Brukernavn Skrevet 13. februar 2008 #3502 Skrevet 13. februar 2008 Vi skal ha macaroni & cheese vi da Ordentlig amerikansk Mac 'n cheese???? *misunnelig*
Skravla Skrevet 13. februar 2008 #3503 Skrevet 13. februar 2008 Vi skal ha macaroni & cheese vi da Det har jeg aldri smakt.
kamela Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #3504 Skrevet 13. februar 2008 Herlig! Vi skal forresten ha gryte i dag.....ikke noe jeg er glad i, men vi har vært tomme for penger siden slutten av januar ( ) så vi satte opp meny for to uker for å tømme skap og frysere. Ikke så dumt i grunnen! Greit å tømme skap av og til! Jeg skal ut og spise i dag jeg. Heldiggris - hva skal du spise? Det har jeg aldri smakt. Ikke jeg heller! Snart så jeg skal hjem :juhu:
Brukernavn Skrevet 13. februar 2008 #3505 Skrevet 13. februar 2008 Greit å tømme skap av og til! Veldig greit - og det er sånn man sjelden gjør (selv om jeg har sagt det til mannen nå i månedsvis..)
Brukernavn Skrevet 13. februar 2008 #3506 Skrevet 13. februar 2008 (endret) Næmmen i alle dager, da....har rykninger i dag jeg tror jeg.... *dobbelt* Endret 13. februar 2008 av Brukernavn
Skravla Skrevet 13. februar 2008 #3507 Skrevet 13. februar 2008 Heldiggris - hva skal du spise? Aner ikke. Får se om jeg finner noe spennende på menyen. Skal på Egon, så det er litt å velge på.
kort innpå Skrevet 13. februar 2008 #3508 Skrevet 13. februar 2008 Jeg vet fremdeles ikke hva jeg skal ha til middag Ikke har jeg lyst på noe av det jeg har i hus. Og ikke har jeg særlig penger til å handle for heller... Ki spesial kanskje ???
Skravla Skrevet 13. februar 2008 #3509 Skrevet 13. februar 2008 Ki spesial kanskje ??? Hva er det egentlig? Kanskje du skal legge ut oppskrift i bloggen til Annie?
Brukernavn Skrevet 13. februar 2008 #3510 Skrevet 13. februar 2008 Han har jo lagt ut den oppskriften et eller annet sted en eller annen gang. Må ikke ta Annier vettu
kort innpå Skrevet 13. februar 2008 #3511 Skrevet 13. februar 2008 Hva er det egentlig? Kanskje du skal legge ut oppskrift i bloggen til Annie? Kan vel få til det også. Han har jo lagt ut den oppskriften et eller annet sted en eller annen gang. Må ikke ta Annier vettu DET ER IKKE LOV !!!
Skravla Skrevet 13. februar 2008 #3512 Skrevet 13. februar 2008 Han har jo lagt ut den oppskriften et eller annet sted en eller annen gang. Må ikke ta Annier vettu Vel. Jeg har ikke tatt noen Annier på flere år. Er alt for vitebegjærlig. Kan du finne oppskriften for meg?
Brukernavn Skrevet 13. februar 2008 #3513 Skrevet 13. februar 2008 Vel. Jeg har ikke tatt noen Annier på flere år. Er alt for vitebegjærlig. Kan du finne oppskriften for meg? :dåne: Tror du virkelig jeg husker HVOR jeg leste den
Skravla Skrevet 13. februar 2008 #3514 Skrevet 13. februar 2008 :dåne: Tror du virkelig jeg husker HVOR jeg leste den Jeg vet at det finnes en beskrivelse av retten - et eller annet sted i dagboken til Iss. Men det er kjappere å finne den hvis KI legger den i bloggen til Annie.
Gjest Tigerjente Skrevet 13. februar 2008 #3515 Skrevet 13. februar 2008 Vi holder også på å bruke opp ting i skapet. Etter at jeg jobbet og vi hadde mye salg på jobben hamstret jeg noe hver kveld og hadde aldri lyst på det, så jeg har masse rart i skap og skuffer som vi skal bruke opp.. I dag blir det nok spaghetti med saus og hvitløksbaguetter (har hvertfall tatt ut kjøttdeig fra frysen)
Brukernavn Skrevet 13. februar 2008 #3516 Skrevet 13. februar 2008 Koker opp en kjele med spagetti. To poser med spagettisaus som jeg gir ett raskt oppkok. Steker kjøttdeig,skinke,bacon, sopp, løk, paprika, hvitløk og annet etter eget ønske og smak. Heller spagettien opp i en ildfast form, tar spagetti sausen og heller over. Fyller resten oppi med ost på toppen og gratinerer i ovnen. Serveres med hvitløks baguetter. Obs!!! Meget mektig Værsågod, Skravla. Noe mer??
Skravla Skrevet 13. februar 2008 #3517 Skrevet 13. februar 2008 Koker opp en kjele med spagetti. To poser med spagettisaus som jeg gir ett raskt oppkok. Steker kjøttdeig,skinke,bacon, sopp, løk, paprika, hvitløk og annet etter eget ønske og smak. Heller spagettien opp i en ildfast form, tar spagetti sausen og heller over. Fyller resten oppi med ost på toppen og gratinerer i ovnen. Serveres med hvitløks baguetter. Obs!!! Meget mektig Værsågod, Skravla. Noe mer?? Det er en beskrivelse - IKKE en oppskrift. Mangler mengdeangivelse.
Brukernavn Skrevet 13. februar 2008 #3518 Skrevet 13. februar 2008 Det er en beskrivelse - IKKE en oppskrift. Mangler mengdeangivelse. Ja, det får du ta med kokken, for DET har han ikke skrevet noe sted! *orakel*
Skravla Skrevet 13. februar 2008 #3519 Skrevet 13. februar 2008 Koker opp en kjele med spagetti. To poser med spagettisaus som jeg gir ett raskt oppkok. Steker kjøttdeig,skinke,bacon, sopp, løk, paprika, hvitløk og annet etter eget ønske og smak. Heller spagettien opp i en ildfast form, tar spagetti sausen og heller over. Fyller resten oppi med ost på toppen og gratinerer i ovnen. Serveres med hvitløks baguetter. Obs!!! Meget mektig Værsågod, Skravla. Noe mer?? Du er flink til å lete. Jeg har ikke tid til slikt på jobben jeg.
Brukernavn Skrevet 13. februar 2008 #3520 Skrevet 13. februar 2008 Du er flink til å lete. Jeg har ikke tid til slikt på jobben jeg. Det tok ca 30 sek....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå