kamela Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #4801 Skrevet 20. juli 2008 Vafler kanskje? Skal høre med ungene. Kanskje får jeg hjelp også! Hva ble det? Som hva da?! :klø: Fælt så de lystene dine smitter over på meg idag da... Har også lyst til å lage noe godt i dag, men aldri bra å ha en hel kake for seg selv... Ble det kake på deg? *oppdatert* Velkommen tilbake
loffen Skrevet 20. juli 2008 #4802 Skrevet 20. juli 2008 Det ble ambrosia-kake, men uten appelsin, og med glasur av smør, fløte, melis og vaniljesukker.
kamela Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #4803 Skrevet 20. juli 2008 Den høres god ut! Her er det fryktelig tregt nett i dag, tror jeg gir opp. Noen som gidder å ta en tur inn i bloggen min
Skravla Skrevet 20. juli 2008 #4804 Skrevet 20. juli 2008 Den høres god ut! Her er det fryktelig tregt nett i dag, tror jeg gir opp. Noen som gidder å ta en tur inn i bloggen min Klart jeg gidder. Men jeg lover ikke noe.
Sauen Shaun Skrevet 20. juli 2008 #4806 Skrevet 20. juli 2008 Har vært der en tur. Men hadde ikke noe å bidra med desverre. Det spørsmålet kommer langt utenfor mitt erfaringsområde...
Annie Skrevet 20. juli 2008 #4809 Skrevet 20. juli 2008 Den høres god ut! Her er det fryktelig tregt nett i dag, tror jeg gir opp. Noen som gidder å ta en tur inn i bloggen min I FARTA!!!
kamela Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #4812 Skrevet 21. juli 2008 Kamela Koselig at du stakk innom, KI!
kort innpå Skrevet 21. juli 2008 #4813 Skrevet 21. juli 2008 Koselig at du stakk innom, KI! Stakk hue innom i dag også, ville bare ønske en god dag.
kamela Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #4814 Skrevet 21. juli 2008 Stakk hue innom i dag også, ville bare ønske en god dag. Hyggelig det - takk det samme til deg! Beisevær i dag, eller ? Den fine sola som var her, er erstattet av gråvær
kort innpå Skrevet 21. juli 2008 #4815 Skrevet 21. juli 2008 Hyggelig det - takk det samme til deg! Beisevær i dag, eller ? Den fine sola som var her, er erstattet av gråvær Her er det også grått, men det tørker opp så da får jeg vente litt før jeg begynner ute. Kunne jo malt litt nede, men jeg får rydde litt først og oppdatere meg her i stede.
Brukernavn Skrevet 21. juli 2008 #4816 Skrevet 21. juli 2008 *oppdatert* Kunne heller ikke hjelpe noe særlig med utfordringen din, men det blir sikkert bra uansett Snuppa og jeg brukte været til fulle i går vi, da..Kledde på oss regntøy og gikk tur og hoppet i vanndammer og tøyset og koste oss. Ja, vi var klissvåte når vi kom hjem (begge greide å hoppe i så dype vanndammer at vi tråkket over) men begge tåler vi vann helt fint, så vi overlevde
kamela Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #4817 Skrevet 21. juli 2008 *oppdatert* Kunne heller ikke hjelpe noe særlig med utfordringen din, men det blir sikkert bra uansett Snuppa og jeg brukte været til fulle i går vi, da..Kledde på oss regntøy og gikk tur og hoppet i vanndammer og tøyset og koste oss. Ja, vi var klissvåte når vi kom hjem (begge greide å hoppe i så dype vanndammer at vi tråkket over) men begge tåler vi vann helt fint, så vi overlevde Sånt er faktisk morsomt, bare synd at poden har vokst fra det!
Brukernavn Skrevet 21. juli 2008 #4818 Skrevet 21. juli 2008 Sånt er faktisk morsomt, bare synd at poden har vokst fra det! Ja, det er gøy helt fra snuppa var bitteliten har jeg forsøkt å innprente at det finnes ikke dårlig vær bare dårlig klær, og forsøkt å overføre gleden ved skikkelig regnvær. Det finnes jo de foreldrene som ikke kunne tenke seg å sette foten utenfor døren når det regner, og det overføres jo selvsagt til barna Så når snuppa spurte i går om ikke vi kunne gå ut en tur bare hun og jeg var det ikke vanskelig å si ja :-D
Brukernavn Skrevet 21. juli 2008 #4820 Skrevet 21. juli 2008 Så flink du er, BN! Nei...bare smart...jeg forteller bare de bra tingene her inne...de dårlige mammasidene min er mange flere, men dem forteller jeg ikke til noen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå