malle Skrevet 3. mars 2008 #3842 Skrevet 3. mars 2008 Helt enig. Men vi har stadig vekk en eller annen bil som ikke virker vi da, bl.a. nå.
Annie Skrevet 3. mars 2008 #3843 Skrevet 3. mars 2008 Så kjedelig at du ikke får den igjen i dag. Kjører mannen deg på jobb i morra da?
Gjest Tigerjente Skrevet 3. mars 2008 #3844 Skrevet 3. mars 2008 Nok en fordel med å ha månedskort på bussen... Hvis bussen går, så er det helt genialt! Men, jeg kjenner jeg trenger bil nå!! God morgen. Kjenner til det med bil og lommebok. Jeg også, og jeg har aldri eid en bil i mitt liv! Men nå skal jeg kjøpe (tror jeg) og jeg kjenner det allerede svir godt. Kanskje du burde legge den ut for salg nå når bremsene blir fikset Hvilken bil er det? Hvordan har det gått på jobben i dag da?
Skravla Skrevet 3. mars 2008 #3846 Skrevet 3. mars 2008 Er veldig glad for at bremsene blir fikset uten at Kamela ble skadet jeg. Tenk om de hadde sviktet skikkelig.
kamela Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3847 Skrevet 3. mars 2008 Så kjedelig at du ikke får den igjen i dag. Kjører mannen deg på jobb i morra da? Kanskje jeg tar en trimtur - har ikke spurt om det! Hvis bussen går, så er det helt genialt! Men, jeg kjenner jeg trenger bil nå!! Jeg også, og jeg har aldri eid en bil i mitt liv! Men nå skal jeg kjøpe (tror jeg) og jeg kjenner det allerede svir godt. Hvilken bil er det? Hvordan har det gått på jobben i dag da? Alt som vanlig på jobb :klø:
Gjest Tigerjente Skrevet 3. mars 2008 #3850 Skrevet 3. mars 2008 Har du fått lappen enda da Tigern? :klø: Åhneida! Men vi trenger sårt bil uansett nå. Har liksom lånt firmabilen helt til nå, men så fikk de ny sjef på jobben til Tigermannen og da ble det plutselig ikke så greit å låne bilen hele tiden. Og, jeg skal ha lappen nå!!! Før september!!! For det går ikke ann å bo sånn som dette lengre. Alt som vanlig på jobb :klø: Har ikke sjefen sagt noe som helst? Var dette med sjefen jeg tenkte på ja..
Brukernavn Skrevet 3. mars 2008 #3854 Skrevet 3. mars 2008 Saken er ikke nevnt med et ord Da er det forskjell fra din til min i hvertfall..
kamela Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3859 Skrevet 4. mars 2008 God morgen! Startet dagen med å gå på jobb - var egentlig deilig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå