Brukernavn Skrevet 11. januar 2008 #2922 Skrevet 11. januar 2008 Det er fredag :juhu: Det er det jammen meg. Hadde jeg glemt et øyeblikk... :juhu:
kamela Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #2923 Skrevet 11. januar 2008 litt for fredag! Det er det all grunn til! Det er det jammen meg. Hadde jeg glemt et øyeblikk... :juhu: Du er ikke sann! Ferdig med å dusje og finne frem papirene jeg må ha med meg, mangler jeg noe tro :klø:
Brukernavn Skrevet 11. januar 2008 #2925 Skrevet 11. januar 2008 Hvordan kan man glemme at det er fredag? Nei..altså....at...dagene går jo så fort, og det at det er fredag er jo ikke sånn jeg går og tenker på konstant på en måte...når klokken begynner å nærme seg halv fire husker jeg det nok kan jeg tenke meg..
kamela Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #2926 Skrevet 11. januar 2008 Ser frem til den helt fra mandag, jeg! På tide å stikke ut. Kanskje handle inn til pai til middag i dag, mannen la frem en oppskrift fra VG og det betyr vel at han har lyst til at jeg skal lage den!
Brukernavn Skrevet 11. januar 2008 #2927 Skrevet 11. januar 2008 Ser frem til den helt fra mandag, jeg! På tide å stikke ut. Kanskje handle inn til pai til middag i dag, mannen la frem en oppskrift fra VG og det betyr vel at han har lyst til at jeg skal lage den! "Skal du lage pai i dag?" hadde jeg sagt til min mann om han hadde gjort det
Multi Skrevet 11. januar 2008 #2928 Skrevet 11. januar 2008 (endret) Men det er jo imponerende at han kommer med forslag da. Min foreslår pizza. Eller pasta eller ris. Men nevner aldri hva han vil ha på pizzaen eller til risen eller pastaen. Kanskje han ikke vil ha noe til? Det er jo et triks jeg kan bruke, litt i samme retning som Annies fiskegrateng. (Men han er ganske flink til å utføre middagslagingen de dagene jeg har lengre dager enn ham, så lenge han har en oppskrift å forholde seg til.) Endret 11. januar 2008 av Multi
Ninen Skrevet 11. januar 2008 #2929 Skrevet 11. januar 2008 Fredag er flott, særlig denne uken. Føltes som mandag i går etter fridagen min, og så er det allerede fredag i dag. Flotte greier Men hvordan går det med snøhulen? Lever den fortsatt? Begynner å ligne på sommer hos meg...
Annie Skrevet 11. januar 2008 #2930 Skrevet 11. januar 2008 "Skal du lage pai i dag?" hadde jeg sagt til min mann om han hadde gjort det Det er forresten ikke bare deg som er dårlig husmor. I går skulle jeg ha brun saus fra pose til karbonadene. Det ble så mye klumper at jeg måtte ha 2 forsøk. BEGGE var mislykka, så det ble sausløs middag i går... Men det er jo imponerende at han kommer med forslag da. Min foreslår pizza. Eller pasta eller ris. Men nevner aldri hva han vil ha på pizzaen eller til risen eller pastaen. Kanskje han ikke vil ha noe til? Det er jo et triks jeg kan bruke, litt i samme retning som Annies fiskegrateng. Smart!!
Brukernavn Skrevet 11. januar 2008 #2932 Skrevet 11. januar 2008 Det er forresten ikke bare deg som er dårlig husmor. I går skulle jeg ha brun saus fra pose til karbonadene. Det ble så mye klumper at jeg måtte ha 2 forsøk. BEGGE var mislykka, så det ble sausløs middag i går... Smart!! Brun saus lager jeg alltid fra bunnen!!!!
Brukernavn Skrevet 11. januar 2008 #2933 Skrevet 11. januar 2008 (alltid i denne sammenheng tilsvarer jo sånn ca to ganger pr år, da )
kamela Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #2934 Skrevet 11. januar 2008 "Skal du lage pai i dag?" hadde jeg sagt til min mann om han hadde gjort det Synes det er greit at det er noe jeg kan lage som han ikke prøver seg på selv, jeg! Fredag er flott, særlig denne uken. Føltes som mandag i går etter fridagen min, og så er det allerede fredag i dag. Flotte greier Men hvordan går det med snøhulen? Lever den fortsatt? Begynner å ligne på sommer hos meg... Ingen snøhule her - bare holkeføre :gråte: Det er forresten ikke bare deg som er dårlig husmor. I går skulle jeg ha brun saus fra pose til karbonadene. Det ble så mye klumper at jeg måtte ha 2 forsøk. BEGGE var mislykka, så det ble sausløs middag i går... Smart!! Foretrekker egentlig den brune sausen som er en sånn firkant som skal løses i vann - smaker best! God formiddag Kamela tilbake! Brun saus lager jeg alltid fra bunnen!!!! Det er det lenge siden jeg har gjort!
Annie Skrevet 11. januar 2008 #2935 Skrevet 11. januar 2008 Brun saus lager jeg alltid fra bunnen!!!! Gjør det når jeg ha sky fra f.eks stek, men ikke når jeg skal ha til karbonader osv. Foretrekker egentlig den brune sausen som er en sånn firkant som skal løses i vann - smaker best! Hva er det?
kamela Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #2936 Skrevet 11. januar 2008 Gjør det når jeg ha sky fra f.eks stek, men ikke når jeg skal ha til karbonader osv. Hva er det? Tror det heter sauseblokk, 2 stk i avlang pakke. Klumper ikke! Må sette dagens nyinnkjøpte tulipaner i vann og vaske litt gulv. Snart!
kamela Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #2937 Skrevet 11. januar 2008 Da har jeg bestemt meg for 15 minutter husarbeid før det er KG tid igjen - blr spennende å se hva jeg rekker!
Gjest Begonia Skrevet 11. januar 2008 #2939 Skrevet 11. januar 2008 Ja, enig i at de sauseblokkene er bedre enn posesausen.
malle Skrevet 11. januar 2008 #2940 Skrevet 11. januar 2008 Ingen snøhule her - bare holkeføre :gråte: Her er det vår i dag. 5 grader og en stor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå