Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet
KAMELA!!! :klem:

Annie :klemmer:

Har savnet dere, men har prioritert å kose meg med mannen før han dro :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Annie :klemmer:

Har savnet dere, men har prioritert å kose meg med mannen før han dro :)

Det skjønner jeg! :)

Bilen min er ferdig :juhu:

ALT NÅ??? :roll::fnise:

Skrevet
Det skjønner jeg! :)

ALT NÅ??? :roll::fnise:

Ja, ikke sant!

Var deilig å kjøre den hjem nå, var innom og fikk vasket den, og det var tvingende nødvendig.

Skrevet

Skal farge håret i dag, og så må jeg bake litt til vi får besøk i morgen :)

Har akkurat satt noen påskeliljer i potta utenfor døra - ble litt mer vårlig utenfor her :)

Skrevet

Har ikke planer om å pynte til påske før jeg kommer hjem. Plante noe ute, er for tidlig her..

Skrevet
Har ikke planer om å pynte til påske før jeg kommer hjem. Plante noe ute, er for tidlig her..

Det skjønner jeg!

Har kost oss med karamellfromasj og Mr.Bean.

Tar en snartur på IKEA :)

Skrevet
:vinke:

Hei Malle :vinke:

IKEA turen innbragte 2 gule håndklær, en tulipanbukett, batterier, dobbeltlaken og en pakke kokosboller :)

Dagen siste vaskemaskin er satt i gang, og begge skittentøyskurvene er tomme :juhu:

Skrevet

Snodig å være eneste av klanen på KG - helt stille i kveld.

Har fått unna masse husarbeid, oppdatert meg i blogger og kost meg. Tror det er på tide å finne senga nå :vinke:

Skrevet

God morgen :sol:

Alldeles nydelig vær ute i dag! Strålende sol og litt hvitt rim på bakken. Har stått med åpent kjøkkenvindu og stekt kjøttdeig og hørt på fuglesangen :)

Må fortsette på arbeidslista fra i går, alt er ikke ferdig ennå!

Skrevet

Var på tide jeg fikk huket deg inn på mine innlegg. Er litt treg av meg jeg.. :sjenert: Ønsker deg med det samme en fin helg. :)

Tar en snartur på IKEA :)

Går det virkelig an?!?! :overrasket:

:fnise:

Skrevet

Var på tide jeg fikk huket deg inn på mine innlegg. Er litt treg av meg jeg.. :sjenert: Ønsker deg med det samme en fin helg. :)

Går det virkelig an?!?! :overrasket:

:fnise:

:juhu: Det var flere klanmedlemmer med nettilgang :)

Joda, snartur er greit når poden på 12 år er med og vi egentlig ikke skulle handle noe som helst

Nå får vi besøk :)

Skrevet
:juhu: Det var flere klanmedlemmer med nettilgang :)

Joda, snartur er greit når poden på 12 år er med og vi egentlig ikke skulle handle noe som helst

Nå får vi besøk :)

Har ikke reist på påsketur enda, så har nok internett omtrent hele påsken jeg. :)

Skrevet

Har hatt en koselig dag med skravling og shopping. Fikk kjøpt meg et par stilige støvletter til kr. 99,- - greie å ha når høsten kommer :) Har spist hjemmelaget pizza og litt kaker. Nå har venninnen min reist hjem, sønnen hennes skal være her til i morgen.

Må rydde litt på kjøkkenet og henge opp dagens vaskemaskin :)

Gjest Tigerjente
Skrevet

Her var det full aktivitet ja! Så flink du er!

Skrevet
Her var det full aktivitet ja! Så flink du er!

Synes det er så deilig å holde på i huset når jeg er alene hjemme. Burde sikker lagt meg på sofaen og lest avisen istedenfor, men det er liksom ikke helt meg, så det får bli etterpå :sjenert:

Gjest Tigerjente
Skrevet

Bare du ikkje sliter deg helt ut så er det jo veldig greit å gå rundt å pusle på!

Skrevet
Bare du ikkje sliter deg helt ut så er det jo veldig greit å gå rundt å pusle på!

Finnes ikke sliten sånn jeg holder på nå, bobler over av arbeidslyst :juhu:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...