Annie Skrevet 26. mai 2007 #441 Del Skrevet 26. mai 2007 Heldiggrisen. Får aldri smykker av mannen jeg... Halvveis 90, da er du eldre enn meg også!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #442 Del Skrevet 26. mai 2007 Heldiggrisen. Får aldri smykker av mannen jeg... Halvveis 90, da er du eldre enn meg også!! :juhu: Der skal mannen min ha masse skryt, har alltid funnet kjempefine ting! Er det så mye å juble over at jeg er gammel da? Uansett, pleier ikke å føle at alderen tynger så veldig. Burde vel sjekke om det er et forum for "eldre, modne damer" her inne . Det er vel forresten bare å se hvor alle de 17 år gamel uerfarne guttene står i kø og venter på oss med erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. mai 2007 #443 Del Skrevet 26. mai 2007 Er bare så glad for at jeg ikke er den eldste her inne... Burde ikke være noe problem å finne seg en 17 åring hadde man bare villet det.... Nei takke meg til MENN på min egen alder!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #444 Del Skrevet 26. mai 2007 Og siden jeg har tenkt å dra fra byen klokka 8, bør jeg finne ut hvor senga mi står :klø: :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. mai 2007 #445 Del Skrevet 26. mai 2007 Det er sikkert lurt ja. Burde vel finne min jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #446 Del Skrevet 26. mai 2007 Åhhh, det er bare å gå ned trappa Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. mai 2007 #447 Del Skrevet 26. mai 2007 NED???? Jeg vil da ikke sove i kjelleren! Må nok gå opp om jeg skal finne senga gitt. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 27. mai 2007 #448 Del Skrevet 27. mai 2007 Høres ut som om dere hadde en kjekk dag/kveld i går begge to *skravlehøner* Så heldig du er som får smykker kamela! I år har jeg ønska meg wok-panne av min kjære, (bare for å ha noe å ønske meg) men jeg tror han prøver å piske ihop noe lurere. Men, jeg får vist ikke gaven min før på tirsdag for da er butikkene åpne igjen mannfolk altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. mai 2007 #449 Del Skrevet 27. mai 2007 Har du bursdag snart Tigerjente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 27. mai 2007 #450 Del Skrevet 27. mai 2007 Har du bursdag snart Tigerjente? Jepp! I morgen!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. mai 2007 #451 Del Skrevet 27. mai 2007 OI!! Og du da, hvor gammel blir du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 27. mai 2007 #452 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg blir 21. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. mai 2007 #453 Del Skrevet 27. mai 2007 Heldiggris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 27. mai 2007 #454 Del Skrevet 27. mai 2007 Du har helt sikkert selv vært 21 engang i tiden også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. mai 2007 #455 Del Skrevet 27. mai 2007 Det er derfor jeg skrev heldiggris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #456 Del Skrevet 27. mai 2007 Er bare så glad for at jeg ikke er den eldste her inne... Burde ikke være noe problem å finne seg en 17 åring hadde man bare villet det.... Nei takke meg til MENN på min egen alder!! Neida, du er ikke den eldste her inne, tror faktisk at noen til og med er så gamle at de er eldre enn meg! 17 åringene passer ikke meg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #457 Del Skrevet 27. mai 2007 Høres ut som om dere hadde en kjekk dag/kveld i går begge to *skravlehøner* SKRAVLEHØNER Hva i alle dager mener du med det :smile: Så hyggelig at dere lager litt liv i dagboka mi mens jeg er ute på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #458 Del Skrevet 27. mai 2007 Nå var det deilig å synke ned her. Har vært en lang og hektisk dag. Var fremme 10.30 og satte i gang med å rydde og kaste. Containeren var så godt som full når vi avsluttet 3 timer senere. Dattteren, poden og jeg har vært kjempeflinke, det er vi alle enige i. Hadde en 10 minutters pause med mat, ellers var det bare jobb. Rett hjem etterpå og datteren på middagsbesøk. Kjørte henne hjem for en time siden. Nå er poden i seng, oppvaskmaskina i gang, vaskemaskina i gang, og jeg er SLITEN :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #459 Del Skrevet 27. mai 2007 Snodig egentlig, dette var alenehelg uten mannen, og det har vært fullt program hver dag. Fra nå og til han kommer hjem tror jeg faktisk at jeg skal bruke tiden på å slappe av og kose meg. Har selvfølgelig kost meg, men det er slitsom med masse besøk for meg som ikke er vant til det. Tror jeg gjør et nytt forsøk på avisene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. mai 2007 #460 Del Skrevet 27. mai 2007 Aviser er oppskrytt! Så flinke dere har vært i dag! Er imponert ja! Når kommer mannen hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå