Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det tok ca 30 sek....

OK. Du vinner. :pls: :pls:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KI spesial tror jeg at jeg skal lage på fredag. Da skal jeg faktisk være hjemme hos meg selv gitt. :fnise:

Skrevet
:jepp:

Jeg vet at det finnes en beskrivelse av retten - et eller annet sted i dagboken til Iss. Men det er kjappere å finne den hvis KI legger den i bloggen til Annie. :ler:

Har gjort for lenge siden. :)

Vi holder også på å bruke opp ting i skapet. Etter at jeg jobbet og vi hadde mye salg på jobben hamstret jeg noe hver kveld og hadde aldri lyst på det, så jeg har masse rart i skap og skuffer som vi skal bruke opp..

I dag blir det nok spaghetti med saus og hvitløksbaguetter (har hvertfall tatt ut kjøttdeig fra frysen)

Like raskt å ta en KI spesial og mye bedre. :sjenert:

Skrevet
Veldig greit - og det er sånn man sjelden gjør (selv om jeg har sagt det til mannen nå i månedsvis..)

Viktig å fylle skapet kun med ting man har lyst på :knise:

Aner ikke. Får se om jeg finner noe spennende på menyen. Skal på Egon, så det er litt å velge på.

Grønn av misunnelse!

Han har jo lagt ut den oppskriften et eller annet sted en eller annen gang.

Må ikke ta Annier vettu :nei:

Husker også det!

Koker opp en kjele med spagetti.

To poser med spagettisaus som jeg gir ett raskt oppkok.

Steker kjøttdeig,skinke,bacon, sopp, løk, paprika, hvitløk og annet etter eget ønske og smak.

Heller spagettien opp i en ildfast form, tar spagetti sausen og heller over.

Fyller resten oppi med ost på toppen og gratinerer i ovnen.

Serveres med hvitløks baguetter.

Obs!!! Meget mektig

:sjarmor:

Værsågod, Skravla. Noe mer?? :fnise:

Gleder meg til å prøve den!

Og Bn's innlegg med oppskrift forsøkte jeg også å sitere, men det hjalp ikke mye her.

Skulle bare si hvor imponert jeg er over damen som har oversikt over alt :klemmer:

Tror pc'n vår er i ferd med å dø, har tatt 4 minutter å lese forrige side, sitere noen innlegg og skrive dette!

Skrevet
Grønn av misunnelse!Husker også det!

Si fra, jeg er klar for en skravlekveld på Egon når som helst. :klemmer:

Skrevet
Si fra, jeg er klar for en skravlekveld på Egon når som helst. :klemmer:

Det må vi få til :klemmer:

Siden bare poden og jeg er hjemme har jeg klart å snike meg til litt valentinesforeberedelser.

Har kjøpt roser på Lidl, de var kjempefine. Pakket ut og satt i vase, og gjemt godt bort.

Kjøpte også en pakke jordbær på Lidl. Har laget gele i formen de lå i (hjerteformet), skal pynte med jordbær, så har jeg en fin overraskelse til i morgen :rødme:

Må tenke på om det er noe mer jeg kan finne på :klø:

Skrevet

Siden bare poden og jeg er hjemme har jeg klart å snike meg til litt valentinesforeberedelser.

Har kjøpt roser på Lidl, de var kjempefine. Pakket ut og satt i vase, og gjemt godt bort.

Kjøpte også en pakke jordbær på Lidl. Har laget gele i formen de lå i (hjerteformet), skal pynte med jordbær, så har jeg en fin overraskelse til i morgen :rødme:

Iss får ikke blomster i morgen, for hun har fått 30 røde langstilka roser i dag.

:rødme:

Skrevet
Ordentlig amerikansk Mac 'n cheese????

:sikle: *misunnelig*

Det har jeg aldri smakt. :sjenert:

Det er kjempegodt :sikle:

Så koselig :rødme:

Vi gjør ikke noe spesielt på Valentine vi. Jeg gjorde det i starten, men nå gidder vi ikke lengre...

Skrevet
Ki spesial kanskje ???

:sjenert:

Spørs om jeg skal prøve en KI spesial til helgen ja. Høres vedig god ut. :sikle:

I dag ble det bare en kjapp tur innom butikken på veg hjem. Endte opp med en frossenpizza og to epler...

Skrevet
Iss får ikke blomster i morgen, for hun har fått 30 røde langstilka roser i dag.

Så koselig - jeg må finne ut hvorfor :klemmer:

Det er kjempegodt :sikle:

Så koselig :rødme:

Vi gjør ikke noe spesielt på Valentine vi. Jeg gjorde det i starten, men nå gidder vi ikke lengre...

Hra aldri hatt noe forhold til valentine før vi ble sammen, men så passet det så godt med en oppmerksomhet den dagen for 6 år siden, og siden det har det som regel vært et eller annet!

Spørs om jeg skal prøve en KI spesial til helgen ja. Høres vedig god ut. :sikle:

I dag ble det bare en kjapp tur innom butikken på veg hjem. Endte opp med en frossenpizza og to epler...

Mye godt i frysedisken!

Jeg har dilla på pærer om dagen, har en pose stående på pulten!

Gjest Tigerjente
Skrevet
Har gjort for lenge siden. :)

Like raskt å ta en KI spesial og mye bedre. :sjenert:

Ja, jeg så det, men jeg hadde ikke alle ingrediensene, og jeg orker ikke gå i butikken nå. (når jeg er syk)

Men, den skal jeg virkelig prøve endag, for den så innmarig god ut!

Gjest Tigerjente
Skrevet

Så herlig plan du har for i morgen Kamela!

Alle mine planer har gått i vasken her etter at jeg ble syk, men vi skal hvertfall spise ute sammen.

Skrevet

Trenger dere planlegge så mye da? Kan du ikke bare prøve å tilbringe mest mulig i armkroken til Tigermannen? Kan bli en fantastisk valentine ut av det...

Gjest Tigerjente
Skrevet

Joda, det er helt sant. det blir sikkert en fin dag uansett. Jeg får kjøpe med meg noen roser når jeg skal treffe ham.

Skrevet

KI's spesial har egentlig ett annet navn: "ting"

Jeg liker å ha litt fløte i spaghettisausen

Jeg bruker sopp i, og liker og blande kjøtt og stæsj i spaghettien.. altså ikke legge det på toppen slik KI gjør :fnise:

Skrevet

Å så romlemantisk! :rødme:

Ahh! Så flott, tenker hun ble glad!

Må også prøve KI-spesial en dag tror jeg. :Nikke: Høres jo kjempegodt ut.

Skrevet
KI's spesial har egentlig ett annet navn: "ting"

Jeg liker å ha litt fløte i spaghettisausen

Jeg bruker sopp i, og liker og blande kjøtt og stæsj i spaghettien.. altså ikke legge det på toppen slik KI gjør :fnise:

Altså hvis vi legger stæsj på toppen, er det en KI spesial. Og hvis vi blander det sammen med spaghettien, er det en ISS spesial... :fnise:

Gjest Tigerjente
Skrevet

Nei, hvis du blander det med spaghettien blir det TING! du må jo følge med i timen Inlove :fnise:

Skrevet
Nei, hvis du blander det med spaghettien blir det TING! du må jo følge med i timen Inlove :fnise:

Ja, jeg overså visst noe der ja... :ler:

Skrevet

:hoppe:

Dere er ikke gode for 5 øre noen av dere :fnise: "ting og KI.spesial o.l.)

Hei Kamela

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...