Multi Skrevet 6. mars 2008 #3941 Skrevet 6. mars 2008 I mitt hode blir det helt feil å kalle Mjøsa en elv - bare fordi det renner en elv inn i sjøen og en ut av sjøen. Det er sikkert mange bekker som sildrer inn i Mjøsa også, men det gjør ikke Norges største sjø til en bekk.
kamela Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3942 Skrevet 6. mars 2008 (endret) Ut fra ordboken er Mjøsa en sjø, men jeg kan gå med på innsjø. Mjøsa er Norges største innsjø! Endret 6. mars 2008 av kamela
kamela Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3944 Skrevet 6. mars 2008 Blir snart hentet av mannen - heldig som jeg er :juhu:
kamela Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #3946 Skrevet 7. mars 2008 Reiste på verkstedet - trodde bilen var ferdig. Idet de skulle kjøre den ut fant de ut at den ikke var ok likevel, så da er det bare å vente Kjøpte med oss pizza på vei hjem
Annie Skrevet 7. mars 2008 #3947 Skrevet 7. mars 2008 Men i alle dager! Hva slags verksted er det du har den på?? Får du den i dag da eller? God morgen forresten Kamela
Gjest Tigerjente Skrevet 7. mars 2008 #3948 Skrevet 7. mars 2008 Håper de forter seg litt med den bilen nå!
kamela Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #3952 Skrevet 9. mars 2008 Bil er noe herk! Hentet bilen fredag ettermiddag. Kjørte hjem og så var jeg ute en liten tur etter det. Alt hørtes riktig så bra ut. I går ville mannen også teste bilen. Etter noen hundre meter begynte det å lyse på et par lamper og så kom det ulyder ved bremsing. Reiste hjem og hentet mannens bil og kjørte min rett tilbake på verkstedet, og der er den nå.
Skravla Skrevet 9. mars 2008 #3953 Skrevet 9. mars 2008 Bil er noe herk! Hentet bilen fredag ettermiddag. Kjørte hjem og så var jeg ute en liten tur etter det. Alt hørtes riktig så bra ut. I går ville mannen også teste bilen. Etter noen hundre meter begynte det å lyse på et par lamper og så kom det ulyder ved bremsing. Reiste hjem og hentet mannens bil og kjørte min rett tilbake på verkstedet, og der er den nå. Så kjedelig med bilen da. Er man vant til bil, så blir man litt handikappet uten.
Gjest Tigerjente Skrevet 9. mars 2008 #3954 Skrevet 9. mars 2008 Så kjipt at ikke bilproblemene tar slutt!!
kamela Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3960 Skrevet 10. mars 2008 God formiddag Intet nytt om bile ennå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå