kamela Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3541 Skrevet 14. februar 2008 Trenger dere planlegge så mye da? Kan du ikke bare prøve å tilbringe mest mulig i armkroken til Tigermannen? Kan bli en fantastisk valentine ut av det... Nemlig! Jeg planla litt bare fordi jeg plutselig fikk litt tid til å lage en overraskelse. Håper bare at mannen ikke tittet inni posen i kjøleskapet KI's spesial har egentlig ett annet navn: "ting" Jeg liker å ha litt fløte i spaghettisausen Jeg bruker sopp i, og liker og blande kjøtt og stæsj i spaghettien.. altså ikke legge det på toppen slik KI gjør Altså hvis vi legger stæsj på toppen, er det en KI spesial. Og hvis vi blander det sammen med spaghettien, er det en ISS spesial... Godt, der har vi dekket to dager av en ukemeny! Dere er ikke gode for 5 øre noen av dere "ting og KI.spesial o.l.) Hei Kamela God morgen - i dag er det torsdag, og snart er det helg! Endre opp med en liten valentine-ting til i går, en bitteliten bamse i den nydelige serien (synes jeg).
kamela Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3543 Skrevet 14. februar 2008 God morgen! God morgen til deg også! Her er det kaldt i dag
Brukernavn Skrevet 14. februar 2008 #3544 Skrevet 14. februar 2008 OK. Du vinner. :pls: :juhu: Viktig å fylle skapet kun med ting man har lyst på :knise: Skulle bare si hvor imponert jeg er over damen som har oversikt over alt Det er bare det at hva en har lyst på er veeeldig forskjellig mannens og mitt tilfelle *håper det var meg du siktet til* :juhu: Det er kjempegodt Hvor kjøper du, og hvilket merke er det?? Håper bare at mannen ikke tittet inni posen i kjøleskapet Hadde mannen puttet noe i en pose i kjøleskapet vårt kan du GARANTERE at jeg hadde kikket inni
kamela Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3545 Skrevet 14. februar 2008 :juhu: Det er bare det at hva en har lyst på er veeeldig forskjellig mannens og mitt tilfelle *håper det var meg du siktet til* :juhu: Hvor kjøper du, og hvilket merke er det?? Hadde mannen puttet noe i en pose i kjøleskapet vårt kan du GARANTERE at jeg hadde kikket inni Det vil nok være litt forskjellig hos oss også, jeg vil ikke akkurat juble om jeg fant 5 pakker med wienerpølser som burde spises opp! Siktet til deg, ja Han skjønte sikkert at jeg hadde noe på gang. Har ikke spurt, så det er kanskje et dårlig tegn :klø:
Multi Skrevet 14. februar 2008 #3546 Skrevet 14. februar 2008 (endret) Jeg synes ikke det er så vanskelig å skjule ting for mannen i kjøleskapet. Jeg tror han er kjøleskapblind. Endret 14. februar 2008 av Multi
kamela Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3547 Skrevet 14. februar 2008 Jeg synes ikke det er så vanskelig å sjule ting for mannen i kjøleskapet. Jeg tror han er kjøleskapblind. Haha - jeg har en mann som mener at jeg ser og vet alt, og at ingen ting unngår min oppmerksomhet. Det er sikkert riktig når det gjelder ting jeg bryr meg om, men på andre ting kan jeg sikkert være både blind og døv
Idril_M Skrevet 14. februar 2008 #3548 Skrevet 14. februar 2008 Skal sitte i møte i hele kveld, jeg. Og Helten skal jobbe. Så ikke mye valentinering på oss. Ikke det at vi noensinne har valentinert noe særlig. Noen som liker det nye ordet mitt?
kamela Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3549 Skrevet 14. februar 2008 Skal sitte i møte i hele kveld, jeg. Og Helten skal jobbe. Så ikke mye valentinering på oss. Ikke det at vi noensinne har valentinert noe særlig. Noen som liker det nye ordet mitt? Legger valentinering inn som godkjent ord for å feire 14.2! Må finne på noe enkelt og godt til middag i dag :klø:
Idril_M Skrevet 14. februar 2008 #3550 Skrevet 14. februar 2008 Kan anbefale det vi hadde til middag i går: pasta med pesto og parmesan med oliven, tomater og god spekeskinke ved siden av.
kamela Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3551 Skrevet 14. februar 2008 Kan anbefale det vi hadde til middag i går: pasta med pesto og parmesan med oliven, tomater og god spekeskinke ved siden av. Noe å vurdere, men uten pesto og oliven, det er ikke noe godt!
Multi Skrevet 14. februar 2008 #3552 Skrevet 14. februar 2008 Noe å vurdere, men uten pesto og oliven, det er ikke noe godt! Det er jo det beste!
kamela Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3553 Skrevet 14. februar 2008 Lukta av oliven er mer enn nok
Brukernavn Skrevet 14. februar 2008 #3554 Skrevet 14. februar 2008 Må si meg enig med Kamela på denne...
Skravla Skrevet 14. februar 2008 #3555 Skrevet 14. februar 2008 Det er jo det beste! Lukta av oliven er mer enn nok Må si meg enig med Kamela på denne... Dere to er rare. Oliven er nam...
Multi Skrevet 14. februar 2008 #3558 Skrevet 14. februar 2008 (endret) En ting BN og jeg ikke har felles! Hva med fetaost? Endret 14. februar 2008 av Multi
Brukernavn Skrevet 14. februar 2008 #3559 Skrevet 14. februar 2008 En ting BN og jeg ikke har felles! Hva med fetaost? Ja, jeg ble også sjokkert over det...hadde liksom innfunnet meg med at jeg var deg og du meg, men nå ble jeg veldig usikker med ett Elsker fetaost! Hva med deg??? *spent*
Sauen Shaun Skrevet 14. februar 2008 #3560 Skrevet 14. februar 2008 Lukta av oliven er mer enn nok Må bare innrømme at jeg aldri har smakt oliven jeg... Tok skrekken etter at jeg som student bodde i kollektiv et år. En av mine medboere hadde en isboks med sorte oliven i kjøleskapet i ukevis... Det stinket noe fryktelig...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå