Brukernavn Skrevet 9. januar 2008 #2881 Skrevet 9. januar 2008 Godt det er litt å holde på med hvis hun må ut litt alene da ! Jad Ja, og av og til vil jo Ole Brum eller Tigergutt bli med ut, så da har hun jo noen å leke med også (og til de som måtte lure; ja, selvfølgelig har tigergutt og ole brumm også dress på seg når de er ute og leker )
loffen Skrevet 9. januar 2008 #2883 Skrevet 9. januar 2008 Pengene... Men det kommer nok etterhvert. Tigermannnen har også noenlunde samme drøm. 1.daten vår snakket vi om hvordan huset vårt skulle være, og vi var utrolig enig! Aaahh. Så herlig! :rødme: Her har all snøen regnet bort, så nå sitter ungene foran tv'n med playstation igjen. Jeg skal straks jage dem vekk, for hotel Cæsar skal jeg se..
kamela Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #2885 Skrevet 10. januar 2008 Ja, og av og til vil jo Ole Brum eller Tigergutt bli med ut, så da har hun jo noen å leke med også (og til de som måtte lure; ja, selvfølgelig har tigergutt og ole brumm også dress på seg når de er ute og leker ) Klart det, de vil vel ikke bli våte og kalde! Oj, dere var kjappe med å legge planer! Greit å ha planene klare God morgen! I dag skal jeg omsider klippe meg :juhu:
kamela Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #2887 Skrevet 10. januar 2008 Vet aldri hva det blir til, lar som regel frisøren styre. Eneste jeg vet er at jeg ikke skal klippe det kort, det vil jeg ikke ha!
Multi Skrevet 10. januar 2008 #2888 Skrevet 10. januar 2008 Du er modig! Jeg er en skikkelig frisørpyse. Men jeg har grunn til det også da. En gang jeg innlot meg på noe slikt og trodde at frisøren og jeg snakket om samme ting, endte jeg opp helt forferdelig på håret. Det tok evigheter før jeg fikk det slik jeg ville ha det igjen.
Brukernavn Skrevet 10. januar 2008 #2889 Skrevet 10. januar 2008 Jeg også er en frisørpyse....men nå har jeg jo ikke vært hos frisøren igjen etter jeg klipte det helt kort, og det er nå over 4 mnd siden, så dere kan jo tenke dere hvordan jeg ser ut. Den tiden jeg hadde laaaangt hår gjorde det ingenting om det var et år eller to i mellom, men det gjør det visst når man har kort hår...jaja...
kamela Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #2890 Skrevet 10. januar 2008 Jeg også er en frisørpyse....men nå har jeg jo ikke vært hos frisøren igjen etter jeg klipte det helt kort, og det er nå over 4 mnd siden, så dere kan jo tenke dere hvordan jeg ser ut. Den tiden jeg hadde laaaangt hår gjorde det ingenting om det var et år eller to i mellom, men det gjør det visst når man har kort hår...jaja... Har akkurat klippet panneluggen til poden, fant ikke noe sted som hadde tid til å klippe han i går . Blir neppe den store revolusjonen i mitt hår, pleier bare å bli kortere uansett hvilken frisør jeg bruker. Skal farge det selv etterpå.
Brukernavn Skrevet 10. januar 2008 #2891 Skrevet 10. januar 2008 Farge det burde jeg gjøre igjen snart også...har vokst ut sånn at det er sikkert ikke sånn kjempestilig, selv om fargene ikke er så langt fra hverandre...
Annie Skrevet 10. januar 2008 #2893 Skrevet 10. januar 2008 JEg bør komme meg til en frisør jeg også...
Annie Skrevet 10. januar 2008 #2895 Skrevet 10. januar 2008 Det er derfor jeg burde kommet meg til en frisør...
malle Skrevet 10. januar 2008 #2897 Skrevet 10. januar 2008 Tar en Annie her. Litt for mange sider og oppdatere seg på nå. Kommer sterkere tilbake om noen timer.
kamela Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #2899 Skrevet 10. januar 2008 (endret) Tar en Annie her. Litt for mange sider og oppdatere seg på nå. Kommer sterkere tilbake om noen timer. Velkommen skal du være! *spent* Da er det overstått. Ble brukbart fornøyd. Er kvitt alt tjafset som hang nedover ryggen og så har det litt mer fasong. Hun skulle føne og fikse masse etterpå, så farginga lar jeg vente til i morgen! Har gått tur, vært i butikken og ryddet de siste julegreiene ut av huset (tror jeg). Endret 10. januar 2008 av kamela
Brukernavn Skrevet 10. januar 2008 #2900 Skrevet 10. januar 2008 Velkommen skal du være! Erkvitt alt tjafset som hang nedover ryddeg og så har det litt mer fasong. Hvor henger det egentlig da? *usikker på om jeg er i besittelse av en ryddeg* (antakeligvis ikke siden ordet rydd er involvert)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå