt du skal gå til og fra busser når du er her... Men jeg regner med at du slipper å stå under konserten i Olavshallen... :ler:

Skrevet

Der er det helt garantert sitteplasser og nummererte billetter :ler:

Skrevet
Der er det helt garantert sitteplasser og nummererte billetter :ler:

:jepp: Så da er det jo bare å ta på de blå høyhælte støvlettene...

Skrevet
Du synes de fristet? :ler: Men de er ikke til salgs -det hender jo jeg lufter dem... ;) Tenkte å ta dem med til Trondheim i oktober når jeg skal på Queen-hyllest -satser på at jeg ikke må gå så langt. Brukte dem på en konsert en gang -vi trodde det var sitteplasser. Vi tok feil... *au*

Ja de fristet! :sukk:

Skrevet

Har lagt ut bilde av dem til ære for deg i ekstren blogg ;)

Skrevet

Tusen takk! :)

men hvor finner jeg den da.. :sjenert:

Skrevet

Tusen takk!

De var jo kjempestilige, men ikke veldig høye! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...